Salutare si imi cer scuze ca am postat aici dar acesta este ce'l mai activ...Am nevoie sa stiu daca se merita sa imi cumpar un cls 320....e o masina cu probleme,ce se trica des la ea sau ce boli din nastere are,,,,cineva mi'a spus ca au prob cu cutia de viteze...este adevarat? Multumesc mult pt intelegere
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme CLS 320 Cdi
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Originally posted by faralimite View PostSalutare si imi cer scuze ca am postat aici dar acesta este ce'l mai activ...Am nevoie sa stiu daca se merita sa imi cumpar un cls 320....e o masina cu probleme,ce se trica des la ea sau ce boli din nastere are,,,,cineva mi'a spus ca au prob cu cutia de viteze...este adevarat? Multumesc mult pt intelegere
Legat de chestia cu cutia tine de noroc... Nu poti sa o numesti o problema generala. Se mai repara, se mai schimba cutiile. Chestia e sa ai grija pe ce dai banii.
E foarte aratos la exterior dar eu nu gasesc frumos si practic interiorul. Acum fiecare cu parerea lui.
-
Aceasta masina este mai tare decit Ciociolina. Ar fi masina visurilor mele.
Dar si intretinerea ei este pe masura. Varianta in 8 cylindrii la CLS este mai tare decit sexul oral. Un veritabil aspirator de femei, practic nu detii atitea icre cite solicitari de femei poti avea daca ai fi un posesor CLS, ba poti fi acuzat si de coruptie de minori, fiindca toate fetele de la clasa 10 in sus cit si celelalte, te-ar tine mereu ocupat de la genunchi in sus.
Asta inseamna sa ai o importanta sursa de bani, fiindca daca masina observa ca acorzi mai multa atentie unei femei, atunci se poate razbuna contra ta.
Am avut si eu ocazia sa birjeresc un CLS 8 cylindrii, si la 250k/h simteam o erectie totala. Intre cea mai tare femeie si masina asta, mereu as alege un CLS, dar nui decit un vis.
Originally posted by faralimite View PostSalutare si imi cer scuze ca am postat aici dar acesta este ce'l mai activ...Am nevoie sa stiu daca se merita sa imi cumpar un cls 320....e o masina cu probleme,ce se trica des la ea sau ce boli din nastere are,,,,cineva mi'a spus ca au prob cu cutia de viteze...este adevarat? Multumesc mult pt intelegereLast edited by Mercedes-cdi; 02-01-2012, 14:57 PM.
Comment
-
problemele la cutie apar daca o exploatezi prost.chiar daca masina arata supersport nu trebuie plecat de pe loc in tromba. 7gtronic-urile,sun cutii finute dar nu rezista la fortari repetate. daca ai neplacuta surpriza sa-ti cada cutia,cea mai ieftina solutie este germania.sunt cateva ateliere specializate doar pt reparatii cutii automate si au preturi foarte accesibile comparativ cu service mercedes.7000/9000 euro la service mercedes o cutie 7gtronic - 2500/3500 euro in germania cu cutia ta la schimb
Comment
-
Originally posted by karppy View Postproblemele la cutie apar daca o exploatezi prost.chiar daca masina arata supersport nu trebuie plecat de pe loc in tromba. 7gtronic-urile,sun cutii finute dar nu rezista la fortari repetate. daca ai neplacuta surpriza sa-ti cada cutia,cea mai ieftina solutie este germania.sunt cateva ateliere specializate doar pt reparatii cutii automate si au preturi foarte accesibile comparativ cu service mercedes.7000/9000 euro la service mercedes o cutie 7gtronic - 2500/3500 euro in germania cu cutia ta la schimb
Comment
-
Aceasi 7G se pune si pe 63AMG si nu am auzit sa se planga cineva.
Arhi-cunoscutele probleme ale lui 7g apar in 90% din cazuri, intre volan si scaun sau la service!
Omul intreaba despre bolile din nastere, astfel e destul de greu sa gaseasca un CLS cu 7G.http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34
www.mbretrofit.ro
Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
Comment
-
Originally posted by cl600 View PostAceasi 7G se pune si pe 63AMG si nu am auzit sa se planga cineva.
Revin la ideea mea, ca 7G e perfecta pt folosinta normala, adica mers ''de mosi" pt ca la o utilizare mai sportiva, cedeaza imediat. Si nici foarte intuitiva nu este, ''gandeste'' mult pana sa stie in ce treapta sa retrogradeze, in mers sportiv nu tine treapta respectiva si pt frana de motor, sau cand e cuplat pe SPORT, in afara de faptul ca schimba aproape de rosu nu e nici o diferenta la timpii de schimb sau tot asa, in curbe cand nu mai accelerezi, schimba in superioara, pe cand normal ar fii fost sa tina aceeasi treapta pt ulterioara acceleratie la iesirea din viraj.
Revin la ce am spus, Mercedes face motoare robuste, doar ca, cutiile sunt proaste si nu sunt in tandem cu ce poate motorul.
Comment
-
300zxtt nu stiu ce fel de "sofer" sau "pilot" esti tu, dar eu zic ca la masina mea E 320 cdi 7 g tronic, pe S cutia schimba mult mai bine decat majoritatea soferilor, ma refer la viteza de schimbare si alegerea treptei potrivite. In curbe si in coborare, pe S nu mai ajune foarte repede la a 7-a tine masina cam in minim 1800 rpm unde are suficienta forta pentru frana de motor.
Pe C, intr-adevar schimba cam lent si este un delay destul de mare intre momentul in care apesi acceleratia si cel in care masina incepe sa traga.
Tin sa prrcizez cele spuse de automaticul, este o cutie desteapta care iti invata stilul de condus. Eu o tin pe S in oras pentru a porni tot timpul cu treapta 1 de pe loc sa protejam convertizorul, chestie invatata de la automaticul, iar cand ies la drum intins o pun pe C unde scot si un consum mai frumusel.
Comment
-
Referitor la combinatia asta de 320 cdi si 7 g nu prea cred ca este pentru mosi, poti merge mai mult decat permit drumurile noastre, numai ca nu iti permite sa te pui la liniute toata ziua cu pustanii din cartier...E totusi o masina/cuite care nu se preteaza la solicitari zilnice, dar ocazional merge.Last edited by Dj Sky; 02-02-2012, 13:22 PM.
Comment
-
pt Dj Sky
la 7g pompa de ulei este antrenata de un lant care in timp se intinde si freaca in carcasa cutiei,daca o soliciti puternic lantul se intinde mai repede.la apasarea butonului c&m se modifica timpii de raspuns transmisi de electrobobinele din blocul hidraulic catre supape blocului.daca o calci mai "moale"indiferent de modul selectat cutia ar trebui sa funtioneze undeva pana la 220 - 250 mii km fara probleme.
pt CL 600
in primul rand ani buni,cutia de pe amg a fost in 5 trepte dezvoltata de amg si este total diferita fata de 7gtronic . este o cutie ff reusita pt cuplul si cp care-i dezvolta un motor amg.pe ultimile modele amg au pus transmisie automata amg speedshift mct 7gtronic. inca nu sunt date suficiente referitoare la fiabilitate,dar tinand cont de faptul ca este o transmisie amg si le-au luat f mult timp s-o dezvolte,nu ar trebui sa aibe probleme
Comment
-
Originally posted by karppy View Postpt Dj Sky
la 7g pompa de ulei este antrenata de un lant care in timp se intinde si freaca in carcasa cutiei,daca o soliciti puternic lantul se intinde mai repede.la apasarea butonului c&m se modifica timpii de raspuns transmisi de electrobobinele din blocul hidraulic catre supape blocului.daca o calci mai "moale"indiferent de modul selectat cutia ar trebui sa funtioneze undeva pana la 220 - 250 mii km fara probleme.
pt CL 600
in primul rand ani buni,cutia de pe amg a fost in 5 trepte dezvoltata de amg si este total diferita fata de 7gtronic . este o cutie ff reusita pt cuplul si cp care-i dezvolta un motor amg.pe ultimile modele amg au pus transmisie automata amg speedshift mct 7gtronic. inca nu sunt date suficiente referitoare la fiabilitate,dar tinand cont de faptul ca este o transmisie amg si le-au luat f mult timp s-o dezvolte,nu ar trebui sa aibe probleme
Abia de anul asta, 63AMG a primit o cutie 7G +, care are un ambreiaj multidisc (MCT) si pompa de ulei electrica.
65AMG, pastreaza cutia cu 5 trepte, chiar si in zilele noastre.http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34
www.mbretrofit.ro
Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
Comment
-
Originally posted by cl600 View PostAceasi 7G se pune si pe 63AMG si nu am auzit sa se planga cineva.
Arhi-cunoscutele probleme ale lui 7g apar in 90% din cazuri, intre volan si scaun sau la service!
Omul intreaba despre bolile din nastere, astfel e destul de greu sa gaseasca un CLS cu 7G.
Comment
-
Originally posted by 300zxtt View PostTin sa te contrazic. E absolut IMPOSIBIL sa se puna aceasi cutie.Mercedes a folosit 7G-tronic, dar nu si aceasi cutie. Pt fiecare motorizare, e conceputa o cutie de viteza sa fie in parametri cu motorul, si garantez ca nu ar fii rezistat nici la 2 plecari de pe loc.
Revin la ideea mea, ca 7G e perfecta pt folosinta normala, adica mers ''de mosi" pt ca la o utilizare mai sportiva, cedeaza imediat. Si nici foarte intuitiva nu este, ''gandeste'' mult pana sa stie in ce treapta sa retrogradeze, in mers sportiv nu tine treapta respectiva si pt frana de motor, sau cand e cuplat pe SPORT, in afara de faptul ca schimba aproape de rosu nu e nici o diferenta la timpii de schimb sau tot asa, in curbe cand nu mai accelerezi, schimba in superioara, pe cand normal ar fii fost sa tina aceeasi treapta pt ulterioara acceleratie la iesirea din viraj.
Revin la ce am spus, Mercedes face motoare robuste, doar ca, cutiile sunt proaste si nu sunt in tandem cu ce poate motorul.Last edited by Drey63; 04-30-2012, 12:29 PM.16'' C350e
16" 911 Carrera
15" S350 Cdi
Comment
-
Originally posted by Drey63 View Post+1. Corect spus! Dar nu neaparat ca sunt proaste, ci poate putin lente si mai batranesti.
Originally posted by Dj Sky View Post300zxtt nu stiu ce fel de "sofer" sau "pilot" esti tu, dar eu zic ca la masina mea E 320 cdi 7 g tronic, pe S cutia schimba mult mai bine decat majoritatea soferilor, ma refer la viteza de schimbare si alegerea treptei potrivite. .Last edited by 300zxtt; 05-01-2012, 10:56 AM.
Comment
Comment