Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inmatriculare masina personala

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by lolwtf View Post
    Cel mai bine ar fi sa procedati astfel:
    -aduceti autoturismul in Romania
    -traduceti si legalizati cele doua acte originale ale autoturismului
    -faceti fisa de inmatriculare a autoturismului(la birouri de acte auto)
    -mergeti la administratia financiara de sector pentru a lua in evidenta autoturismul
    -la administratia financiara trebuie sa va puna stampila pe fisa autoturismului
    -faceti programare la R.A.R.(pe www.rarom.ro) - pentru identificare si cartea de identitate a autoturismului
    -mergeti la R.A.R. si faceti identificarea si cartea de identitate a autoturismului
    -mergeti si faceti asigurare R.C.A. autoturismului
    -mergeti la trezoreria de la sectorul unde aveti adresa, pentru a plati taxa de prima inmatriculare
    -platiti la C.E.C-ul de sector taxa de inmatriculare si taxa pentru certificatul de inmatriculare
    -mergeti la inmatriculare cu toate actele originale si copii
    -toate actele originale si numerele sunt oprite de politie si vor fi trimise in italia pentru radiere din evidentele
    SUCCES
    Colegul are perfecta dreptate, mai putin ultima pozitie.
    Pe 22 decembrie 2010 am inmatriculat un volkswagen adus din Italia. Cel mai mult am stat cand am cerut sa mi se calculeze taxa de prima inmatriculare. A trebuit sa astept 5 zile pentru a verifica ei daca s-a platit TVA in Italia. Le-am spus ca masina are mai mult de 6 luni si sigur TVA-ul a fost platit. Bineinteles, a fost cum am zis eu, asa ca am platit doar 4150 lei taxa de prima inmatriculare.
    Cat priveste actele originale, acestea sunt oprite de catre politie iar numerele se taie si ti le inapoiaza. POLITIA NU RADIAZA MASINA DIN ITALIA. La cerere, vei primi o adeverinta din partea politiei (se elibereaza pe loc) din care rezulta ca actele masinii (certificatul de proprietate si cartea de identitate a masinii) in original au ramas la ei. Cu acesta adeverinta, mergi si o traduci in Italiana, si cu ea poti radia masina in Italia. Succes.

    Comment


    • #17
      Originally posted by mdtudor2006 View Post
      Stie cineva cam cate e taxa asta de poluare, cineva de la RAR i-a zis mamei mele (care a fost cu masina) ca ar fi 1500 euro.
      Eu am calculat pe mai multe situri, toate zic 1900- 2000 euro.
      Unul dintre ele: http://www.autosos.ro/taxe-inmatriculare.html
      Oricum se calculeaza peste 2-3 zile la finante sau mai stiu eu unde, da poaet cineva a facut deja.
      an 2001, 2148 cm3, 163 gCo2/km, e3
      Am observat ac daca trec la vechime intre 10-11 ani inclusiv trec la 1500, dar cum masina e inm in iulie 2001 este la clasa 9-10 ani inclusiv - 2000 euro .
      Ce ai calculat tu era taxa pe 2010, sper ca stii nu? Acum taxa e un pic mai mare. Adica 3850 de euroi
      Am inmatriculat eu o masina noua anul asta. Chiar daca ai cumparat-o anul trecut, pana la sfarsitul lunii ianuarie mai poti inmatricula pe taxa veche.

      Comment


      • #18
        Chiar daca ai cumparat-o anul trecut, pana la sfarsitul lunii ianuarie mai poti inmatricula pe taxa veche.
        Doctoracu, stiu ca am calculat taxa veche, voiam numai sa stiu daca mai prind taxa veche intrucat am facut rar pe 17 ianuarie 2011, azi se duce mama mea la calculul taxei de inmatriculare.
        Voiam sa tiu un pic la ce sa ma astept 20-22 ianuarie 2011 sa zicem, la taxa veche sau la taxa noua.

        Cu acesta adeverinta, mergi si o traduci in Italiana, si cu ea poti radia masina in Italia.
        Asta nu stiam de adeverinta

        Va multumesc!

        Comment


        • #19
          Taxa veche, normal.

          Comment


          • #20
            TESTAT! Functioneaza!

            Originally posted by lolwtf View Post
            Cel mai bine ar fi sa procedati astfel:
            -aduceti autoturismul in Romania
            -traduceti si legalizati cele doua acte originale ale autoturismului
            -faceti fisa de inmatriculare a autoturismului(la birouri de acte auto)
            -mergeti la administratia financiara de sector pentru a lua in evidenta autoturismul
            -la administratia financiara trebuie sa va puna stampila pe fisa autoturismului
            -faceti programare la R.A.R.(pe www.rarom.ro) - pentru identificare si cartea de identitate a autoturismului
            -mergeti la R.A.R. si faceti identificarea si cartea de identitate a autoturismului
            -mergeti si faceti asigurare R.C.A. autoturismului
            -mergeti la trezoreria de la sectorul unde aveti adresa, pentru a plati taxa de prima inmatriculare
            -platiti la C.E.C-ul de sector taxa de inmatriculare si taxa pentru certificatul de inmatriculare
            -mergeti la inmatriculare cu toate actele originale si copii
            -toate actele originale si numerele sunt oprite de politie si vor fi trimise in italia pentru radiere din evidentele
            SUCCES
            Azi a luat mama mea numerele de Romania! Va multumesc tuturor pentru informatiile furnizate, care mi-au fost de real ajutor.
            Lista lui Lolwtf trebuie pusa undeva la indemana pe acest forum ca sticky cred

            In mod special pentru detinatorii de masini personale in afara tarii care vor sa isi inmatriculeze masina in Romania (cu toate ca noua taxa o sa ii tina departe) confirm ca NU ESTE NEVOIE DE RADIERE DIN TARA DE ORIGINE IN NICI UN MOMENT AL PROCESULUI DE INMATRICULARE (valabil pentru masin a personala, asta testat de mine, poate si daca nu e pe aceeasi persoanala)

            A marait ceva la finante la declararea masinii, ala de la ghiseu ca nu e radiata
            dar a fost dumirit de seful dansului ca RADIEREA E PROBLEMA MEA NU A LUI, probabil mai toti romanii sunt obisnuiti cu ideaa masinii luate din Germania, radiata si ajunsa in Ro cu numere de zoll sau cum le zice!

            In schimb la inmatriculare la Suceava doamna de la ghiseu a "marait" si dansa ca nu pot dovedi ca am intrat cu masina in tara inainte de 31 decembrie 2010.


            Dar oare vreo 3 amenzi si o poza a unui radar asta toamna nu e dovada ca am intrat in Romania?????

            Apoi am citit pe net ca dosarul trebuia pornit inainte de 31 dec 2010, chiar si asa aveam dosarul pornit de pe 15 decembrie 2010 cu traducerea si legalizarea actelor de italia, care fac parte din dosar sau oi fi eu prost si fara logica, si alea sunt inregistrate la notar la data respectiva , ma rog...
            Sau astea sunt dovezi numai cand vor ei? Nu mai conteaza, rezolvat cu "vorba buna si cu garnitura necesara".

            Multumesc inca o data si Drum Bun!

            Dorin

            Comment


            • #21
              "Garnitura necesara" = mita?

              Comment


              • #22
                Nu nu, doamne fereste.

                Comment


                • #23
                  Inca ceva, pt cei care inca mai cred ca RADIEREA e ceva atat de obligatoriu din punct de vedere legal, ca nu poti afce si drege fara ea ca nu poti avea doua numere de inmatriculare etc...

                  1. Procesul de radiere, cel putin in occident este PROBLEMA FOSTULUI PROPRIETAR SA SCAPE DE TAXE SI IMPOZITE, DIN PARTEA STATULUI POTI STA CU EA MULT SI BINE SA PLATESTI BIRURI LA 2 STAPANI. De asta nu te lasa nimeni sa iesi cu masina din curte pana nu o vede radiata, asta face italianul si germanul si toate natiile.

                  2.Banul misca totul, statul roman te prinde cu amandoua bratele sa inmatriculezi la el bunul si sa platesti la el BIR nu la altu, cu toate ca taxa de poluare o platesc la romani si afum Italia....11 luni pe an.... no comment.

                  3. Taxa este luata cu japca inca de la inceput, cand nu este nici o logica de calcul a poluarii in viata unui automobil, decat numarul de km efectuati, care taxa trebuie sa fie pusa in pretul combustibilului la pompa, TAXA de poluare exista deja in pretul la pompa, dar toti au uitat de ea si ne baga sa o platim de 1000 de ori, este pe net calculul pretului final, 50% taxe-accize 25% adaos producator, 25% pret productie),

                  3.Taxa de prima inmatriculare este ILEGALA si contravine principiilor comunitatii europene la care am aderat
                  ,principii ratificate prin tratatul de la Roma in ce priveste regimul marfurilor.
                  Acuma au bagat taxa si la masini noi asa s-au mai "scos" politicienii nostri, nu ii mai poti acuza de protectia industriei auto interne, dar totusi ramane vulnerabila in cazul unui proces de recuperare a taxei.

                  4.Ce facem cu hotii astia de buzunare si violatori ai principiilor de viata civila??
                  Numai bine, Dorin

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF