Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cauciucurile de iarna vor deveni obligatorii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Dar pentru rezidentii din alta tara ?

    Eu ca si rezident in Italia cu autoturism inmatriculat in aceeasi tara, citind paragraful 8, mai exact "Obligaţia priveşte doar proprii cetăţeni/rezidenţi." din comunicat, inteleg ca nu sunt obligat daca vin in vacanta in Romania sa-mi dotez masina cu anvelope de iarna. Voi ce ziceti ?

    8. Statele europene care stabilesc obligativitatea „generală” de utilizare a anvelopelor de iarna în anumite perioade calendaristice şi în funcţie de condiţiile meteorologice sunt Finlanda, Estonia, Letonia, Lituania, Bosnia-Herţegovina, Slovenia. Două state au reguli chiar mai stricte, în sensul că utilizarea nu este condiţionată de condiţiile meteorologice: Suedia şi Norvegia. Obligaţia priveşte doar proprii cetăţeni/rezidenţi. Statele europene care stabilesc obligativitatea „parţială” de utilizare a anvelopelor de iarnă, în sensul că acestea trebuie să fie folosite atunci când condiţiile de drum o impun (drumuri acoperite cu gheaţă/zăpadă/mâzgă/brumă/polei), indiferent de perioada calendaristică, sunt Germania, Austria, Slovacia, Cehia, Italia, Norvegia, Ungaria, Franţa, Spania. Statele europene care doar „recomandă” utilizarea anvelopelor de iarnă sunt Polonia, Portugalia, Belgia, Olanda, Bulgaria, Luxembourg, Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Grecia. În mare parte din aceste state este obligatorie utilizarea de lanţuri, acolo unde există marcaje rutiere în acest sens (Polonia, Portugalia, Bulgaria).

    Notă: Aceste precizări sunt postate în atenția publicului larg și a mass-media și pe site-ul www.mt.ro[/QUOTE]

    Comment


    • #77
      Nu va lasati inselati de primavara ! .
      Drum acoperit cu gheata , zapada sau polei = anvelopele de iarna sunt obligatorii + lanturile , acolo unde este cazul .

      Comment


      • #78
        Lanturile din imagine, se vand cu tot cu ,,asistenta tehnica'' ? Frumoase ,,lanturi''!

        Comment


        • #79
          Tanti...asistenta...sa nu raceasca cumva la ... rinichi!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #80
            Legea asta are sau nu termen de finalizare?
            Am citit pe un site ca nu are termen de finalizare. de ex: ninge in iulie si nai cauciucuri de iarna neanea "organu" poate sa iti dea o amenda destul de frumoasa.
            As dori daca ii adevarat sau nu.

            Comment


            • #81
              "Ii adevarat" .

              Daca pleci la munte in luna Mai , pana la Ploiesti soseaua este "la negru" , iar la Campina este zapada pe sosea si tu ai anv. de vara , "organu" ti-a umflat banii .
              Buna , nu ? .

              Comment


              • #82
                Incepe nebunia anvelopelor de iarna .



                Nu cumparati anvelope de iarna , mai vechi de patru ani .

                Comment


                • #83
                  Da le patineaza mintea la sanctiuni ceva de speriat.Cica de la 9 la 20 de puncte amenda.Tara de rahat din punct de vedere al reglementarilor si conducerii acesteia.

                  Comment


                  • #84
                    Asta cu anvelopele de iarna mi se pare una dintre putinele legi bune date.
                    Ce e de rahat daca se da o lege care duce la cresterea sigurantei?

                    In legatura cu anvelopele de iarna mai vechi de 4 ani, parerea mea e sa nu se foloseasca anvelope mai vechi de 4 ani, nu sa nu se cumpere mai vechi de 4 ani. Daca la cel mai important element de siguranta ne zgarcim si cautam second...

                    Comment


                    • #85
                      Eu unul nici nu tineam cont de lege...ma doare undeva de ea.In primul rand este vorba de mine si de masina mea,daca as putea (mi-as permite) i-as pune C uri cu bile antiderapante

                      Comment


                      • #86
                        Anvelopele imbatranesc chiar si atunci cand nu sunt folosite , sau daca sunt folosite ocazional . In special , anvelopele de iarna au o alta compozitie fata de cele de vara . Sunt "mai moi" , nu sunt facute pentru viteza , iar in ceea ce priveste cele sh nu se stie cine si cum le-a folosit .

                        Fiiecare face ce vrea cu banii , masina si viata lui .

                        Ideea era , ca nu circula singuri pe sosele .

                        Comment


                        • #87
                          Sunt perfect deacord cu dumneavostra...''Ideea era , ca nu circula singuri pe sosele''...dar nu este normal ca la cata probleme mai avem in tara asta, sa isi bata mai tare joc de noi ''taranii'' din fotoliile lor. Sa nu imi spuna nimeni ca un set de envelope care...de ex: NU au rulat mai mult de 1000 km si au o varsta putin peste 4 ani, ca nu mai sunt bune!

                          Sunt curios cati dintre soferi care au circulat cu cauciucurile de iarna in timpul verii, o sa le lase asa cand vine iarna...cu siguranta vor fi!

                          Asa ca unde este siguranta?
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by nstoe View Post
                            Anvelopele imbatranesc chiar si atunci cand nu sunt folosite , sau daca sunt folosite ocazional . In special , anvelopele de iarna au o alta compozitie fata de cele de vara . Sunt "mai moi" , nu sunt facute pentru viteza , iar in ceea ce priveste cele sh nu se stie cine si cum le-a folosit .

                            Fiiecare face ce vrea cu banii , masina si viata lui .

                            Ideea era , ca nu circula singuri pe sosele .
                            Ideea e sa invete soferelu sa controleze un derapaj indiferent de tipul tractiunii, si anume cauza la 100% din accidentele provocate iarna de conditiile de drum!
                            Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                            Comment


                            • #89
                              Exemplul cu setul de anvelope de iarna rulate 1.000Km si putin peste patru ani vechime , este pur teoretic / ipotetic . Cine s-ar debarasa de asa ceva ? ; iar pretul lor , la SH , ar fi foarte apropiat de un set nou .

                              Or fi ele "bune" , dar peste alti patru ani , conform legilor matematicii , vor avea opt ani de la fabricatie . Daca mai sunt supuse unei depozitari , intretineri sau exploatari improprii ( vezi derapaje controlate ) , eu nu vreau sa ma omoare cineva pe sosele ca are el anvelope "bune" la masina .

                              "Durata de viata a unui pneu depinde de o serie de factori , precum : depozitarea , stivuirea , modul de exploatareal acestuia , ( sarcina , viteza , presiunea , deteriorarile suferite in trafic , etc )" .

                              Comment


                              • #90
                                Este adevarat ca anvelopele de iarna sunt necesare si majoritatea avem asa ceva, dar drumurile sunt la nivelul anvelopelor noastre? Adica drumurile sunt intretinute dupa aceleasi norme dupa care suntem si noi verificati? Ca degeaba am anvelope de iarna daca drumul nu este curatat corespunzator.
                                Eu cred ca problema e alta, Statul nu este interesat de siguranta noastra, ci de cati bani scoate din toata povestea cu anvelopele de iarna ( amenzi,TVA, impozite pe profit ).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF