Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Me, my SEC and....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    320 CDI are 215hp (exista oricum 2 variante: V6 si L6)
    in schimb ar mai fi si optiunea 420CDI care are 320hp si 750Nm
    diferenta de impozit cred ca o scoti la consum...pana si V8-ul consuma sub 10% sa nu mai vorbesc de 320CDI care consuma undeva la 6-7%
    consumul pentru 5,6I e enorm pentru banii nostri...
    si nu cred ca CDI-ul suna a tractor....

    Comment


    • #32
      Suna a tractor cu turbina Si ziceam de 5.6 cu GPL.
      Cat despre 6-7% al lui 320CDI, sa stii ca un Passat 2.0 diesel ultimul tip consuma 11% in oras.

      Comment


      • #33
        Tocmai ce mi-au venit jantele

        Urmeaza tinichigerie+vopsitorie, tapiterie, schimbat motor iar (OM606 de data asta)
        Attached Files

        Comment


        • #34
          Dragutze replicile AMG,iar privitor la folie.........

          Comment


          • #35
            Originally posted by MAC99 View Post
            Tocmai ce mi-au venit jantele
            Frumoase jante! Tocmai caut si eu ceva asemanator...un pret informativ? Sa ai noroc la "jucarie" ca este frumoasa! Numai bine.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Jantele au fost 500$ cu tot cu cauciucuri si transportul a mai fost 170$ din Germania

              Comment


              • #37
                Adica 670 dolari cu gume sh?

                Comment


                • #38
                  Atat face

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by MAC99 View Post
                    Jantele au fost 500$ cu tot cu cauciucuri si transportul a mai fost 170$ din Germania
                    Multumesc!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF