Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Determinare prezenta ulei in vas de expansiune.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Revin cu rezolvarea problemei dupã câteva aventuri cu maina care nu porneste , ramas in pana prin peco i alte tampenii


    Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
    "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

    Comment


    • #17
      Scurt si la obiect. Am oprit masina sa ma duc la mall sa iau ceva rapid. Dupa 10 min maxim nu a mai pornit. Am crezut ca am facut P.P. Am luat taxi M-am dus la un peco am cumpãrat canistra de plastic pentru benzina am luat benzina si m-am returnat la masina. Trecuse jumate de ora cred ca si mai bine de cand o oprisem. Am pus benzina si am plecat la peco. In timp ce alimentam s-a oprit motorul si nici ca a mai vrut sa porneasca. Luat pe platforma dus la service. Schimbat radiator ulei , vas expansiune , capac vas, dat jos radiator rãcire apa, curatat spalat , aranjat peste o saptamana sa vin pentru un flush radiator gratuit. Total cheltuit în jurul a 300 de euro. Am pornit masina, am venit cu ea acasa in jur de 15 Km în conditii de trafic urban, totul excelent. Am parcat ,am oprit si mi-am adus aminte ca trebuie sa iau tigari. (si am vãzut pe Andrea Marin Surprize Surprize ) nu a pornit la cald. Maine dimineatã ma duc sa vad daca porneste la rece si astept sfaturi de la voi la care senzor sa schimb: temperatura motor sau ax cu came?

      Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
      "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

      Comment


      • #18
        Te urmaresc de ceva timp si parerea mea e ca....ti-a vandut masina,cel mai bun dusman al tau
        Acum ca sa te incurajez si eu, avand in vedere ca am patit acelasi lucru doar ca motorul era un 2,7 diesel sa iti spun la ce sa te mai astepti:
        -nu o sa reusesti sa cureti instalatia care a ramas pe masina(radiatoarele si furtunele care nu au fost schimbate ) niciodata ,poti sa le speli si cu lapte de cuc (e o vorba de la noi din zona si se refera strict la cucul din padure ) !!!
        -toate furtunele ramase pe masina sunt compromise !Daca desfaci unul si te uiti la el sau pipai cu mana o sa gasesti o parte lucioasa si una poroasa, e partea in care s-a depus uleiul si vorbesc de interiorul furtunului !Cat dureaza pana cedeaza, Dumnezeu stie...Acum nu trebuiesc schimbate imediat dar nici linistit nu dormi,,,,
        -in timp, se mai aduna mazga si vapori de ulei care se duc taman in supapa de suprapresiune din busonul vasului de expansiune (eu am schimbat doua dupa acea intamplare ) !!Partea proasta e ca odata ce se infunda acea supapa incepe sa iti arunce apa din vasul de expansiune afara si unul ,nu poti merge asa si doi, incepi sa te gandesti doar la solutii vesele(chiulasa si restul ) .Asa ca daca se intampla asta sa stii ce sa schimbi in prima faza...
        Iar in final sa terminam si cu un ton mai vesel:chiar nu gasesti nici un "cearsaf in cap" indragostit de Mercedes, de preferinta Cls ?? Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #19
          Multumesc frumos de indrumare. O sa am în vedere lucrurile expuse mai sus. Drumuri bune!

          Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

          Comment


          • #20
            De la nefericitele evenimente pe care le-am expus mai sus, mai am sa adaug cate ceva. Schimbat senzor arbore cotit + un furtun de apa ce a crapat a 2 a zi dupa ce am schimbat senzorul, lasandu-ma cu familia sa ma parpolesc la 55 de grade. Furtunul facea legatura intre chiulasa si radiatorul de incalzire. Cand am dat jos furtunul crapat, in interior am gasit o bujie. De curiozitate am dat jos si furtunul din fata dreapta care banuies ca duce la o pompa de recirculare. Si acolo o bujie. Am ramas tampit. Asadar, radiatorul de incalzire a fos suspendat. Mai ramane intrebarea de ce? si daca se renteaza sa vad de ce si sa inlocuiesc furtunele si poate radiatorul din interior.
            "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF