Las ca si anul acesta se va gasi tapul ispasitor pentru problema necuratarii la timp a drumurilor precum au fost si in anii care au trecut.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Cauciucurile de iarna vor deveni obligatorii
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
-
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
-
E adevarat, statul isi vede interesul cu incasarea tva-ului si a impozitului pe profit, dar eu oricum cumpar mereu cele mai bune cauciucuri, nu conteaza de vara sau iarna, asa ca pe mine ma mulgeau oricum, deci nu simt nici o diferenta la buzunar din punctul asta de vedere.
Avantajul este ca noua, astia care mergem cu capul pe umeri, ne scade riscul de a fi loviti de fiecare schumi care stie el mai bine cu volanul si n-are nevoie de anvelope.
Comment
-
Cine vrea o roata de tabla cu guma de iarna pe 15 pt E-klasse w123,w124, w210 si alte modele pt rezerva, cu specificatiile 185/65/15 ca tot se apropie sezonul.....?Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!
Comment
-
E o prostie legea. Daca e sa aluneci, pai aluneci si te impotmolesti fara probleme, cu tot cu anvelopele tale de iarna. Daca s-ar face autostrazi si STRAZI, nu minciunile astea ce avem noi acum, ar fi mai bine. Eu am avut 7 ani, 7 ANI pe un logan anvelope de vara, mers cu ele zi de zi, iarna si vara, desigur, aveau aproape 47.000 km anvelopele, si inca mai tineau daca nu dadeau astia legea. Ce vreau sa zic e ca nu alunecam deloc si nu era nici o problema in ceea ce priveste impotmolirea si alte chestii de genu asta.
Iar sa iti cumperi anvelope de vara si iarna separat trebuie sa fi nebun la cap. De ce zic asta?
- Anvelopele se uzeaza in timp. Teoretic tu trebuie sa le tii 4 ani, nu ? Eu iti zic sigur ca anvelopele de vara sau cele de iarna nu se vor folosi asa de mult, pentru ca le folosesti pe sezoane, dar in schimb unde le depozitezi si cum le tii conteaza, si tot se uzeaza, sa nu mai zic de faptul ca te plimbi in fiecare primavara/toamna sa schimbi anvelope, de parca alta treaba mai buna nu ai.
Si ale mele de pe logan erau uzate, dar erau utilizabile, la fel pot fi si ale tale, dar daca vrei sa fi in pas cu legea sau sa 'conduci linistit' , ti le schimb. hop poc, sa sara 20-30 - 40 mil pe anvelope odata la 4 ani.
- Pentru unu ca mine care sta la bloc, sa imi iau anvelopele (probabil cu tot cu jante) sa mi le tin in casa ? pe balcon ? hai da-o in masa de treaba).
- Daca as face foarte multi km, ar renta sa le schimbi, sa zic +17.000 pe an. asa da, e rentabil. dar pentru cineva care abia atinge 10.000 sau putin peste, nu e rentabil, ca abia se uzeaza, si oricum nu sta garcea si nu-si prea da el seama ( cred) cat timp au anvelopele.
Anyway, per general, la putini km mai bine iti iei anvelope all seasons. Daca ai foarte multa treaba cu masina, si aici nu vorbim de 2-3 pe saptamana cand acumulezi 200 km, vorbim de cazuri cand pleci cate 500-700 km odata, iar raportat anual sare de 17-20.000 km, e convenabil din toate pct de vedere.Mercedes Benz
Comment
-
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
Originally posted by funkyhat View PostE o prostie legea. Daca e sa aluneci, pai aluneci si te impotmolesti fara probleme, cu tot cu anvelopele tale de iarna.
Inutil sa mai povestesc ce inseamna o frana pe gheata cu anvelope de vara,
cand dupa 50m ai senzatia ca masina accelereaza in loc sa franeze. Traiasca loganul tau.
Comment
-
Salut!
@Funkyhat
Exista o urma de adevar in ceea ce spui. Menirea legii nu-i sa scuze incompetenta autoritatilor pe timpul sezonului rece, cand ramai ingropat in troienele de zapada, dar asta-i alta discutie. In primul rand trebuie sa folosesti cauciucuri de iarna pentru siguranta ta, indiferent cati km parcurgi pe an sau cat te costa sa faci schimbul, si crede-ma anvelopele de iarna fac diferenta.
Afirmi toate acestea, probabil, pentru ca nu te-ai confruntat cu situatii in care sa-ti doresti o distanta de franare mai mica cu un metru, pentru a evita un accident cu victime.( chiar si la 30 km/h)
Consider legea foarte buna, taie din elanul temerarilor care se avanta pe drumuri neechipati.
P.S. Legea nu este asa stricta. Poti circula si iarna cu cauciucuri de vara atata timp cat drumul nu este acoperit cu gheata, zapada sau polei.Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!
Comment
-
Intradevar , multa ignoranta suporta si internetul asta . Unii , inca nu au aflat ca pe gheata , mazga si/sau polei , nu se foloseste frana de serviciu , indiferent cu ce anvelope este echipat autoturismul . In cel mai bun caz , se foloseste frana de motor .
Nu va avantati iarna precum vara , in baza anvelopelor MS ! .
Last edited by nstoe; 10-25-2012, 22:32 PM.
Comment
-
Probabil nu stiu sa faca frana de motor.Si spun asta fiindca am vazut multi conducadori auto(nu soferi) care habar nu au cum se face sau multi care o fac doar coborand o singura treapta(de exemplu din treapta 4 in treapta 3) si se asteapta la minuni la 90 km/h sau sa spuna ca nu ii ajuta motorul.
Comment
-
Ba da meseriasi sunt unii, cum fac ei totul din frana de mana si volan) Si care are frana de mana la picior.. cum o controleaza?
))
Daca nu ai aderenta poti sa franezi si cu aripa lui sfantu petru, ca nu opresti masina. Deh, fizica elementaraLast edited by Siegfried; 10-26-2012, 09:40 AM.
Comment
-
Nu vreau sa intru prea mult in acest subiect care apartine conducerii preventive si nu acestui subiect.In cartile din perioada in care am dat de permis(fiecare editura dezbatea anumite subiecte mai eleborat sau mai restrans dupa bunul plac) ti se spunea ca frana de motor te ajuta la..si la.., dar prea putin dezvoltat cum sa o faci in anumite situatii.La proba practica depinde de instructor, multi nu te invata sa conduci, mai mult pun baza in a te invata cum sa obtii permisul de conducere.Eu multumesc instructorului meu ca a stiut cum sa dezbata problemele si nu te lasa sa retii un lucru pana nu il si aplicai corect.Frana de mana clar nu are ce cauta doar daca vrei adrenalina si in unele cazuri te-ai plictisit in viata.Multi fac greseala sa creada ca luand piciorul de pe acceleratie fac frana de motor, gresit.Acest lucru se numeste decelerare si daca mai esti si in rampa cu o treapta inadecvata superioara, nu te poti astepta la minuni, masina prin propria greutate isi va marii viteza de deplasare daca o lasi asa si nu cobori o treapta(sau doua dupa caz poate chiar trei pana la oprire).Frana de motor ajutata de frana de serviciu se recomanda si pe drum uscat cand vrei sa reduci sa zicem 50km din viteza cu care te deplasai in momentul acela, pentru a evita un lucru/fapt.
Comment
-
@nstoe. Corect. Ca unul care cam stie cum se rupe o cutie de viteze, cred ca am idee ce inseamna frana de motor si cand se foloseste. Asa ca pastile de astea cu ce scrie la manualul de scoala eu zic sa le dam mai usor, ca altfel poate citim si cum se pun semnele de punctuatie intr-un manual de scoala primara, sa scriem si noi corect romaneste, daca tot vorbim din multele carti citite. Dar cand iti sare tie pietonul in fata sau iti iese instant camionul din lateral sa faci frana de motor sa vezi ce opreste la timp. Domle, singurul contact dintre masina si drum este cauciucul. Cata vreme nu ai aderenta nu opreste. In plus la o frana de motor violenta la tractiune spate pe zapada sau gheata iti pleaca spatele cat ai clipi. Incearca si ai sa vezi. In plus frana de picior e pe toate 4 rotile, si cele 2 metode se folosesc impreuna, si nu se exclud.
E ca la fotbal, sau ca pe munte, sau ca la atletism, sau ca in sala. Astept sa vad cand folosesc toti ghete cu acelasi tip de talpa.Last edited by Siegfried; 10-26-2012, 11:33 AM.
Comment
-
Originally posted by gmihai24 View PostLa proba practica depinde de instructor, multi nu te invata sa conduci, mai mult pun baza in a te invata cum sa obtii permisul de conducere.
Bine graiesti colegu...
La vremea cand am invatat pentru permis, instructorul nu a pomenit absolut nimica de frana de motor...pana nu am intrebat eu ce si cum....
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
Comment