Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Probleme motor 320 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor 320 cdi

    salutare colegi,vin cu o problema,sper ca cineva ma poate lumina cat de cat..tester texa coduri eroare : p2514 element termic pt tubulatură....; p2526 ;p2530;p2376. Ultimele doua stiu ca sunt de la motorasul clapete admisie,dar ulterior au apărut primele si masina a intrat in limp mode.niste clarificări ar fi binevenite.va multumesc

  • #2
    Revin cu o completare,poate cineva ar cunoaște ceva electrică pe aceasta masina...toate erorile,mai putin cea de motor clapete admisie sunt cu scurt circuit spre masa,iar cealalta cu tensiune insuficienta...va multumesc pt păreri

    Comment


    • #3
      DA, e chiar simplu si sunt convins ca te-ai intrebat de multe ori ce se poate intampla daca nu rezolvi motorasul de pe galerie.

      Motorasul, s-a topit pana la urma ...de cat ulei a curs pe el din cauza celor care au schimbat filtrele de aer - sau pentru ca galeriile de admisie chiar s-au blocat.

      Astfel, a produs un scurtcircuit pe una dintre tensiunile calculatorului de motor, tensiune protejata cu o simpla siguranta.

      Fireste, daca schimbi siguranta, se va arde din nou.
      Clar, daca pui mai mare o sa ia foc instalatie de la motor.
      Poti scoate conectorul de la motoras, daca vrei neaparat sa pui inapoi siguranta corecta....

      Insa, te asteapta doua galeri noi ( una dintre ele vine cu tot cu motoras ), un racitor de ulei, o sacosa de garnituri si multa munca...gasesti aici pe forum povesti de succes.

      Alte variante, se termina, de obicei cu, ...cuzintei invartati pe la palier.


      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Salutare si multumesc de raspuns..asa am crezut si eu inițial,ca e motorasul de clapete,dar desfacut,am constatat ca era plin de ulei,dar functional.clapetele se mișcau bine si nu au nici joc in bucse.am înlocuit oricum motorasul,dar nici un efect.acum ma intreb,unde e siguranta aia de se poate fi ars.sau este vreun releu?.este înlocuit si racitorul de ulei,senzorul temp intercooler,senzor presiune turbo si clapeta de acceleratie si am următoarele erori ca in poza atasata
        Attached Files

        Comment


        • #5
          salut

          uite o schema de la ecu motor 320d

          stiu ca uneori unele erori vin din ulei curs in mufa clapetei de acceleratie, trebuie curatit bine si uscat.



          Attached Files

          Comment


          • #6
            Salut.ma uit cam ca curca-n lemne.sa-nteleg ca elementul rosu e siguranta ce ma intereseaza?ca domeniul electric mi-e total strain

            Comment


            • #7
              elementul hasurat cu rosu este denumit pe banda rosie de deasupra desenului ( senzor pozitie pedala acceleratie)

              sigurantele de care depinde ecu apar in partea dreapta, acea zona este o parte marita din schema din stinga (zona cam din dreptul benzii galbene).

              sigurantele sint cele noate cu F (F51, F54...)

              Releele sint notate cu k (de exemplu k46, pe schema).

              unele sigurante care apar pe schema sint de valori mari, sint sanse mici sa se arda din senin (acelea se ard daca se face scurtcircuit puternic, eventual cu fire groase cum sint cele de pe baterie)

              asa ca spre exemplu prima siguranta din stinga (F5 - 125 A) - alimenteaza ventilatorul racire - daca ala merge sig = ok.

              urmatoarea (de sus stg ) F53 - 25A -alimenteaza ecu pe doua circuite si pe al treilea trimite comanda la releul pompei de combustibil care se vede sus in dreapta imaginii - daca pompa se aude sig = ok

              cealalta sig F51 - 7,5 A - alimenteaza cei doi senzori MAF si sonda lambda.

              F54 - 7,5 A - alimenteaza ecu si modulul ventilatorului de racire, daca ventilatorul merge corect atunci teoretic sig e ok.

              F48 - 15A - alimenteaza mai multe printre care valva presiune, egr, actuator supapa turbocharger etc.

              celelalte sigurante din partea de sus de tot a schemei sint de valori mari (una de 60 A) si doua de 200 A,.

              Daca banuiesti vreo siguranta de la ecu arsa cam acestea ar fi, eu as verifica pe cele de valori mici, f48, f51, f54, trebuie verificate cu lampa de control sau aparat de masura, nu doar vizual, sa te asiguri ca vine curent si pleaca curent de la ea.

              toate sigurantele astea si releele ar trebui sa fie in tabloul de la motor (asa zice pe schema, nu stiu daca e asa sau nu).

              daca ai nelamuriri spune.

              poate se mai uita si altcineva si intervine.

              Comment


              • #8
                Salutare..am re verificat siguranțele si am gasit-o pe f54 fff putin întreruptă ,abia vizibil..înlocuit si curat cu texa si merge acum.parca totusi nu are toti armăsarii si mai are si un lag,dar e muuult mai bine.observ totusi la pornire ca are cateodata o cădere de tensiune cand pun contactul,de jum de sec,apoi se aprind din nou becurile pe bord.asta ce o mai fi?

                Comment


                • #9
                  teoretic contact imperfect sau baterie obosita (doar parerea mea).

                  un contact imperfect ar trebui sa genereze caldura poate descoperi ceva incalzit, topit (sau pe cale de a se topi), deformat, afumat, oxidat (rugina , cocleala din aceea verde, praf alb ca un fel de sare, ceva de genul asta).

                  Comment


                  • #10
                    Bateria e Varta si are cateva luni.vad ceva oxidare verde undeva la capătul bornei de minus de la baterie,pe șasiu,in cablu,ca e putin descoperit.oricum,merci frumos pt indicații,apreciez f mult si daca eram pe zona,faceam cinste

                    Comment


                    • #11
                      Acum, că am ajuns de unde am plecat, citim împreună mesajele #1 și bineînțeles #3.

                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        clar ca ar trebui remediata cauza ajungerii uleiului pe motoras.

                        inteleg ca E.Gabi a schimbat motorasul dar nu zice nimic de cauza...e eliminata? nu este?

                        vad ca e posibil sa devina grav!

                        Comment


                        • #13
                          Salutare...principala cauza a fost racitorul de ulei,schimbate garniturile de proprietarul anterior,asta acum vreo 8 luni.apoi,evident,a avut scurgeri si pe la garnitura de la turbo,înlocuită si aceea de mine,dar mecanicii de aici spun ca trebuie schimbata de fiecare data cand se umbla la ea,adica in momentul in care se scoate tubulatura de filtre.inca o mica problema ar mai fi,ca s-a copt plasticul din capul tubului spre turbo si nu mai sta garnitura f bine.fac eforturi sa remediez si buba asta

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF