Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Maybach Exelero for sale

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Imi plac jantele , mi-as dori un set, masina e superba!
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Dar de ce apare cu 2 numere de inmatriculare? Chiar e unica?
      Unless I'm very much mistaken...

      Comment


      • #33
        Originally posted by pianosso View Post
        Dar de ce apare cu 2 numere de inmatriculare? Chiar e unica?
        Cred ca apare cu 2 numere de inmatriculare diferite pentru ca in primul set de poze puse de mine era in America.
        Masina este intradevar unica.A fost construita la comanda pentru constructorul german de anvelope Fulda,iar costrul ei a ajuns la aproape 5.000.000 Euro,care este si pretul de pornire al licitatiei.
        A fost facut dupa modelul Maybach SW 38 din 1939 care a fost construit tot la comanda pentru Fulda,si care din pacate a disparut in timpul razboiului.De atunci nu a mai fost vazut.
        Mai multe detalii despre masina gasiti aici:
        Reifen von Fulda für clevere Kunden; Gutes Preis-/Leistungsverhältnis für Reifen, Sommerreifen, Winterreifen und LLKW/LKW-Reifen.

        Attached Files

        Comment


        • #35
          Originally posted by ionut_90 View Post
          Am mai gasit cateva poze . Cred ca sunt de la prezentarea masinii, din anul 2005.
          Masina pe langa grila aia fata care arata oribil costa si o gramada de bani.

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #36
            Cat cocalarism...
            Masina de 5mil parcata pe locurile persoanelor cu handicap(In primul set de poze).De cacat
            La baza cred ca a fost un CL,dupa forma geamurilor...
            Io v`am zis ca e Maybach...voi nu! BATMAN BATMANNNNNNNNNNNNNNN
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #38
              Masina este exceptioanala,impresionanta! De tinut doar in vitrina! Vasul de expansiune de la radiator mi se pare ca seamana cu cel de la w124 )
              Mercedes Benz w202 C180 Elegance '98

              Comment


              • #39
                Originally posted by ionut_90 View Post
                Maybach Exelero - Date Tehnice
                Motor
                Constructie: motor in V,unghi de inclinare de 60 grade
                Numar de cilindrii: 12
                Capacitate cubica (cm3): 5908 cm3
                Performanta: 700 CP la 5000 rotatii/minut
                Cuplu maxim: 1020 Nm la 2500 rotatii/minut
                Dimensiuni si greutati
                Ampatament: 3390 mm
                Lungime: 5890 mm
                Latime: 2140 mm
                Inaltime: 1390 mm
                Greutate neincarcata: 2660 kg
                Greutate totala permisa: 2960 kg
                Sasiu si performanta
                Montarea anvelopei
                fata: axa cu dubla articulatie
                spate: osie spate cu legaturi multiple
                Anvelope: Fulda Carat Exelero
                fata: 315/25 ZR 23
                spate: 315/25 ZR 23
                Frane: disc cu ventilatie interna
                Tip fata: sabot fix cu piston 4x4 (2 saboti)
                Diametru: 376 mm
                Tip spate: sabot fix cu piston 2x4
                Diametru: 355 mm
                ABS / ESP
                Viteza maxima: 351,45 km/h
                Accelerare de la 0-100 km/h: 4,4 s
                Pun si eu "cateva" poze pentru fanii acestei bijuterii.
                Poi bai frate, asta 100% e in bucuresti in pozele astea...a parcat pe locul de parcare a handicapatilor... mai lipseste Guta sau Salam in boxe si gata tuning-ul..)

                Comment


                • #40
                  O masina scumpa, facuta cu materiale de calitate de catre meseriasi exceptionali, dar din pacate e un kitsch! Ma astept sa-l cumpere vreo vedeta gen Puff Daddy! Preferam Maybach-ul SW38. Sau un Mercedes 300 SC Coupe din 1955, visiniu inchis, aproape negru, cu interior din lemn de nuc si piele crem ( Levi stie de ce), cu roti Borrani ( ca tot s-a vorbit pe forum de ele ) si cu cauciucuri cu talon alb, eventual cu toate elementele cromate, acoperite cu foita de aur. Asta ar fi, dupa mine, o masina de lux autentic, cu un aer nobil. Dar ,,de gustibus non est disputandum''!

                  Comment


                  • #41
                    Originally posted by ElCid View Post
                    O masina scumpa, facuta cu materiale de calitate de catre meseriasi exceptionali, dar din pacate e un kitsch! Ma astept sa-l cumpere vreo vedeta gen Puff Daddy! Preferam Maybach-ul SW38. Sau un Mercedes 300 SC Coupe din 1955, visiniu inchis, aproape negru, cu interior din lemn de nuc si piele crem ( Levi stie de ce), cu roti Borrani ( ca tot s-a vorbit pe forum de ele ) si cu cauciucuri cu talon alb, eventual cu toate elementele cromate, acoperite cu foita de aur. Asta ar fi, dupa mine, o masina de lux autentic, cu un aer nobil. Dar ,,de gustibus non est disputandum''!
                    Au imbinat luxul cu sportivitatea, si a iesit ce a iesit, adica un produs de exceptie dupa parerea mea.
                    La o masina sport nu se cade sa folosesti la interior materiale de lemn.

                    Comment


                    • #42
                      Originally posted by ionut_90 View Post
                      Au imbinat luxul cu sportivitatea, si a iesit ce a iesit, adica un produs de exceptie dupa parerea mea.
                      .
                      A iesit un mare rahat.Masina asta nu merita 5 milioane NICIODATA.Un mare garbage.

                      sigpic

                      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                      Comment


                      • #43
                        Originally posted by mircea600sel View Post
                        A iesit un mare rahat.Masina asta nu merita 5 milioane NICIODATA.Un mare garbage.
                        Mi imi place cum a iesit . Chiar arata misto rau de tot .

                        Oricum este mai mult un showcar , nu o masina de strada.
                        Cred ca stiti ca masina asta a fost facuta pentru fabricantul de anvelope Fulda.
                        Nu pentru vanzare.

                        Iar de pret ... trebuie si multimilionarii da dea banii pe ceva
                        Last edited by w124researcher; 02-26-2011, 14:07 PM.
                        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                        Comment


                        • #44
                          .
                          La o masina sport nu se cade sa folosesti la interior materiale de lemn.
                          Si de ce nu se cade? Sunt masini sport de lux, cu interioare din piele si lemn sau masini supersport, cu interioare in piele si metal lustruit sau cu fibra de carbon ( reala nu folie ) si masini sport cu echipare ,,spartana'' care au in interior, doar strictul necesar si ptr. care nu conteaza luxul ci doar performantele sportive. Iar masina despre care vorbim, o fi ea unicat dar mie imi da impresia de kitsch tipic american ( fata mai ales ). De pret nu mai zic nimic, ca oricum e exagerat ( mai scumpa decat un Bugatti ).

                          Comment


                          • #45
                            E un mare rahat si un kitch total.....pacat de motor...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF