Bunã seara. În primul rand postez aici ca îmi doresc ca un viitor doritor de cls sa se poatã ghida i spre problemele ce pot apãrea dupã achiziionare. Masina este un cls 500 din 2006 cu 308 hp. În afarã ca la o luna dupã achiziionare mi a apãrut celebra problema de la SBC ,(apropo masina are 75125 km reali in momentul de fata ,este cam de foarte rahat treaba asta sa ai probleme la sistemul de frânare a autovehiculului deoarece acesta expirã ). În fine de câteva zile din treapta 2 în treapta 3 face ceva gen de patinaj al ambreiajului iar când cupleazã va imaginai cum face. De la 2000 de rpm se accelereazã în gol pana la 3000 rpm i abia acolo cupleazã. La o plecare mai agresiva (sa nu credei ca sunt un killer de maini mã refer la faptul ca am fãcut o accelerare pana în poziia de kicka down fãrã însã a-l activa motorul a ajuns în 5000 de rpm fãrã însã a schimba treapta de viteza. Am încercat i în modul sport sa vãd dacã face acelai lucru i am constatat ca da, însã diferã plaja de turaii la care se întâmplã. Oricum mã uitam pe un ObdII i vacuum ul în relanti este de 20.4 iar pe la 2700 de rpm este undeva intre 22 i 23. CERT este ca în momentul de fata trebuie sa sun la reprezentanta aici (kuwait) sau mai bine spus musafirii de bani i sa vãd ce se întâmplã. Pe schimbat pompa SBC doar ca i manopera au cerut 450 de euro. Va dai seama ce suma o sa scoatã acum din joben. Mai am o varianta i tare mã bate gândul ca o sa o fac dupã ce mã vor "altoi" bãieii cu suma fabuloasa la reprezentantã. O sa vãd cât costa sa o urc pe un vas i o trimit acasã. Ori îi dau de cap ori dacã nu o fac cote de gãini i asta e.
Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
Comment