Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema aparte! Control tractiune CLK 270, C209, manual.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema aparte! Control tractiune CLK 270, C209, manual.

    Buna ziua ! Sunt mecanic doar pentru masinile mele, am ceva experienta dar nu reusesc sa imi dau seama ce problema poate avea CLK-ul meu(2.7cdi c209 - cutie manuală) cu tractiunea spate sau controlul tractiunii.
    De exemplu daca vreau sa ies cu fața dar mai ales cu spatele dinafara carosabilului, pe carosabil, un dâmp normal de altfel, va derapa in gol, stand pe loc, doar cu o roata, pâna iese fum din cauciuc. In momentul ala parcă simt cum se actioneaza frana automat pe roata cealaltă, cea care nu derapa. Parcà functioneaza fix invers. E ca si cum se sabotează singură mașina, nemișcându-se deloc. Practic trebuie sa mà opresc imediat si sa-i fac putin avânt usor. Cu ESP dezactivat la buton tot așa face. Mai am masini cu tractiune spate, nu e un caz normal de asta intreb. Indata cand vine zapada, sunt terminat cu ea. Mă smuncește/dă in ias si in sensurile giratorii doar dacà merg incet, iar atunci apare esp-ul in bord.
    Doresc sfaturi cu privire la ce as putea face sau de la ce ar putea fi.

  • #2
    Iti montezi un diferential cu alunecare limitata si gume bune.
    N-ai ce face, astea asa is.

    Comment


    • #3
      ESP-ul frânează roata care derapează si sarcina cade prin intermediul diferențialului pe roata care stătea... astfel mașina trebuie sa iasă din impas...Poate nu ține frana pe roata respectivă, poți încerca să o derapezi pe cealaltă.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Originally posted by cl600 View Post
        ESP-ul frânează roata care derapează si sarcina cade prin intermediul diferențialului pe roata care stătea... astfel mașina trebuie sa iasă din impas...Poate nu ține frana pe roata respectivă, poți încerca să o derapezi pe cealaltă.
        Pai stiu ca așa ar trebui sa functioneze dar e ceva "putred la mijloc" la a mea. Sistemul o franeaza pe aia care nu cupleaza devenind imposibilă deplasarea daca este orice dâmb. Fix invers. Nustiu de la ce poate fi. Cum zicea colegul de mai sus, alternativà la un diferential de pe clk500 sau ceva de genul, care are alt raport sau chiar lsd. Asta ar fi varianta sigură dar totuși, ce poate avea mașina mea ar fi o intrebare foarte bună..

        Comment


        • #5
          Ai citit răspunsul meu, până la sfârșit?
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Logic. Sistemul de franare e perfect functional pe fiecare roata in parte.
            Deraparea celeilalte roți e mai dificila, stiu ca mereu derapa doar cu roata dreapta

            Comment


            • #7
              Sistemul e sublim, senzational, dar cel putin la mine la 211 nu merge.
              gazu ti l taie, dar roata libera nu o blocheaza destul.
              Daca esti cu o roata pe asfalt si una pe gheata lucie si drumu e un pic in panta, ori o lasi la vale sa prinzi loc fara gheata ori acolo ramai.
              Am testat de curiozitate. Face treaba nu zic nu, dar taie gazu cateodata cand nu vrei.
              nu e chiar ca un diferential blocabil.
              franele la itp au dezechilivru f mic.

              Comment


              • #8
                Asta e ideea, sa ajungă să frâneze mai mult decat e blocata roata care trebuie sa plece.
                Diferențialul normal, transfera cuplul pe partea cu cea mai putina aderență.

                Astfel, ori frâna nu poate bloca suficient roata cu problema, ori roata care nu pleacă e blocata, înfrânată.

                Poate fi și o problema simpla electronică, doar că dacă ar fi așa, ai avea un martor aprins.

                Un test de frâne, te va lamuri.
                Last edited by cl600; 08-31-2019, 18:23 PM.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Vine iarna si mai vedem.
                  voi testa si eu stanga vs dreapta. Asta chiar nu m am gandit sa incerc.
                  Franele au fost ok la fiecare itp, nu am nici un dezechilibru. Star nu da errori, nici macar tangential legate de franare.
                  cred ca franarea in sine are o limita asadar si cuplul la roata aderenta e limitat si el.
                  ​​​​​
                  Momentan tot ce am testat e departe de ideea de lsd.
                  Plus mai e faptul ca iti taie gazul aproape de tot, care nu ajuta daca ai de mers la deal sau are de trecut un obstacol.
                  nu face o blocare puternica a rotii libere cat sa iti miste masina.

                  Ah, plus ca daca e sa dai de o groapa, in curba, cu roata din interior, simti cum iti taie gazul, ca se sperie esp ca esti in derapaj in momentul in care roata e in aer.
                  ​​​​​

                  cu esp off din buton invarti roata fara aderenta de nebuna.
                  Incerc sa vad de pot afla ceva informatii mai de culise si revin.
                  O parte din sistemele astea sunt testate la noi in tara, abs-ul de pe 209 e sigur.
                  Last edited by Sharky; 09-01-2019, 09:51 AM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF