Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cls 320 cdi fum alb

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cls 320 cdi fum alb

    Salut am si eu o problema cu un cls 320 cdi 3.0 V6 daca pornesc masina si sta la relanti 10-15 min cand plec cu ea de pe loc imi scoate un fum alb de de zici ca a luat masina foc. Daca plec cu ea si ii dau talpa dupa 3 min tot fumul dispare.
    Daca pornesc masina si dupa 2 min plec cu ea dupa loc nu imi scoate nici un fel de fum.

    Nu reusesc sa inteleg fenomenul. Poate fi un injector? Sau...

    Multumesc

  • #2
    ...sau mai multe,
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Ak56xxd View Post
      Salut am si eu o problema cu un cls 320 cdi 3.0 V6 daca pornesc masina si sta la relanti 10-15 min cand plec cu ea de pe loc imi scoate un fum alb de de zici ca a luat masina foc. Daca plec cu ea si ii dau talpa dupa 3 min tot fumul dispare.
      Daca pornesc masina si dupa 2 min plec cu ea dupa loc nu imi scoate nici un fel de fum.

      Nu reusesc sa inteleg fenomenul. Poate fi un injector? Sau...

      Multumesc
      Salut.
      Daca masina are dpf atunci fumul alb e cauzat de declansarea procesului de regenerare, proces in care motorina este aruncata pe esapament in DPF iar aceasta arde funinginea.Oricum acest proces nu ar trebui sa se declanseze la mai putin de 500-1000 km si depinde de regimul in care este folosita masina, urban sau extraurban.Daca repeta acest proces mai des, inseamna ca: fie nu reuseste sa il termine din cauza unor erori de senzori sau din cauza filtrului colmatat , fie ai injectoarele si /sau turbina defecte si il incarca mai repede dacat ar fi normal. O diagnoza star iti poate spune mai multe : eventualte erori de senzori,nr km de la ultima regenerae reusita ,se poate face aceasta regenerare si din tester.
      Bafta.

      Comment


      • #4
        Stii pe cineva care reconditioneaza injectoare? Si cam cat ar ajunge pentru toate 6 ?
        Multumesc

        Comment


        • #5
          Originally posted by gigi popescu View Post
          Salut.
          Daca masina are dpf atunci fumul alb e cauzat de declansarea procesului de regenerare, proces in care motorina este aruncata pe esapament in DPF iar aceasta arde funinginea.Oricum acest proces nu ar trebui sa se declanseze la mai putin de 500-1000 km si depinde de regimul in care este folosita masina, urban sau extraurban.Daca repeta acest proces mai des, inseamna ca: fie nu reuseste sa il termine din cauza unor erori de senzori sau din cauza filtrului colmatat , fie ai injectoarele si /sau turbina defecte si il incarca mai repede dacat ar fi normal. O diagnoza star iti poate spune mai multe : eventualte erori de senzori,nr km de la ultima regenerae reusita ,se poate face aceasta regenerare si din tester.
          Bafta.
          Masina este folosita in mare parte pe autostrada anglia belgia am pus si tester-ul pe ea si la dpf imi arata ca nu are nici o depunere de funingine Ciclul de regenerare are ceva timp decand nu a fost facut
          Turbina este noua schimbata acm 8 luni
          Multumesc

          Comment


          • #6
            Cand masina intra in regenerare , nu are voie sa scoata fum de nici un fel , negru sau alb .
            Daca scoate , este o problema cu masina. Daca ai erori stocate masina nu va face regenerare sau daca ai prea putin combustibil.

            Verifica injectoarele cum a zis CL600.

            Comment


            • #7
              Originally posted by b97dmt View Post
              Cand masina intra in regenerare , nu are voie sa scoata fum de nici un fel , negru sau alb .
              Daca scoate , este o problema cu masina. Daca ai erori stocate masina nu va face regenerare sau daca ai prea putin combustibil.

              Verifica injectoarele cum a zis CL600.
              Ok multumesc frumos am sa verific injectoarele Nu am nici o eroare stocata doar ce am pus testerul pe masina si masina are plinul mai mereu facut Pentru ca odata pe saptamana fac in jur de 1000km drum de autostrada

              Cel mai probabil sa fie vre-un injector pentru ca uneori la relanti o simt ca intrerupe ( problema este intermitenta) trebuie sa gasesc undeva sa le reconditionez pe toate 6 daca tot le fac

              Cine are idee cam cat ar costa reconditionare la toate 6 ?
              Pentru ca daca le iau noi sunt in jur de 1700£😅

              Comment


              • #8
                O sa incerc sa raspund eu la ceva intrebari de-ale tale. Atunci cand un injector pierde motorina da cu fum alb la relanti. Ca sa fii sigur ca este sau nu problema cu injectoarele te duci si le testezi pe banc, nu pe tester. E posibil ca injectorul pe tester sa iti arate ca este in parametri, dar sa ramana blocat pe "deschis" si sa iti topeasca pistonul. Nu cred ca ai problema la mai mult de unul sau maxim 2 injectoare. Oricum, lucrul asta o sa il vezi doar pe un banc de proba. De pe ce piston dai jos injectorul pe care il verifici, tot pe acelasi piston sa il montezi. Altfel o sa ai probleme. La injectoarele pe care le verifici si sunt bune schimba totodata si o-ringul ,saiba de foc, gheara de prindere si suruburile de prindere. Cand se monteaza la loc vezi ca trebuiesc stranse la un anumit cuplu, paraca 100 nM . Roaga pe colegii mai experimentati sa iti dea niste valori. Toate accesoriile sa fie originale si nu AM. Verifica si supapa de retur de pe rampa. Injectoarele bune trebuiesc curatate de depuneri, la fel si scaunul unde se aseaza( farmacie). Dupa ce gasesti injectorul (le) vinovat(e) si il inocuiesti, Fa un tratament cu LM diesel purge. Banuiesc ca si injectoarele vin pe coduri si pe revizii. Incearca sa cumperi unul cu revizie cat mai recenta(exclus sh) Fiind in Anglia cauta la reprezentanta BOSch un pret pentru reconditionare. Cred ca injectoarele pe original, toate sase depasesc undeva 4000 de euro. La banii la care zici tu posibil sa fie aftermarket sau refurbished in Turkey. (nu iti recomand asa ceva). Injectorul inlocuit trebuie sa fie scris in ECU altfel nu va functiona in parametri. Bafta si spor la cautat!
                "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                Comment


                • #9
                  P.s. Nu te mai folosi de masina asa, pentru ca daca iti ramane un injector deschis ori refaci motorul, ori cumperi alt motor ori iti schimbi masina!
                  "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                  Comment


                  • #10
                    Suruburile nu se strang in nici un caz la 100Nm (cum spune colegul Herchea mai sus) !!! Rotile se strang la 130Nm!!! Daca nu ma insel tu ai surub M6, se strange la 7Nm dupa care 2x90°. Mare atentie ca se rup destul de usor si iti creeaza probleme mari daca le rupi !!!
                    Das Beste oder Nichts !!!

                    Comment


                    • #11
                      Draga coleg @alex_pop , eu am spus ceva iar tu ai spus acelasi ceva doar intr-o alta varianta. Asa cum am spus , sa roage pe colegii mai experimentati sa ii dea niste valori. Eu am spus "parca 100 nM" si tu ai spus "daca nu te inseli".
                      "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                      Comment


                      • #12
                        @Herchea ! Incep prin a-mi cere scuze public daca te-am jignit sau suparat cu ceva !!! Nu vad de ce vorbesti sarcastic, In ce priveste valoarea de strangere de la 7Nm pana la 100Nm e cam mare diferenta. In ce priveste "daca nu ma insel" sunt doar 2 diametre la suruburi, M6 si M8. nu eram sigur ce chiulasa are acel motor si de aia am folosit acel termen care se pare ca te-a deranjat foarte tare. Exista motoare cu chiulase "intarite" care au suruburile de 8 (rar dar exista).

                        P.S. O sa incerc sa postez cat mai rar de acum in colo, sa nu mai deranjez. Va doresc o duminica frumoasa in continuare !!!
                        Das Beste oder Nichts !!!

                        Comment


                        • #13
                          @Alex_pop nu este nevoie sa iti ceri scuze de absolut nimic.Este un forum public si fiecare posteaza ce si cum vrea, bineinteles fara abateri de la Regulamentul acestuia. Sfaturile pe care le-am dat colegului mai sus sunt sfaturi din punctul de vedere al unui posesor de aceasta marca si nu al unui mecanic specializat. Totodata il indemnam pe coleg sa ceara niste valori de strangere de la colegii mai experimentati. Si sincer, nu pot intelege de ce spui ca o sa postezi mai rar. Hai sa incheiem cu poluarea topicului .
                          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF