"Maybach Zeppelin a fost resuscitat după aproape opt decenii de la debutul din anii ’30, gata să magnetizeze clienţii de maşini superluxoase. Noul Zeppelin, care este şi cel mai puternic model al mărcii, va fi produs în numai o sută de exemplare, asamblate din cele mai scumpe materiale. Cu o listă lungă de opţiuni, modelul va beneficia de un atomizator de parfum sofisticat, pentru prima dată inclus în dotările unei maşini. Atomizatorul are forma unei sfere luminate din interior, poziţionată pe consola centrală şi poate fi „încărcată” cu aroma preferată, care se va împrăştia discret în maşină.
Deşi poate părea un moft, atomizatorul este o inovaţie pe piaţa auto, patentată de Maybach şi o opţiune high-end pentru cei care îşi permit să cumpere un model din ediţia limitată. Acesta poate fi activat direct de şofer sau printr-un buton special care ajută la un control mai bun al aromelor. Creatorii acestui sistem au programat atomizatorul să împrăştie aroma aleasă în zece secunde de la declanşare, iar după zece minute de funcţionare să se oprească, acesta fiind timpul standard în care nasul simte mirosul. Aromele nu pătrund în tapiţerie sau în haine, ci se evaporă treptat, fiind opera unui renumit creator de la Givaudan.
Noua limuzină va fi disponibilă în varianta Maybach 57 Zeppelin sau Maybach 62 Zeppelin, cu un motor V12 biturbo de 6.0 litri şi 640 CP. La exterior, se remarcă printr-un design elegant şi vopseaua în două nuanţe. Emblema mărcii de pe grila radiatorului este personalizată cu înscrisul „Zeppelin”, poziţionat elegant sub aceasta. Tapiţeria este din piele bej California, care contrastează cu întăriturile din piele neagră. Inserţiile din uşi şi bord sunt finisate cu lac special, iar covoarele sunt dintr-o stofă specială obţinută din blană de miel. Vânzările vor începe pe 3 martie, iar primul model ar putea fi livrat în primele zile ale lunii septembrie, a.c. Preţul de pornire este de 406.000 euro pentru Maybach 57 Zeppelin şi 473.000 euro pentru Maybach 62 Zeppelin, atomizatorul putând fi comandat cu aproximativ 4.000 euro, toate preţurile fără taxe incluse."
Sursa:http://www.gandul.info/masina/maybac...mitata-3960861
Deşi poate părea un moft, atomizatorul este o inovaţie pe piaţa auto, patentată de Maybach şi o opţiune high-end pentru cei care îşi permit să cumpere un model din ediţia limitată. Acesta poate fi activat direct de şofer sau printr-un buton special care ajută la un control mai bun al aromelor. Creatorii acestui sistem au programat atomizatorul să împrăştie aroma aleasă în zece secunde de la declanşare, iar după zece minute de funcţionare să se oprească, acesta fiind timpul standard în care nasul simte mirosul. Aromele nu pătrund în tapiţerie sau în haine, ci se evaporă treptat, fiind opera unui renumit creator de la Givaudan.
Noua limuzină va fi disponibilă în varianta Maybach 57 Zeppelin sau Maybach 62 Zeppelin, cu un motor V12 biturbo de 6.0 litri şi 640 CP. La exterior, se remarcă printr-un design elegant şi vopseaua în două nuanţe. Emblema mărcii de pe grila radiatorului este personalizată cu înscrisul „Zeppelin”, poziţionat elegant sub aceasta. Tapiţeria este din piele bej California, care contrastează cu întăriturile din piele neagră. Inserţiile din uşi şi bord sunt finisate cu lac special, iar covoarele sunt dintr-o stofă specială obţinută din blană de miel. Vânzările vor începe pe 3 martie, iar primul model ar putea fi livrat în primele zile ale lunii septembrie, a.c. Preţul de pornire este de 406.000 euro pentru Maybach 57 Zeppelin şi 473.000 euro pentru Maybach 62 Zeppelin, atomizatorul putând fi comandat cu aproximativ 4.000 euro, toate preţurile fără taxe incluse."
Sursa:http://www.gandul.info/masina/maybac...mitata-3960861
Comment