M-am gandit sa postez niste fotografii, urmate de un filmuletz pe youtube despre cum se poate repara (in unele cazuri) pompa tandem. Iata cum arata desfacuta:
Am schimbat oring-urile care se observa, simeringul de la axul central, insa, am reperat o problema la pistonasul din foto 2. Acele capacele care reprezinta practic niste ghiduri ale arcurilor de revenire a pistoanelor se pot vede in foto 1.
Acel capacel s-a deteriorat deoarece, cineva a umblat in pompa si nu l-a strans cum trebuia. A fost indepartat (era spart) si cu ajutorul unui strungar priceput, se face aceeasi piesa, bineanteles tratata corespunzator. De retinut este ca toate aceste capace se etanseaza pe scaun cu o rasina. Se strang puternic.
Am schimbat oring-urile care se observa, simeringul de la axul central, insa, am reperat o problema la pistonasul din foto 2. Acele capacele care reprezinta practic niste ghiduri ale arcurilor de revenire a pistoanelor se pot vede in foto 1.
Acel capacel s-a deteriorat deoarece, cineva a umblat in pompa si nu l-a strans cum trebuia. A fost indepartat (era spart) si cu ajutorul unui strungar priceput, se face aceeasi piesa, bineanteles tratata corespunzator. De retinut este ca toate aceste capace se etanseaza pe scaun cu o rasina. Se strang puternic.
Comment