Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

MB Ghid Service & Mecanici

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • orca
    replied
    Da, duzele se monteaza pe injectoare, de catre un pompangiu.
    Eu am facut aceasta operatiune in urma cu 16-17 ani, dar daca bine-mi aduc aminte pretul unei duze originale la reprezentanta Mercedes in Germania era echivalentul a 25-30 euro/buc.(50-60 DM)
    Last edited by orca; 02-03-2008, 13:44 PM.

    Leave a comment:


  • Flax1000
    replied
    Cam cat costa niste duze pentru injectoare? Pentru Cobra 300D
    Am inteles ca in capul injectoarelor se monteaza duzele, iar eu trebuie sa le schimb ca-mi "pisa" si am consum exagerat de mare.

    Leave a comment:


  • Danny_bb
    replied
    Originally posted by orca View Post
    Bine de stiut.

    In legatura cu vanzatorii din supermarket, habar n-au ce vand, nu-s in stare sa faca diferenta dintre un TV si un Cuptor cu microunde, sa stie ei de densimetru nici vorba. Mai bine sa stiti cum arata ceea ce cautati.
    DENSIMETRU ACUMULATOR
    Aveti grija ca exista si pentru lichidul de racire...

    Leave a comment:


  • claudiu.g
    replied
    stie cineva prin timisoara un 124 coupe de dezmembrat ?
    am nevoie de geamul din dreapta de la usa.

    Leave a comment:


  • Flax1000
    replied
    Dani_Coro: Daca testez metoda descrisa de tine (cu zidul) si sa zicem ca aprind farurile, la inceput farurile trebuie sa lumineze slab iar daca accelerez trebuie sa-si revina?
    Daca nu, inseamna ca nu-mi este bun alternatoru, sau redresorul sau...?
    Sau sa masor tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit si cu consumator mare pornit? Cat trebuie sa-mi indice? Tot 14V?

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    Originally posted by popeye_pmm View Post
    Apropos densitatea electrolitului tre' sa fie 1.26
    Bine de stiut.

    In legatura cu vanzatorii din supermarket, habar n-au ce vand, nu-s in stare sa faca diferenta dintre un TV si un Cuptor cu microunde, sa stie ei de densimetru nici vorba. Mai bine sa stiti cum arata ceea ce cautati.
    DENSIMETRU ACUMULATOR

    Leave a comment:


  • popeye_pmm
    replied
    coane " acidometru " nu exitsa poate ai vrut sa spui densimetru. Te corectez ca poate oamenii se duc si cauta instrumentul de masura prcizat de tine si vanzatoriii habar nu vor avea ce anume sa l-e dea. Apropos densitatea electrolitului tre' sa fie 1.26

    Leave a comment:


  • Dani Coro
    replied
    Daca pot iti mai dau si eu cate o informatie, un pret. Chestia cu bateria poti sa o verifici ce acidometru. Ii 5 lei unu la Selgros. Sau pe un zid. pornesti masina si apoi farurile pe faza lunga si in timp ce accelerezi vezi daca iti incarca alternatoru. Eu am impins baba mea de mi-a venit acru(alti nu eu ) pana am aflat de ce nu aveam curent niciodata. Am mers la cluj cu baba(muzica pornita, faruri, tot tacamu) si pe drum ma uit nu tu semnalizare, nu tu faruri nimik, nici ceasu nu mai ticaia. Mi-am bulit si cureaua de la alternator (cred ca de la impins). parerea mea VINDE-O, mai ales daca ii tabla varza. O sa bagi la bani in ea de o sa-ti para rau. Saptamanal.

    Leave a comment:


  • Flax1000
    replied
    Multumesc Dane de raspuns. Cred ca totusi ar fi mai bine daca mi-as lua o alta masina, mai ales pentru ca, provenind din mediul rural, meseriasi profesionisti si seriosi nu gasesc. Toti se autodeclara niste "meseriasi cu experienta" da' in realitate sunt niste amatori. Iar de masinile astea vechi, majoritatea vrea sa scape. Mie-mi plac masinile astea tare mult desi sunt vechi si trecute, da' sa prind una buna...nu stiu.
    Poate ar trebui sa fac o lista cu toate defectele masinii mele si sa "calculez" aproximativ cat ma costa sa le repar pe toate. Poate ma ajuti si tu si ceilalti iubitori de mertzane sa fac calculul ala...

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Dupa cate probleme ai enumerat e posibil sa treci de suma pe care ai da pe cealalta masina...Dar totusi exista riscul ca si aceea sa aiba multe probleme ascunse...
    La costuri mai intervine si problema manoperei ( daca tu nu te pricepi ) si mai trebuie sa gasesti si un meserias bun...nu in ultimul rand de incredere!

    Cat despre vanzarea primei masini-intotdeauna se gasesc amatori, eu cred ca poti sa o dai cel putin cu cat ai luat-o...

    Leave a comment:


  • Flax1000
    replied
    Deocamdata nu platesc impozit nici pe Mimzi ca nu este trecuta pe numele meu. Sincer as lua-o pe cealalta da' imi este frica sa nu dau peste alte belele cu ea. Proprietarul mi-a zis ca a facut Bucurestiul regulat cu ea si n-a avut probleme. Bineinteles, sunt masini vechi si este normal din cand in cand sa pice ceva, da' nu in fiecare saptamana sa descoper defectiuni. Plus ca imi este rusine s-o vand pe Mimzi cat este de stricata... Ma intreb, oare s-o pun la punct pe Mimzi trebuie sa bag mai mult de 1400 E in ea?
    Oricum, va tin la curent cu noutatile

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Daca dispui de banii de care ai nevoie pt achizitionarea celeilalte masini,cupar-o...
    Iar pe cea de acum incearca sa o vinzi...Pe banii luati pe ea poti sa te apuci sa repari noua masina sau sa-ti ei alta "de afara"...sau de aici (neinmatriculabila) pt piese.
    Nu are rost sa platesti impozitul pe cele doua...

    Leave a comment:


  • Flax1000
    replied
    Am nevoie de cateva sfaturi

    As avea nevoie de un sfat, o rezolvare la dilema mea.
    Pe scurt, am cumparat in urma cu cateva luni de zile o cobra din 78. Nefiind experimentat si participand singur la tranzactie, am achizitionat o "besina" de masina pe care am botezat-o Mimzi. Fostul proprietarul mi-a zis ca n-o sa am probleme cu ea. Si l-am crezut pe cuvant pana am luat carnetu' de sofer si am scos masina pe sosea, la drum lung. Atunci mi-am dat seama de gramada imensa de probleme pe care le am.
    - consum nu mare, ci exagerat de mare (15-20l/100km);
    - bateria nu tine (s-ar putea sa fie de la incarcare)
    - cauciucurile nu sunt de dimensiunile celor trecute in talon;
    - tabla varza;
    - fum alb in prostie in urma masinii, parca ar fi locomotiva
    - sistemul de vacuum nu tine;
    - apa intra in habitaclu;
    - podul pedalier este gaurit in cateva locuri
    Toate astea pe langa o alta gramada de probleme deja rezolvate de mine.
    Trebuie sa precizez ca am luat masina cu 800 Euroi.

    Acum am gasit o alta cobra cu 1400 euroi dar care are tabla super-buna, mult mai ingrjita, dar motorul acesteia trebuie segmentat.
    Dilema mea este:
    1) sa continui investia in Mimzi cu piese de prin shroturi? (aici va trebui sa platesc piesa+manopera)
    2) sa cumpar si cealalta masina cu tabla buna in ideea ca din 2 Cobre poate reusesc sa fac una buna? (aici va trebui sa platesc doar manopera)

    Am nevoie de sugestii sau sfaturi.

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    Eu nu vreau sa jicnesc pe nimeni, dar de 15 ani in RO merg doar la "musulmani" cu masinile, si jos palaria pentru meseria si cinstea acestor oameni. Defapt sant singuri mecanici langa care nu tin neaparat sa stau, pentru a fi convins ca si-au facut treaba. Nu zic ca nu exista si macanici romani priceputi si cinstiti, dar procentual nu exista comparatie. Eu si cind locuiam in Germania i-mi reparam masina la un service de Arabi.
    Last edited by orca; 01-18-2008, 16:32 PM.

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by orca View Post
    Din propria experienta va pot spune ca cel mai placut impresionat am ramas de raportul pret-calitate la secvice in Turcia, raportul pret-calitate ofrit este complectat si de felul in care este tratat clientul. In vocabularul acestor "prestatori de servicii" nu exista ; nu am timp, veniti mai tirziu, nu avem piesa, asteptati afara, etc. Nu conteaza cu ce model de masina esti, noua sau vechie, nu conteaza cum esti imbracat sau de unde esti, tot respectul pentru acesti oameni si pentru modul in care stiu sa-si trateze clientii.
    La noi pot spune ca cel mai aproape de acest gen de service, am intilnit doar la sevice-uri de musulmani (arabi, turci). Majoritatea acestora provin din familii de mecanici auto, care au invatat aceasta meserie si comertul de acasa de la parinti, frati mai mari, etc. Service-urile romanesti ar avea ce invata de la acestia.
    cam toti musulmanii au aceasi conceptie....aceea de-a trata bine clientii...si ce e un avantaj ....e ca daca lasi masina la ei nu gasesti piese schimbate sau alte manarii.tot respectul pt ei

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF