Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes SLK 2.3 kompressor - ceva unicat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes SLK 2.3 kompressor - ceva unicat

    Salutare, deschid acest topic pentru a se minuna si restul posesorilor de slk de bijuteria asta, stiu ca poate nu toti impartasesc gustul in a restiliza o masina, dar asta e situatia. De mentionat , masina nu este a mea, as fii vrut eu sa fie, dar costul este foarte mare( undeva la 15000 de euro) . A fost cumparata cu 4000 si restul pana la 15000 o reprezinta imbunatatirile aduse si orele de munca. Este un SLK 2.3 kompresor din 1998, cu diverse imbunatatiri, interior piele alb, masina a fost demontata pentru a se obtine rezultatul respectiv, diferite piese polishate, etc. Sper sa va placa, si daca in noaptea asta castig la loto ma duc si o iau.( JOKE). P.S: este unicat.
    Attached Files

  • #2
    Parerea mea e ca masina asta este foarte foarte foarte tiganita...

    Comment


    • #3
      Singurul aspect care ar putea sa duca la afirmatia ta sunt ornamentele cromate din jurul stopurilor, dar cum spuneam, fiecare face ce vrea cu masina lui. Dar una este sa restilizezi o masina cu diverse din bazar de la vitan, si alta sa folosesti piese originale.

      Comment


      • #4
        Intr-adevar, ornamentele cromate, si pe langa ele mai avem asa : bara, faruri, capota, aripi, jante, proiectoare, eleron, navigatia aftermarket. In rest e chiar ok masina..

        Comment


        • #5
          Cum spuneam, pareri pro si contra vor fii mereu, in afara de acele ornamente cromate ,mtot ce s-a montat pe masina este original sau OEM, dupa spusele tale toata masina este aftermarket.

          Comment


          • #6
            Eu am o problema cu eleronul de pe porbagaj. Pare kitsch... SLK nu are nevoie de asa ceva. Per total, arata destul de ciudat.
            Sunt de acord doar cu afirmatia cum ca s-au investit ceva bani in masina, neinsemnand ca s-au investit cu gust, din punctul meu de vedere. Interiorul e ok. In rest...nu prea e de SLK.

            Comment


            • #7
              Cum spuneam fiecare face ce vrea cu masina lui, oricum i-am facut un test drive, si pot sa spun ca acel eleron ajuta foarte mult, la 200 km la ora este foarte stabila si sigura.

              Comment


              • #8
                Nu vreau sa par carcotas dar chestia aia este pur estetica. Nu poate stabiliza masina pt ca nu este aerodinamic. Un eleorn pt stabilitate la viteze mari nu arata astfel. In fine, daca iti place, iti place. E chestie de gust.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by willy28zgz View Post
                  Cum spuneam fiecare face ce vrea cu masina lui, oricum i-am facut un test drive, si pot sa spun ca acel eleron ajuta foarte mult, la 200 km la ora este foarte stabila si sigura.
                  Eu sincer ma bucur pentru tine ca nu ai bani sa cumperi asa masina ..... sau probabil ca tu esti regula la " orice lucru are un cumparator "......crede-ma ...ELERONUL ala este foarte bun daca mergi cu spatele in viteza....va tine fundul aplecat......daca mergi inainte cu viteza, e alta fizica......

                  Comment


                  • #10
                    Chiar e unicat (și bine ar fi sa rămână). Daca a vrut sa facă sorcova,a reușit. Altfel rezultatul este deprimant...

                    Comment


                    • #11
                      De aici pot sa te inspiri cu sa ai navigatie mare pe SLK R170, pe care im-i doresc si eu. Cel original nu are Aux, Bluetooth nimic modern, ca are 16 ani.

                      Fiindca necesita modificarea consolei centrale si vopsire, foarte probabil au reinprospatat vopsirea aia interioara cu strat de cauciuc, care se da jos si arata extrem de urat.


                      E o vopsea, pe care se poate comanda, dar o vopsesti si iarasi vine jos...sau nu o nimeresti.

                      Eu doar l-am dat jos elementele plastice sa-l curati de siliconul depus de la "spalare interioara" , mizeria aia.. paine cu untura cu praf si seminte cu muchii de tigara si scrum...

                      Urmatorul lucru este sa reinprospetezi scaunele, cu o solutie de reconditionat piele, eventual revopsit.

                      Uite din ce a facut ce:

                      Arata mai bine + e si mai curat.

                      Cit elementele alea la 200... hm.. fite.
                      Masina asta prea merge cu 200, nu trage, cum ar trebuii. Mai trag si eu o fuga cu 245, dar rar.

                      2.3 Trage bine in viteza 2- pina 90km/h.
                      De acolo in viteza 3-a nu are destula putere ( mie ) , tocmai unde trebuie sa sari si sa depasesti camionul, sau melcul cu casa ( Locan).

                      Eu zic ca e o masina de oras:
                      Foarte-foarte bine puse la punct schimbatorul de viteza si rapoartele calculate, sai ai turatie ideala de 1500 si consum redus la:
                      20 km/h
                      30 km/h
                      40 km/h
                      50 km/h
                      70 km/h ( vit 6)
                      La 130 km/h am deja 2500-3000 de ture in a viteza 6? -oricum prea multa turatie.
                      Last edited by matheszabi; 03-24-2017, 03:16 AM.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF