Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme perne de aer!!! CLS 320 Cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme perne de aer!!! CLS 320 Cdi

    Masina e lasata de tot pe fata...Am fost in service si mi-ai spus ca e dus compresorul...cand il schimb,trebuie neaparat si electrovalvele??? ca poate astea sunt okay...
    Desi mecanicul mi-a spus ca abia dupa ce schimbam compresorul putem verifica daca nu e dusa si vreo perna...deci alta distactie? Sugestii? va rog!!!

  • #2
    Dupa ce schimbi compresorul trebuie sa faci absolut toate testele pneumatice si mai ales sa verifici pernele. Unul dintre cele mai dese motive pt care se strica compresorul este faptul ca baga prea mult cand una dintre perne pierde.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Am intelest...si daca o perna este dusa,am posibilitatea sa schimb numai perna sau trebuie cu tot cu amortizor??
      Multumesc ptr raspuns! :-)

      Comment


      • #4
        Si compresorul vine schimbat tot cu electrovalve sau individual?
        As vrea totusi sa cheltui cat mai putin...

        Comment


        • #5
          Buna dimineata. As vrea sa reinvii un pic topicul cu o problema de care m-am lovit de cateva zile si anume partea dreapta din fata nu se ridica suficient fata de celalalta parte si dimineata gasesc lasata doar aceasta parte (dreapta fata). Cu cateva zile in urma mi-a aparut si mie celebrul mesaj pentru Sistemul airmatic "car too low"in culoare rosie. Intrebarea mea este daca este posibil ca din cauza ca scutul de plastic s-a desfacut din fata partea dreaprta si am dat cu el de pamant la o denivelare, este posibil sa fi afectat cumva pozitia sau cablajul de la senzorul de leveling montat pe brate? Daca are cineva ceva fotografii cum arata acest senzor si pozitionarea corecta? as fi curios sa trag un ochi sub ea pana ajung la un Star. Multumesc frumos colegilor.
          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

          Comment


          • #6
            Cat am reusit sa bag capul pe acolo, am reusit sa vad ca pe partea care se lasa amortizorul a fost schimbat (are mai multe etichete scrise in araba ), in schimb la partea inferioara a amortizorului, bucsele de la acel brat arata foarte nasol, si cauciucul din ele e aproape lipsa.Sigur o influenta e si de acolo. Intrebarea este oare se schimba bratul cu totul sau doar bucsele? Dupa ce am rascolit pe net ce si cum, unde este amplasat compresorul, valve body cum se inlocuiesc amortizoarele si toate problemele de la airmatic, am vazut ca o problema poate fi si de la aceste bucsi.

            Atasez o fotografie pentru a se vedea bratul.


            Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
            Last edited by Florin_WES; 05-16-2017, 22:24 PM.
            "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

            Comment


            • #7
              Nu cred ca masina se lasa peste noapte din cauza bucselor.Ceva oricum pierde dar cel mai usor poti vedea si apa cu sapun.Cat despre bucse de multe ori daca nu ai tot ce iti trebuie pentru operatiune sau pentru comoditate e mai usor de luat bratul cu totul!
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Bun, m-am pregatit sa dau cu apa si sapun, dar deasupra amortizorului sunt capace de plastic in care intra furtunasul de aer. Masina se ridica normal la pornire, dupa care imediat se lasa mai mult pe o parte (ma refer in interval de cateva minute). Dupa dau comanda de ridicare, dar nu se ridica.

                Din ce am vãzut amortizoarele normale unde se poate da cu apa si sãpun arata asa:


                Amortizoarele mele arata asa:



                Oricum, m-am hotarat, o sa caut o solutie de sigilat porii la anvelope tubeless si o sa o incerc. Sunt foarte curios ce se intampla. Macar provizoriu.
                Last edited by Florin_WES; 05-16-2017, 22:31 PM. Reason: Ți-am unit posturile.
                "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                Comment


                • #9
                  Pai dupa ce bagi solutie de aia in anvelopa dupa o arunci daca e ceea ce cred eu ca spui tu si o sa jnfunzi toata instalatia cu ea...
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #10
                    Am vazut pe un forum vecin ca cei care aveau probleme cu pernele au folosit aceasta solutie. Review dupa 8 luni de la folosire zicea ca e ok. Nu vreau sa bag ceea ce se gaseste in tuburile alea de 12 sau 20 lei. Vreau sa bag un sigilant de pori solutia se numeste Slime. Ideea e ca ai dreptate ca as putea sa infund toata instalatia.Habar nu am daca ramane lichida sau se transforma in ceva gen elastic.In fine, cum ar zice toata lumea, schimbat pernele. Si nu una, ci amandoua ca daca m-a lasat una, ma lasa si a doua. M-am saturat de aceasta masina pana peste cap. In jur de 1000 de euro amortizorul cu perna X 2 bucati+ manopera. Luna asta. Luna trecuta nu am reparat nimic ca nu am facut decat vreo 300 de km. Acum nici doua luni am reparat cutia. Sunt curios de ce se mai strica in continuare. Luna asta era programat SBC la reparatie, racitorul de ulei si niste furtune de apa de inlocuit ca mi se pareau imbatranite.Asadar trebuie sa astepte. Reparam ceva neprogramat. Ceea ce mi se pare super tare de fapt reparatia este inlocuirea pieselor. Nu este singura masina pe care am detinut-o, dar clar este cea mai proasta alegere pe care puteam sa o fac. Fiabilitate clar nu este egal cu mercedes CLS. Si chiar nu vorbim ca e vorba de vechimea masinii.
                    "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                    Comment


                    • #11
                      Poate e doar ca ai fost tu mai ghinionist...
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #12
                        Si eu chiar m-a uit dupa un CLS...


                        Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by reblups77 View Post
                          Si eu chiar m-a uit dupa un CLS...


                          Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
                          Daca o faci si esti hotarat la asa ceva, minim din 2007 fara SBC ca si-au dat seama ca nu e fiabil , fara Airmatic, e diferenta de confort, dar si de cheltuieli la intretinere si ochii mari la carte service.
                          "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                          Comment


                          • #14
                            Salutare! M-am intors din concediu si m-am hotarat sa rezolv problema asta cu perna pe fata dreapta. Masina nu se mai ridica deloc pe partea dreapta fata si nici nu puteam sa o misc.Am luat leagtura cu mecanicul , a venit, a vazut despre ce este vorba si urmatoarea seara a venit cu ce trebuie si a rezolvat problema schimbandu-mi amortizorul pe loc. Ce sa zic , timp de executie aproximativ jumatate de ora , amortizorul pe producator 390 de euro si manopera 120 de euro. Atasez cateva fotografii
                            "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                            Comment


                            • #15
                              Fotografiile promise

                              Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk
                              "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF