Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E-Classe Cabriolet

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E-Classe Cabriolet

    ......on the Mallorca Island .
    Blogger este un instrument de publicare a blogurilor oferit de Google prin care să vă faceți gândurile cunoscute cu ușurință. Blogger facilitează postarea textelor, a fotografiilor și a videoclipurilor pe blogul dvs. personal sau pe blogul de echipă.



  • #2
    Sa lasam tehnologia deoparte ... w124 cabrio imi place mult mai mult ... Nu este urat noul E dar w124 are linii mult mai elegante si mai drepte
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      Originally posted by kriket View Post
      Sa lasam tehnologia deoparte ... w124 cabrio imi place mult mai mult ... Nu este urat noul E dar w124 are linii mult mai elegante si mai drepte
      Eu nu stiu la ce w124 te referi tu, dar sincer pentru mine si multi alti tampiti ca mine, poate sa aiba w124 ce linii vrea el, ca tot nu mi l-ar trebui... Trebuie sa recunosc (cu tot respectul, evident) ca mi-am facut cruce cand am vazut comentariul tau. Adica nici nu exista termen de comparatie... dar totusi, fiecare are dreptul la parerea lui. Este adevarat ca eu vad masina ca o masina, nu sunt inzestrat cu pasiune ca sa vad mai mult decat ceea ce reprezinta. Nu sunt ca si Tatae' sa ma dea pe spate un Golf 3 umflat, carosat vibrand... dar nici un w124 cabrio (ce-i drept, o masina spectacol la vremea ei si mult timp dupa).

      Despre E cabrio: de vis, m-am urcat intr-un E cabrio la Mercedes la Stuttgart vara asta... deosebit.
      * 2011 RENAULT FLUENCE PASSION 1.5dCI 110 CP
      * 2007 YAMAHA FZ1-N 998 cmc 150 CP


      In trecut:
      2001 Mercedes-Benz w203 C180 ELEGANCE
      2002 Jaguar X-TYPE 2.5i 4x4
      1999 Peugeot 106 1.4i

      Comment


      • #4
        Originally posted by brunorej View Post
        Eu nu stiu la ce w124 te referi tu, dar sincer pentru mine si multi alti tampiti ca mine, poate sa aiba w124 ce linii vrea el, ca tot nu mi l-ar trebui... Trebuie sa recunosc (cu tot respectul, evident) ca mi-am facut cruce cand am vazut comentariul tau. Adica nici nu exista termen de comparatie... dar totusi, fiecare are dreptul la parerea lui. Este adevarat ca eu vad masina ca o masina, nu sunt inzestrat cu pasiune ca sa vad mai mult decat ceea ce reprezinta. Nu sunt ca si Tatae' sa ma dea pe spate un Golf 3 umflat, carosat vibrand... dar nici un w124 cabrio (ce-i drept, o masina spectacol la vremea ei si mult timp dupa).

        Despre E cabrio: de vis, m-am urcat intr-un E cabrio la Mercedes la Stuttgart vara asta... deosebit.
        Si eu sunt in asentimentul colegului kriket.

        Nu dau un Mercedes 124 cabrio pe 3 "plastice" din astea din 2010.Inainte se faceau masini si w124 cabrio e un monstru sacru al tehnologiei germane.

        P.S. Eu personal am un E din 2002{plastic-plin de senzori}...tot mai buna era fosta cobra{Tanc}.
        Last edited by mircea600sel; 11-19-2010, 01:20 AM.

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #5
          Originally posted by brunorej View Post
          Eu nu stiu la ce w124 te referi tu, dar sincer pentru mine si multi alti tampiti ca mine, poate sa aiba w124 ce linii vrea el, ca tot nu mi l-ar trebui... Trebuie sa recunosc (cu tot respectul, evident) ca mi-am facut cruce cand am vazut comentariul tau. Adica nici nu exista termen de comparatie... dar totusi, fiecare are dreptul la parerea lui. Este adevarat ca eu vad masina ca o masina, nu sunt inzestrat cu pasiune ca sa vad mai mult decat ceea ce reprezinta. Nu sunt ca si Tatae' sa ma dea pe spate un Golf 3 umflat, carosat vibrand... dar nici un w124 cabrio (ce-i drept, o masina spectacol la vremea ei si mult timp dupa).

          Despre E cabrio: de vis, m-am urcat intr-un E cabrio la Mercedes la Stuttgart vara asta... deosebit.
          Daca vezi masina ca pe o masina dc te mai intereseaza cateva butoane in plus si un design trecator ... Ex: pozitile gen led de la audi la aparitie era ceva foarte woow si acuma "mda mah si mertzu are".Orcum asta nou este mult mai frumos ca celelalte 2 precedente care nu mi-au placut de loc .. au avut si ele un design ce a starnit privirea 1-2 anii de la lansarea fiecaru-i model dar dupa un w124.w140.r129 intretinute si negre orcand intorci privirea de la nevasta.
          Last edited by kriket; 11-19-2010, 01:26 AM.
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mircea600sel View Post
            Si eu sunt in asentimentul colegului kriket.

            Nu dau un Mercedes 124 cabrio pe 3 "plastice" din astea din 2010.Inainte se faceau masini si w124 cabrio e un monstru sacru al tehnologiei germane.

            P.S. Eu personal am un E din 2002{plastic-plin de senzori}...tot mai buna era fosta cobra{Tanc}.
            Sincer si eu detin tot un plastic cu senzori, o masina ca oricare alta... Ideea este ca nu exista moneda de schimb pentru cele doua: w124 cabrio si E-ul carbrio 2010. Din orice punct de vedere vorbim E-ul din 2010 este peste (logic), poate mai putin cel al pasiunii, care eu sincer nu il cunosc si nici nu ma intereseaza.

            Nu cred ca exista in Romania la ora actuala un om care sa aleaga un w124 in favoarea acestui E, si hai sa fim sinceri cu noi... Cunosc si w124 cabrio si cunosc si E-ul cabrio 2010. Fiecare cu placerile lui...

            Originally posted by kriket View Post
            Daca vezi masina ca pe o masina dc te mai intereseaza cateva butoane in plus si un design trecator ... Ex: pozitile gen led de la audi la aparitie era ceva foarte woow si acuma "mda mah si mertzu are".Orcum asta nou este mult mai frumos ca celelalte 2 precedente care nu mi-au placut de loc .. au avut si ele un design ce a starnit privirea 1-2 anii de la lansarea fiecaru-i model dar dupa un w124.w140.r129 intretinute si negre orcand intorci privirea de la nevasta.
            Clar ca intorci capul dupa ele negre si intretinute, dar nu mi se pare niciodata mai frumos un w124, oricat de intretinut ar fi, decat masina mai sus pomenita.
            Last edited by mircea600sel; 11-19-2010, 01:32 AM.
            * 2011 RENAULT FLUENCE PASSION 1.5dCI 110 CP
            * 2007 YAMAHA FZ1-N 998 cmc 150 CP


            In trecut:
            2001 Mercedes-Benz w203 C180 ELEGANCE
            2002 Jaguar X-TYPE 2.5i 4x4
            1999 Peugeot 106 1.4i

            Comment


            • #7
              Nu inseamna ca daca E-ul este mai nou este si mai frumos ... Are un design mai modern , mai in pas cu modele noi si al aceste ere , inteleg asta este superba masina dar eu sunt mai old school si imi plac mai mult asta patratoase ... Si noah sincer as alege E-ul pentru urmatoarele tehnologii mai avansate: motor (consum in raport cu puterea) , frana, mnevrabilitate/stabilitate si scaune ventilate. Daca as fii un om cu banii mi-as face cat de cat un w124 ca sa fie cat mai in pas cu moda la aceste capitole.Mai pe romaneste "bah caroseria lu ala pe a lu asta"
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #8
                Dementiala masina !
                Asta este baieti...din pacate trebuie sa ne obisnuim cu "cutiile din plastic".
                Si mie imi este foarte greu sa ma obisnuiesc cu aceasta idee, dar altceva nu avem ce face.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ionut_90 View Post
                  Dementiala masina !
                  Asta este baieti...din pacate trebuie sa ne obisnuim cu "cutiile din plastic".
                  Si mie imi este foarte greu sa ma obisnuiesc cu aceasta idee, dar altceva nu avem ce face.
                  Sincer, mie mi-ar fi foarte usor sa ma obisnuiesc cu niste "cutii de plastic" dinastea moderne ).
                  * 2011 RENAULT FLUENCE PASSION 1.5dCI 110 CP
                  * 2007 YAMAHA FZ1-N 998 cmc 150 CP


                  In trecut:
                  2001 Mercedes-Benz w203 C180 ELEGANCE
                  2002 Jaguar X-TYPE 2.5i 4x4
                  1999 Peugeot 106 1.4i

                  Comment


                  • #10
                    Si eu m-am obisnuit, dar cand ma gadesc ce masini se faceau candva...
                    Nu stiu cum o fi sa conduci o masina cu motor electic, sa nu mai auzi nici un sunet de evacuare . Probabil atunci vor fi alte lucruri care ne vor bucura cat timp suntem la volan.

                    Comment


                    • #11
                      Sa nu uitam ca w124 era si hardtop,pe cand w212 nu este si poate considera un dezavantaj(perfomante/design)
                      Attached Files
                      Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                      Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                      Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                      Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by GoguL View Post
                        Sa nu uitam ca w124 era si hardtop,pe cand w212 nu este si poate considera un dezavantaj(perfomante/design)
                        Woow ... Foarte tare ... Nu stiiam asta numai la r129 ...
                        Cu S-ul nu te pui.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by GoguL View Post
                          Sa nu uitam ca w124 era si hardtop,pe cand w212 nu este si poate considera un dezavantaj(perfomante/design)
                          Mie imi place mai mult o masina cu soft top. Este mai eleganta, mai frumoasa, dar pierde la alte capitole fata de hard top.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ionut_90 View Post
                            Mie imi place mai mult o masina cu soft top. Este mai eleganta, mai frumoasa, dar pierde la alte capitole fata de hard top.
                            Daca are acelasi sistem ca r129 este si soft top ...
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #15
                              Greu de ales... eu optez pentru astea vechi oricand. Desi nu m-ar deranja nici cele noi, doar asta subiect principal ma enerveaza, fiindca e atat de mic fata de E-class-ul berlina... halal. Arata marfa, dar nu incap in el, deci mars!
                              Attached Files
                              1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                              1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                              dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF