Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ne-am vizitat unii pe alţii ...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bravo ! Mă bucur pentru voi. "LAR"-ul ce hram poartă ?
    P.S: Cea mai reuşită poză e ultima ! Locaţia ?
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #32
      Felicitări, am "aruncat" câteva poze şi pe pagina noastră de facebook.

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Levi View Post
        Bravo ! Mă bucur pentru voi. "LAR"-ul ce hram poartă ?
        P.S: Cea mai reuşită poză e ultima ! Locaţia ?
        Multumim...

        Sa vezi cat ma-am bucurat si eu...patru balauri . LAR-ul este a unui proprietar (un domn mai in varsta) care si-a inmatriculat masina pe Ungaria din cauza impozitului de la noi!

        Fost 500SE - actual 300D


        Locatia... Conacul familiei Helmeczy in localitatea Petin jud. Satu Mare http://monumenteuitate.org/ro/monume...menyi-Helmeczy



        Originally posted by Zeus View Post
        Felicitări, am "aruncat" câteva poze şi pe pagina noastră de facebook.
        Multumim...!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #34
          De data asta la mine...cu RaduW126 si Norbert(Anita)









          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #35
            Mă bucur că am deschis topicul ăsta, văd lucruri frumoase ! Hai și alții !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #36
              Originally posted by Levi View Post
              Hai și alții !

              Slaba miscare...
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #37
                Tot eu...


                Cu colegul Poul l-am vizitat pe colegul CJ-12-LWP (Andrei)...

                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #38
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Tot eu ...
                  Normal, dacă numai tu ai vreme de plimbări ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #39
                    He he, asta e ...tot in ieri am fost sa vad o alta minunetie de W108 (tot cu colegul Poul). Din pacate nu am avut posibilitate sa ii fac poza...masina fiind tinuta permanent in garaj unde spatiul era limitat...poate data viitoare!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #40
                      Azi am fost vizitat de colegul Ioscutz...l-am ajutat sa remedieze o problema la trapa! Imi pare rau dar nu am reusit sa fac poze...eram prea uns pe ''labe'' !
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Azi l-am vizitat pe colegul feri(mer_se280)...un baiat super am remediat problema trapei,a lucrat cu grija atentie totul sa fie la locul lui nu din "ciocan"...recomand cu incredere,pentru o treaba bine facut ...multe multumiri!!!

                        Comment


                        • #42
                          Ma bucur ca am remediat problema, insa sa nu uiti sa mai arunci cate'o privire la mecanismul trapei si in caz de nevoie sa gresezi angrenajele ca sa nu apara probleme!


                          P.S. Te mai astept in vizita !
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #43
                            Am sa il gresez,cu prima ocazie iti mai fac o vizita poate incalzim ceva scaune)

                            Comment


                            • #44
                              Azi am avut onoarea și plăcerea de a primi vizita unui om deosebit: colegul și prietenul Nelu Pătrașcu. Însă am fost atât de tâmpit (da, asta e expresia !), încât n-am făcut nici măcar o poză împreună ... Maybe next time, Nelu ...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #45
                                In scurt timp vor trebui sa faca rezervare cei ce ajung pe la colegul Levi! Si cu aceasta ocazie anunt o posibila vizita cu un minim de deranj probabil chiar luna aceasta!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF