Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

CLS 350 CDI 4matic 265hp - Fum in sarcina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CLS 350 CDI 4matic 265hp - Fum in sarcina

    Salutare,
    Am si eu o intrebare si ce e cel mai important voiam sa vad daca mai e cineva pe aici care trece/a trecut prin asa ceva cu un CLS/model similar.
    Mi-am cumparat in urma cu cateva luni un CLS 350 4Matic 265 CP Euro 5. Masina merge in parametrii si chiar foarte bine expectand faptul ca da fum in sarcina (acceleratie) si da destul de bine. Stiu ca e diesel! Inainte de acest w218 am avut un w164 facelift (500.000 km) cu DPF on si nu dadea gram de fum iar toba era curata ca lacrima. Da fum cam in orice situatie in momentul in care este accelerata (cel mai bine se vede noaptea in farurile masinii din spate). Pe toba este un strat gros de funingine usor uleioasa.
    Astept un raspuns sperand ca mai trece cineva prin asa ceva si e normal !
    Mersi

    W218 / 13' CLS 350 CDI 4Matic 265hp EURO 5 .

  • #2
    Pai nu e normal.Modelele astea le cunoaste colegul cl600.Suna si fa o programare la el cu siguranta ii da de cap si la un pret rezonabil!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Originally posted by frt96.horia View Post
      Salutare,
      Am si eu o intrebare si ce e cel mai important voiam sa vad daca mai e cineva pe aici care trece/a trecut prin asa ceva cu un CLS/model similar.
      Mi-am cumparat in urma cu cateva luni un CLS 350 4Matic 265 CP Euro 5. Masina merge in parametrii si chiar foarte bine expectand faptul ca da fum in sarcina (acceleratie) si da destul de bine. Stiu ca e diesel! Inainte de acest w218 am avut un w164 facelift (500.000 km) cu DPF on si nu dadea gram de fum iar toba era curata ca lacrima. Da fum cam in orice situatie in momentul in care este accelerata (cel mai bine se vede noaptea in farurile masinii din spate). Pe toba este un strat gros de funingine usor uleioasa.
      Astept un raspuns sperand ca mai trece cineva prin asa ceva si e normal !
      Mersi

      W218 / 13' CLS 350 CDI 4Matic 265hp EURO 5 .
      Salut.
      100% filtrul de particule este anulat fizic iar daca motorul nu se limiteaza si merge ok si din soft.
      Eu am un w203 care inainte de anularea filtrului de particule avea tevile de la esapament ruginite fara pic de funingine si era euro 4 ,dupa anulare s-au afumat, deci la un euro 5 trebuie sa fie impecabile daca filtrul mai este prezent pe esapament.
      Daca masina merge bine si nu intra in limitare de 3000 rpm , nu te streasa ,poti merge fara probleme cu dpf-ul anulat.Eu am in jur de 150.000 cu dpf-ul anulat si nu am avut nici o problema, conteaza foarte mult tunerul la care s-a facut anuralea din soft a dpf-ului,pentru ca un soft scris corect =lipsa problemelor.
      Bafta

      Comment


      • #4
        Salutare

        Ai gãsit problema fumului? Si eu sunt un proaspãt proprietar al aceluiasi model si am exact aceiasi problema a fumului!


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Last edited by Florin_WES; 09-16-2017, 09:03 AM. Reason: Nu apar diacriticele când postezi din Tapatalk!

        Comment


        • #5
          Subscriu; W203-ul meu din 2003 fara filtru particule face la fel, lasa in urma un norisor de fum .
          Exact ce spune si colegul @gigi popescu - daca este anulat DPF-ul si fizic si soft si nu ai nici o problema (gen limitare la 3000, limp mode etc)... esti ok!

          Comment


          • #6
            Desi eu nu prea cred ca asta este problema la mine! Eu am cumparat masina din Germania, cu toate reviziile fãcute in Mercedes, cu Tuv valabil.
            Deci Nu aveau cum sa anuleze dpf


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Originally posted by ton View Post
              Eu am cumparat masina din Germania
              Atunci clar nu e de acolo, cauta problema in alta parte.

              Comment


              • #8
                DAca ai DPF si fumega vei avea in curand probleme mai mari.

                Fum nu scoate nici un motor diesel daca merge cum trebuie.
                Nu scoate 1.9 TDI euro 3 oricat il calci.
                Ar mai fi varianta cu turbina care sa iti scape ulei pe langa ax, desi nu prea cred.

                Tu ori ai un injector care nu mai trebuie cum merge ori alte variante care nu prea cred:
                - EGR - ar face mai multe figuri si ar da erori
                - debitmetru - idem
                - galeria daca e cu clapete.

                La puterea aia ma gandesc ca motorul e in V cu evacuare dubla.
                Vezi macar care dintre tobe fumega sa stii macar pe ce parte sa incepi cautarea.

                Totul se poate testa relativ ieftin de catre oricine care se pricepe cat de cat.
                Nu incepe sa schimbi ceva pana nu te convingi ca e stricat.
                Daca meseriasul nu stie sa iti explice de ce schimba ceva, mergi in alta parte.

                Comment


                • #9
                  Nu stiu de ce cred eu ca un STAR iti va spune toate problemele;mai sus colegul broscutza mai zicea si cine se pricepe bine la aceste modele.
                  "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF