Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Invitatie la Drive Test !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Duminica 18 Mai



    Regele a fost Mercedes-Benz S 320 CDI 4M L

    Comentariile sunt de prisos, pun cateva imagini:







    Si desigur un plan general cu cei prezenti:

    Comment


    • Scuzatzi intarzierea, dar am fost prins cu treaba. Rebuie sa recunosc ca a fost o experientza extrem de placuta sa am ocazia sa merg cu S-u`. O masina care te surprinde nu neaaparat prin performantele dinamice, ci prin atentia la detaliu shi felul cum masina se concentreaza pe satisfacerea nevoilor (shi capriciilor) celor din interior.

      Urmeaza pozele.


















      Comment




















      • Comment






        • Comment


          • S-a dat si Doctoru cu ea??
            HA-HA!
            Baga el ce baga texte ca a condus un milion de km si ca nu-i mai trebuie da si-a suit poponetzul cand a venit vorba de S.

            Comment


            • Super senzatie! aproape k mi-a venit sa las golanu' acolo si sa merg pe jos!
              da' tot iubita mea face masaj mai bine!
              Robert
              0763 700 838
              negoro2002@yahoo.com
              Vatra Luminoasa




              Suma inteligentei pe planeta este constanta, insa populatia se afla intr-o continua crestere.

              Comment


              • Poze

                Domnilor, voi veni cu poze crancene. Aveti putintica rabdare. Is prins cu treaba rau de tot.
                1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                Comment


                • Originally posted by 200ce16 View Post
                  Domnilor, voi veni cu poze crancene. Aveti putintica rabdare. Is prins cu treaba rau de tot.

                  Hai totusi anul acesta...
                  Specialist Vanzari PKW Mercedes-Benz
                  Mercedes-Benz C W204 200 KOMPRESSOR - 2008

                  Comment


                  • Sunt plecat in capatul celalalt al tarii, iar pozele nu le am cu mine. Hai ca luni vi le prezint.
                    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                    Comment


                    • Domnii mei,
                      sincer ma bucur pentru cei care au ajuns si au facut testul si chiar nu inteleg de ce interesul nu a fost mai mare si din partea celorlalti mercedes - isti din bucuresti , adica omul acesta a facut un gest super tare pentru pasionatii de mercedes si s a zbatut dar...nu credeti ca ati fost cam putini interesati ???
                      Eu cand am citit threadul asta la inceput ma gandeam ca se va trage la sorti dintre cei voitori... cand colo nici macar 15 nu au fost...

                      Oricum, respectele mele pentru cei care au fost prezenti acolo

                      kataline, multe felicitari!!!!!!!!!!!!!!!
                      ne vedem la polovragi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      Last edited by doktor4carz; 05-27-2008, 02:38 AM.

                      Comment


                      • Salut,
                        Interesul a fost mare, si eu as fi vrut sa vin, dar din pacate si din motive intelese era un nr maxim de 12 persoane ptr test.
                        La urmatoarele teste vor putea merge alti oameni, sa se bucure de noile modele Mercedes.

                        Cu stima,
                        Masina mea de vis...

                        Comment


                        • Ideea de baza. Mashina. Exuberantza aproape maxima, atit estetic, interior si exterior. Cu linia de design sint familiarizat, fara sa vreau, ca se shtie ca nu ma atrag in mod special noile aparitzii, am fost nevoit sa o vad la lansare, tot ce s-ar putea zice la capitolul asta e ca mashina s-a fabricat intr-o perioada de competitzie acerba. Iar treaba asta se vede clar la interior. De afara, pastreaza oarece sobrietate, fatza de bemveu, care ramine agresiv pina la capat. Insa interiorul, inclusiv dotarile aferente, te fac sa simtzi clar in ce mashina te afli. Tiripleashca e utilata, trebuie sa recunoashtem, cu nishte amanunte de itzi sta nitzel mintea in loc, te cam gindeshti o secunda (asta daca ai creier...) cum dracu le-a traznit alora mintea sa se gindeasca la asemenea detalii... Deshi am intzeles ca i s-ar fi reproshat o oarecare instabilitate si o oarecare tendintza bizara de a sta pe strada, trebuie sa nu se uite ca e clasa lux, ideea e sa nu simtzi nimic si asta poate crea un oarece sentiment de nesigurantza. Insa, repet, este clasa de lux, are dimensiunile pe care le are, iar senzatzia ramine senzatzie, realitatea este cu totul si cu totul alta.

                          Ideea secundara. Individul. Adica parerea mea personala, de expert recunoscut de altzii si de shofer (ceea ce altzii, din pacate, nu sint...). La capitolul dotari, nimic de zis, vezi primul paragraf... cuvintul de ordine ar fi "incontestabil"... In primul rind, ramin la opinia mea aia veche, cum ca un diesel nu are ce cauta pe mashina de lux. La cam 130 la ora, o talpa in acceleratzie nu m-a impresionat. Iar eu gindesc ca shoferul care la 130 vrea sa faca o depashire rapida, cu o mashina de o suta si ceva de mii de euro... si nu prea depasheshte de banii ashtia... depasheshte de vreo 60 de mii. Ma ashteptam ca 235 de cai, pushi pe o cutie cu 7 automata, pot propulsa tonajul mai bine. In fatza acestui mic impediment, restul dotarilor pe mine ma lasa rece. E o chestie personala, sint oarecum spartan de felul meu, nu refuz o dotare suplimentara, dar cele de baza sint mai mult decit esentziale. Taraga trebuie sa traga, asta e ideea mea. M-a frapat faptul ca, fatza de facilitatea actzionarii comenzilor principale (inclusiv directzia, care la W210 si W211 merge incredibil de greoi...), trebuie sa te cam lashi pe pedala de frina ca sa obtzii ceva. Frinarea este eficace, am testat si treaba asta, dar necesita ceva efort la pedala. O chestie care m-ar mai fi interesat ar fi fost care e treaba noaptea, cum se vede, cum vad din ea, care e treaba cu NightVision-ul, avind in vedere defectul meu pronuntzat de vedere... dar asta in episodul urmator, am timp si am cum sa imi satisfac aceasta curiozitate.

                          Ma ashteptam sa pregateasca impresii si poze mai multzi. Dar se pare ca ocupatziunea principala e sa te dai cu fierul si atit (am folosit cuvintul "atit" ca sa nu folosesc o obscenitate tipica mie, care contravine noilor reguli...). Sau sa dai din clantza pe alte teme decit topicul dedicat. Ca o paranteza, ma uit la musiu Vushdea senior, taticu lu Vladutz200D, care a sarit bine de 60, care a avut destule mashini la viatza lui, care are o tirla de kilometri in dosul covrigului, de care, ca si mine, e satul pina in git, dar care se urca intr-o mashina pe care nu shi-o va cumpara niciodata si o testeaza. Atentzie... nu o conduce, o testeaza, e o diferentza... Asta inseamna spirit inca tinar, pe care eu il respect foarte mult, pentru ca eu, din pacate, nu mai am. Su nu mai am si altceva... un milion de kilometri pe strazi. Am ceva mai mult, ca fac dracu suta si cincizeci pe zi, se aduna... Dar asta nu cred ca inseamna ca nu am voie sa ma urc intr-o tarapana si sa o testez. Nu sa o conduc, sa o testez...

                          Morala: Decit un comentariu in plus, mai bine o amintire frumoasa, recte o poza de calitate. Pozele mele le-a pus Andrei, nu pe toate, e adevarat, dar mai e timp... esentzialul s-a publicat. Va multzumesc pentru participare...

                          Comment


                          • Pozele mult asteptate

                            Preambul: Dok, te-ai gandit o secunda macar ca s-ar putea ca atunci cand "dau cu clanta pe alte topicuri" sa nu fiu aproape de calculatorul pe care erau descarcate pozele de la drive test... adica la vreo 650 km? Si ca daca eram, nu il puteam accesa pt ca lucrez altceva de dimineata devreme pana dupa miezul noptii, si nu suport sa imi pierd atentia?

                            Atentie, contine poze de colectie.

                            Review: per total, masina adusa mie mi-a placut. Cred ca Mercedes a obtinut cu ea exact ceea ce dorea, si anume un model luxos pe care clientii sa il aprecieze pentru tot ce le pune la dispozitie. O continuare de exceptie a modelului anterior din aceeasi clasa. Comparativ cu versiunea anterioara, imi place fata mai mult, dar spatele mai putin. Ca motorizare sigur ca sunt de acord cu dok, insa in opinia mea a fost miscare de marketing adresata clientilor care vezi-Doamne au bani de S-class dar vor sa fie mai economici zi de zi cu combustibilul. Ciudati clienti, dar e o realitate pe care Mercedes o valorifica. Ma rog, ar putea fi vorba si de clienti eco-friendly, insa incep sa aberez.

                            Ca tinuta de drum am gasit S-ul foarte similar cu CL-ul de acum doua generatii (cel din avatarul meu). Vapor in toata regula. Finut. Elegant. Sigur. Chiar nu gasesc diferente intre ele din punctul asta de vedere. O fi unele, nevazute si nestiute de mine, da' nu-mi pasa. In mers, ca sentiment, CL-ul il mananca, lucru normal la motorizarea lui.

                            Dupa cum se observa in poze, ne-am simtit bine. Multumesc pe aceasta cale Casa Auto si omului nostru, Kata.

                            La final, cei ramasi am pornit spre Vital Mall, unde ne-am indopat bine si am baut un pahar de vorba.
                            Attached Files
                            Last edited by 200ce_marius; 05-27-2008, 07:24 AM.
                            1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                            1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                            dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                            Comment


                            • Pozele mult asteptate

                              Il rog pe dok sa uneasca postarile cu poze intr-una singura.
                              Attached Files
                              1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                              1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                              dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                              Comment


                              • Pozele mult asteptate

                                Stati ca mai avem in stoc.
                                Attached Files
                                1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                                1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                                dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF