Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Viitoarea taxa de prima inmatriculare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Viitoarea taxa de prima inmatriculare.

    Va salut, zilele trecute am auzit ca cica vor sa tripleze taxa de prima inmatriculare.
    Si ca se elimina taxa la masinile noi aduse dinafara tarii.
    Stie cineva ceva despre treaba asta?
    Si ca maresc iar impozitul la masini de la 1 ianuarie 2011.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    Eu zic sa o tripleze de 5 ori......deja tre sa fii cel putin diliu ca sa platesti taxa aia oribil de mare, numai ca sa ai "privilegiul" de a plati si un impozit fantastic de mare pe an la ea!
    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

    Comment


    • #3
      Preluat de pe net:

      Întâi a fost regula Euro 2, introdusă de PSD. Euro 3 era pe vremea aceea, o raritate sau deloc. Imediat, parcul de second hand din țară s-a blocat, nu s-a mai împrospătat deoarece nu mai merita, iar eu, ca doritor de o mașină second hand, observam cum lunar, aceleași mașini din anunțuri, nevândute, se scumpesc de parcă erau vintage, de epocă, nu hârburi. Absolut autentic. Nu le cumpăra nimeni și deoarece altele nu soseau din cauza taxei, oferta era din ce în ce mai mică, deoarece parcul nu se împrospăta, cererea era din ce în ce mai mare, iar hârburile parcă erau piese de colecție, se scumpeau. Mașinile deja aduse în țară, să ne înțelegem. Pe guvernanți nu i-a interesat și nu îi interesează faptul că majoritatea românilor nu au bani, segmentul de mașini pe care și-l permit REAL cei mai mulți, cu banii jos sau cu împrumut bancar, este cel de 3000-4000 Euro, nu mai mult, și sunt români care nu suferă Logan, cea mai urâtă mașină din lume. Nici nu exista Logan, atunci. Exista Solenza. Așa că eu, un amărât, am făcut un credit de consum de 3000 USD ca să îmi iau o mașină. Cu greu, în piața în continuă descreștere, am găsit un Peogeot 405 care să îmi convină. AM PLĂTIT PE EL CU 1500 EURO MAI MULT DECÂT UN BULGAR, în țara sa, pe aceeași mașină, cu aceleași caracteristici. În vremea aceea, Peugeot 405 era mașina națională second hand la bulgari. Ea costa acolo la caracteristicile celei cumpărate de mine 1200 USD, la noi, 2500 USD. Și creștea lunar prețul, deși se învechea și nu se vindea. Guvernul bulgar avea compasiune pentru sărăcia cetățeanului său, cel din România nu, APIA era mai puternică decât oricine în acest domeniu. Apoi, a venit Tăriceanu. Din tot ce avea de făcut, Tăriceanu, care are și conflict indecent de interese pe acest subiect, a ales să confere României rolul mesianic de salvare a planetei, a stratului de ozon, când SUA nici nu se gândea să semneze acordul de la Kyoto, fiind printre cei mai mari poluatori din lume, iar România NU ERA OBLIGATĂ la o asemnea taxă. Așa că Tăriceanu a ideologizat calea de afaceri a APIA, a anunțat că este păzitorul ozonului mondial și ne-a băgat pe gât o taxă. Din nou alții, s-au comportat altfel. Comisia Europeană s-a străduit să convingă guvernul român că este o taxă improprie, care încalcă dreptul comunitar. Dar ei au tras cu dinții de ea, în cel mai cumplit de țigănesc stil, pe tactica politică deja învățată pe de rost aici, până la ultima secundă în care nu am cuțitul la os, îmi trag cât pot, anulez sau schimb pe ici pe colo numai în ultima secundă a termenului. Politica mondială recunoaște dreptul statelor în curs de dezvoltare de a polua mai mult decât dezvoltații, care au ajuns dezvoltați tocmai pentru că au poluat până la a deveni dezvoltați, de s-a subțiat stratul de ozon de la ei, nu de la cei cu căruțe. Politica mondială recunoaște acest drept, dar nu și politica dâmbovițeană, care se adresează numai propriului interes. Așa că, eu spun că dl. Tăriceanu și cei de la APIA au ajuns în halul în care și-au făcut concediile cu neveste sau amante, pe banii luați de la mine, un amărât, prin forță politică. Nu au pic de rușine. Din nou am fost afectat direct, din nou am simțit pe pielea mea. După câțiva ani de vest, mă întorc în țară. Nu am bani și de mașină și ... fac un credit, de consum, să îmi cumpăr o mașină din vest. La prețul de pe piața vestică, românul, membru UE, era obligat să adauge taxa Tăriceanu, pe când cetățeanul vestic, nu. Cel cu bani, vesticul, plătea mai puțin decât cel fără bani, eu, românul, pentru că Tăriceanu&APIA aveau chef de concedii de lux pe banii mei, de profit mai mare, și mai mare, și iar mai mare, dar nu pe criterii de piață unde există falimentul celui slab, ci artificial, ca în comunism unde se dă directivă ce să cumperi. Venitul meu, prețul unei mașini plus taxa, acționează exact ca o directivă – cumperi asta, nu asta. Așa au crescut vânzările APIA via credite pe care mulți le regretă. În România, ei nu dau faliment, au pile la legislativ și la executiv. Așa că luând în calcul taxa pe care urma să o plătesc în țară, marja mea de alegere s-a îngustat semnificativ, spre deosebire de cetățeanul UE neromân (huo, poluatorii, masacratorii naturii. Îi pârăsc la Năstase, Tăriceanu, Borbely, să dea cu ei de pământ, să facă greva foamei până când toată Europa face ce vor ei) și am cumpărat ce am putut în condițiile date, nu ce voiam, cu mult sub ce putea un bulgar, un francez, un englez, un german, un scandinav UE, un belgian, un ceh și tot așa. Am cumpărat o mașină net mai slabă și mai nedotată decât ce îmi doream și îmi permiteam pe creditul contractat. Eu, românul, și săracul, și prostul Europei, că așa vrea fanariotul încă neexpulzat din capul politicianului român. Așa că dragii mei, asta e Povestea Porcului, reinventată, pe rolul mesianic impus de politicianul român, României - să salvăm planeta de poluare, când de fapt politica mondială ne ține partea, CE la fel, numai politicanul ales de noi, nu. ba mai mult, nu există de la guvernarea Euro 2/PSD și până astăzi, nici un audit care să arate clar unde s-au dus banii ecologici din această taxă. Este în fals ecologie. Este taxă pe fumărit, nu altceva. Nimeni, absolut nimeni nu obligă ca noi să devenim mai catolici decât Papa, când mondialul a decis - voi, săracii, aveți voie încă să poluați mai mult decât noi, bogații. UE la fel a decis în spiritul gândirii sale comunitare, de spațiu comun, se plătește o taxă o singură dată, în prima țară în care se face înmatricularea. Toți din UE beneficiază de asta, mai puțin noi, cu excepții care nici nu contează ca sumă adăugată, bașca venitul lor, față de al nostru. Aceasta este istoria reală, iar constrângerile pe ecologie sunt atât de mici pentru noi, că nu au nici o legătură cu această taxă. Românii nu au bani de asemenea mașini, pe care le vreți voi, politicienii, ei sunt obligați prin legislație să se împrumute pe 5, 10, 15 ani, pentru aceste mașini, iar salariile lor nu permit ca aceste rate să treacă nesimțite. Eu zic să rupeți relațiile diplomatice cu SUA, unde se încurajează motoarele de 5000 cmc și cu 3 tone greutate, deși transportă o singură persoană. Zău așa, se impune de vreme ce ăsta e crezul vostru mesianic. Aceasta este istoria reală a taxei și cu exemplu concret asupra bugetului familiei mele, care nu se compară cu al dl. Tăriceanu sau Năstase, ori Borbely, deși bugetul cel puțin al primilor doi este în legătură și cu prietenia cu APIA, deci cu buzunarul meu. Puțină rușine de ați avea, și tot ar ieși câte ceva. Dar nu aveți. Așa a ajuns România plină de mașini înmatriculate în Bulgaria, deși aparțin românilor. VĂ DAȚI SEAMA UNDE AȚI AJUNS, CE AȚI PROVOCAT, CE ȚIGĂNIE UNICĂ ÎN EUROPA??? Au ajuns unii să prefere să plătească unui intermediar persoană fizică din Bulgaria, pentru că nu își permit acea taxă, 1000 EURO la un român e sumă mare. La fel, unii și-au cumpărat Logan (!!!) nou, cu zecile, din Budapesta, pentru firma de taxiuri, pentru că acolo era mai ieftin !!! De ce guvernul bulgar poate și voi nu? De ce nu aplicați ce a aplicat o prim ministră asiatică dintr-o țară din lumea a IV-a încă din anii 50-60, explicând astfel boom-ul țării sale, adică a studiat vecinătățile și a redus cu câte 3-10% taxele la orice față de concurență, pentru a atrage investitorii la ei și nu la vecini, pentru a nu pauperiza propria populație? Păi, de aia, că sunteți politicieni născuți din nimic, nu aveți școală serioasă și deloc caracter. De fiecare dată, eu a trebuit să mănânc sau să mă îmbrac mai sărăcăcios, pentru că ei au inventat o taxă. Omul care uită istoricul acesta și nu cere socoteală când poate, alimentează acest viciu politic și le permite să se regenereze mereu. Bravo lui Eugen, felicitări. Și acest mod de lucru este unic în Europa. Se impune o lege. HG, OUG, ea este ilegală, dar rezolvările sunt numai individuale, mizându-se clar pe faptul că 5%, dacă și atâta, din populație, se va adresa justiției și numai 10%, dacă și atâta dintre magistrați își respectă statutul, așa că la balanța financiară statul devine câștigător cu toate despăgubirile, CHIAR DACĂ E ILEGAL. O asemenea filosofie de lucru este FANAR CURAT. Și arată lipsa de caracter, profundă, încimentată, lipsa totală de cinste la nivelul său real și chiar lipsa de omenie.

      * Eugen fiind un forumist care a dat in judecata statul roman pentru taxa si a castigat.
      Last edited by W123SB; 10-28-2010, 08:57 AM.

      Comment


      • #4
        Probabil articolul asta(imposibil de citit fara un aliniat ici-colo) are vreo cativa ani vechime. Nu vreau sa-i iau apararea lui Tariceanu, dar dupa el a venit asta micu, care a promis ca o sa scoata taxa, ca e ilegala and shit.
        Drept urmare, acum nici macar nu mai poti sa-i dai in judecata sa iti recuperezi banii pe taxa.

        In continuare numai vesti bune http://www.evz.ro/detalii/stiri/taxa...za-911306.html
        Last edited by Carmine; 11-15-2010, 19:57 PM.

        Comment


        • #5
          Aoleu mama, de ce m-ai facut pe lume?
          Ai de capul lor cine vrea sa-si cumpere masina second de la 1 ianuaroe 2011.
          Este deja prea de tot, sau se poate si mai rau?
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Salutari tuturor! Masina mea are catalizator ptr. norma Euro 1, montat din fabrica, dar in Romania nu mi-a fost recunoscut pe motiv ca ar trebuii sa aduc o dovada din care sa reiese cine l-a montat. Adica sa merg personal la fabrica Mercedes si sa iau o dovada de la ei, ca au montat catalizator! De parca fabrica Mercedes ar fi un garaj intre blocuri si leaga cu sarma niste piese pe ,, slogan''. De fapt am primit o explicatie neoficiala, ca romanii trebuie jupuiti ca sa se invete minte sa nu-si mai cumpere masini din afara tarii! Doar trebuie tinuta in spate Dacia! Nu-i asa?

            Comment


            • #7
              Corect, trebuie aparata cumva productia interna de automobile.
              Am auzit intr-o seara pe nebunul asta de Borbely citez: "daca are omu de rand 9000 de euro cu banii astia poate sa cumpere linistit o masina noua de la noi si nu mai cumpara una second."
              Cum poti compara un Mercedes sau alta marca la banii astia cu Loganul sau Chevrlet sau ce masa se mai fabrica la noi.
              Chiar e stupid.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Problema cu parcul auto din romania s-ar fi rezolvat demult daca romanii puteau sa-si aduca si sa-si inmatriculeze masini, fara sa plateasca taxe, ca si asa platim taxe umflate! Eu cred ca in maxim 5 ani, in Romania nu ar mai fi fost vazute rable. Spun asta din cauza ca am vazut in jurul meu oameni care si-au adus numai masini bune si si-ar fi adus si mai bune daca nu trebuiau sa plateasca bir! Pe bulgari i-am vazut caran-d tot felul de rable, dar romanul gandeste altfel, vrea masina buna ca s-a saturat de rablele nationale si de ,, confortul'' lor. Parerea mea!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ElCid View Post
                  Salutari tuturor! Masina mea are catalizator ptr. norma Euro 1, montat din fabrica, dar in Romania nu mi-a fost recunoscut pe motiv ca ar trebuii sa aduc o dovada din care sa reiese cine l-a montat. Adica sa merg personal la fabrica Mercedes si sa iau o dovada de la ei, ca au montat catalizator! De parca fabrica Mercedes ar fi un garaj intre blocuri si leaga cu sarma niste piese pe ,, slogan''. De fapt am primit o explicatie neoficiala, ca romanii trebuie jupuiti ca sa se invete minte sa nu-si mai cumpere masini din afara tarii! Doar trebuie tinuta in spate Dacia! Nu-i asa?
                  Mai bine iei o masina buna de dincolo si nu o mai inmatriculezi.
                  Eu mi-as lua un G-u da astea si acolo sunt scumpe .....totusi sunt scumpe cu motivul cel mai bun, si anume al calitatii! http://www.youtube.com/watch?v=Ihl38rzhXh4 ......deci who's gonna stop me?!
                  Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by NinjaV12 View Post
                    Mai bine iei o masina buna de dincolo si nu o mai inmatriculezi.
                    Eu mi-as lua un G-u da astea si acolo sunt scumpe .....totusi sunt scumpe cu motivul cel mai bun, si anume al calitatii! http://www.youtube.com/watch?v=Ihl38rzhXh4 ......deci who's gonna stop me?!
                    Ai dreptate! G-ul este G(rozav)!

                    Comment


                    • #11
                      Deci ultimile stiri aratau acuma la TV ca se va majora cu 50% taxa de prima inmatriculare de la 1 ianuarie 2011.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        Laszlo Borbely, ministrul Mediului si Padurilor, a anuntat, ieri, ca taxa auto va fi majorata, de la 1 ianuarie 2011, cu 25%-50%, pentru a stopa intrarea in Romania a masinilor second-hand care polueaza. Ordonanta de Urgenta cu detalii privind noua taxa auto ar putea sa fie finalizata in doua-trei saptamani.

                        „Taxa auto se va mari, de la 1 ianuarie 2011, cu un procent intre 25% si 50%, pen*tru ca nu putem permite sa dam 700 mil. lei pentru casarea masinilor second-hand adu*se din alta parte si sa um*plem Roma*nia cu masini de care se scapa alte tari si care sa polueze tara noastra. Daca cineva isi permite sa aduca masini care polueaza in Romania, atunci sa pla*teasca“, a spus Bor*bely. Potrivit acestuia, in ultimul an au fost aduse in Romania 120.000 de masini second-hand, din care foarte multe mai vechi de 10 ani. Proprietarii de masini ar putea plati in 2011 o taxa de poluare cu*prinsa intre 32.000 de euro pentru inma*tricularea unei masini non-Euro cu motor de 3.200 de centimetri cubi, veche de 20 de ani, si 91 de euro pentru un autoturism nou Euro 5, cu motor de 1.100 cm, scutit acum de la taxare. In prezent, pentru ma*sina cu specificatiile de plafon maxim se platesc 30.720 de euro. Noua valoare se regaseste in propu*nerea pentru viitoarea forma a taxei auto pentru care Ministerul Mediului va cere aprobarea in guvern. La motoarele Euro 1 de 3,2 litri, vechi de 18 ani, taxa va ajunge la 13.120 de euro, fata de 10.240 de euro, cat este in prezent. Proprietarii de masini cu motor Euro 2 de 3,2 litri, vechi de 10 ani, ar putea plati o taxa de inmatriculare de 21.770 de euro, fata de 17.408 euro in prezent.



                        In link gasiti exemple din alte tari. Apropo, am cumparat la scarbici 2 Loganuri de 1.6, 105 cai, stiti cat a fost taxa? 3288 ron pt fiecare A turbat sefu

                        Sunt curios ce se va intampla cu pretul la masinile deja inmatriculate. Teoretic, din moment ce nu vor fi aduse altele din pricina taxei, ar trebui sa creasca. Practic, e criza. Sa vedem.

                        Comment


                        • #13
                          Mda, toata lumea astapta sa vada daca o sa creasca preturile la cele deja inmatriculate. Nu stiu asta ne va zice viitorul apropiat.
                          Cea ce priveste Loganurile nu ma surprinde faptul ca si pentru ele trebuie sa se plateasca taxa, doar au euro4 nu? Deci polueaza trebuie sa plateasca.
                          Eu raman la principiul ca cine o sa vrea tot din occident isi va aduce masina indiferent ca cat e taxa.
                          Numa atunci nu se vor aduce masini de peste hotare, cand va fi interzisa prin lege sa inmatriculezi o masina din alta tara, dar asta nu cred ca va exista vre-oadata.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #14
                            Eu stiam ca se plateste taxa si la masinile noi dar nu stiam ca sunt Euro 4. Dar cine s-a ocupat de achizitie stia ca sunt Euro 4 dar nu stia ca se plateste si la masinile noi.
                            Iar lege cu interzicerea inmatricularii masinilor din alta tara nu va exista niciodata atata timp cat exista UE.

                            Comment


                            • #15
                              Fratilor, o intrebare ptr. ,,desteptii'' care fac legi strambe: Daca Romania face parte din U.E., atunci un roman care cumpara o masina inmatriculata intr-o alta tara tot din U.E., de ce nu poate sa o inmatriculeze in Romania la fel cum un timisorean ( de ex.) ar inmatricula in Timisoara, o masina inmatriculata in Cluj ? Va raspund tot eu: ptr. ca romanii trebuie sa tina in spate fabrica dacia ( am scris intentionat cu litera mica ) si ptr. ca trebuie jupuiti cu diverse biruri. Iar despre masinile duse la programul rabla, marea majoritate sunt dacii. Nu cred ca un propietar de w123, care i-si iubeste masina, o sa o dea la fier vechi ca sa-si ia ,,slogan''.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF