Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme ABS/ASR/BAS W208

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ABS/ASR/BAS W208

    Salut! Am un Mercedes clk200 din 1998,kompresor,cutie automata,si am cateva probleme la el. Il am doar de 2 zile si nu prea stiu multe la el.
    Cateodata se aprind becurile de la bas,asr si abs si nu stiu din ce motiv,nu stau mereu aprinse in 2 zile sa intamplat de 4-5 ori. Nu am ajuns inca la un mecanic,dar sper sa primesc ajutor din partea voastra.

    Cea de a 2 nelamurire unde este filtru de polen,ca nu am gasit nicaieri o poza sau ceva care sa ma ajute sa o gasesc. As vrea sa il schimb pentru ca in momentul in care dau pe economic se aburesc geamurile si sunt nevoit sa merg mereu cu ac aprins,sau poate ca este alt motiv pentru care face acest lucru.

    Multumesc anticipat!
    Last edited by Semtexx; 01-14-2010, 00:21 AM. Reason: Rog putina atentie la postare. Ai mesaj privat.

  • #2
    O prima cauza la becurile din bord ar putea fi bateria slaba,daca a mai fost si frig e de inteles daca e si slaba,daca nu incearca sa virezi maxim stanga dreapta pe loc si ar trebui sa dispara,legat de filtru de polen cred ca il ai undeva in partea dreapta sub bord in masina daca e ca la w210 sau w203,dai un search si o sa gasesti si schema daca e pozitionat la fel si o litera mare la inceputtul frazei ca sa nu ai probleme cu baietii moderatori si la titlu pune-ti pe viitor exact defectiunea masinii si chiar modelul masinii sa fie mai usor pentru cititori sa dea exact raspunsul rezolvarii.

    Comment


    • #3
      Schimba intrerupatorul de la pedala de frana, in 95% din cazuri asta e defect, costa in jur de 60 ron si poti sa-l schimbi personal.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Raptorul View Post
        Schimba intrerupatorul de la pedala de frana, in 95% din cazuri asta e defect, costa in jur de 60 ron si poti sa-l schimbi personal.

        Confirm ce a zis domnul Mihai. La fel se intampla si la masina mea. Doktor4carz mi-a zis sa schimb intrerupatorul. Minune... Totul este perfect. Ai grija sa nu te duci la orice magazin de piese auto. Fugi la reprezentanta. Iei original, neaaparat. Daca iei altceva, vei avea surprize neplacute. Plus ca, am ramas surprins cand am vazut ca la reprezentanta, produsul original este mai ieftin decat este la magazinele de piese produsul "pe producator" (EX. Trucktec). Stima

        Comment


        • #5
          Salut,am mers azi la un ''mester'' din oras si mia spus ca trebuie sa schimb pompa ABS,ca asa ii apare lui pe calculator ca sunt probleme pe partea de mecanica in ea si nu functioneaza cum trebuie.Dar azi o noua problema,cand am deshis usa nu sa mai lasat geamul in jos,cum facea pana acum,si sa uitat si nu da nici o eroare,oare de la ce sa fie,ati mai patit asa ceva?

          Comment


          • #6
            Salut

            Azi am mers si am aflat ca ma costa in jur la 1000ron ca sa cumpar o noua pompa ABS,dar inca nu sunt sigur ca este de acolo problema.Ce ma sfatuiti ca sa fac?

            Comment


            • #7
              Mai pot fii placutele de frana, sunt pe terminate, la mine asa se aprindeau acei martori si dupa schimbul placutelor de frana nu am mai avut probleme, verifica placutele si verifica si senzorii de la placute in cazul in care trebuie sa le schimbi.
              Filtru de polen este in spatele torpedoului la mine am W210 si se schimba foarte usor de fapt sunt doua filtre, http://www.clubmercedes.ro/schema-sc...e+filtru+polen
              Presupun ca si tu il ai in aceeasi locatie sau poate la acest model se afla sub bord, rog si alti colegi care au clk sa intervina.
              Last edited by no problem; 01-18-2010, 13:56 PM.
              E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

              Comment


              • #8
                Placutele sunt noi,ciudat este faptul ca se aprind si se sting tot timpul,daca dupa ce se aprind o las 30 min se sting dupa aceea la 3-4 ore se aprind iar.E o nebunie curata,sunt total dezamagit de alegerea facuta,numai probleme am si o am de cateva saptamani.

                Comment


                • #9
                  Ai facut ce a zis Raptorul? Incerarca.

                  Comment


                  • #10
                    Am incercat ca sa schimb si tot face,nu este de acolo.Problema este ca dupa ce se stinge se aprinde doar in momentul in care imi derapeaza masina,in rest nu se aprinde.Oare chiar sa fie de la ABS?Pentru ca banuiesc ca in momentul in care incepe sa derapeze nu mia face fata pompa si imi da eroare?

                    Comment


                    • #11
                      Salut

                      Eu nu te pot ajuta in legatura cu problemele de pe bord dar iti pot spune unde este filtrul de polen.

                      Se alfa sub torpedou o masca sub forma de fagure din plastic e prinsa in 4 suruburi daca nu gresesc. Dai masca jos si ai sa gasesti :
                      img207.imageshack.us/img207/381/015dhh.jpg
                      dai clipsurile jos si ai sa gasesti filtrul acolo.

                      Sper ca m-am facut destul de inteles e 03:20 sunt putin obosit.

                      Succes si la problemele celelalte.
                      Last edited by ClassMaker; 01-26-2010, 03:21 AM. Reason: link !

                      Comment


                      • #12
                        Am o problema si eu cu Bas ASR pe bord !

                        Eu astazi ramasesem un pic inzapezit si am "frecat-o" pana am iesit din zapada ...am incercat si cu ASR activat si fara el ..si viraj stanga dreapta si inapoi ...
                        Pana sa dea zapada am impresia ca-mi "cloncanea" grupul spate sau ceva de la crucea cardanica deoarece atunci cand bagam intr-a 3-a dintr-a 2-a se auzea asa ca o bataie usoara. In fine de la treaba asta nu imi aparea nimic aprins pe bord.
                        Azi dupa ce am iesit din zapada , am observat ca mi s-a aprins BAS-ASR pe bord iar cand am mai ramas un pic inzapezit, decat o roata de pe spate tragea iar cealalta nu. O fi de la acel grup spate sau cruce cardanica (am inteles ca e ca o bucsa in forma de cruce care nu costa asa multi bani).
                        O fi de la altceva de-mi sta acel bec de BAS-ASR aprins pe bord ?!
                        Last edited by no problem; 06-13-2010, 23:12 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Salut sunt nou pe site si nu am stiut unde sa postez si eu : am un CLK200 Kompressor din 2000 wW208 si din cand in cand imi apare o eroare Bass visit workshop , dupa ce opresc si pornesc motorul nu mai apare se intampla aliatoriu cand apas frana dar foarte rar ( o data la cateva zile) imi poate spune cineva ce este? Inca ceva, se aude un tronc,tronc,tronc cand iau cate o groapa pe partea dreapta ce poate fi? Amortizor sau flansa?
                          Cu respect Bogdan.
                          Last edited by no problem; 06-13-2010, 23:10 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by studiolive69 View Post
                            salut sunt nou pe site si nu am stiut unde sa postez si eu : am un clk200 kompresor din 2000 w208 si din cand in cand imi apare o eroare Bass visit workshop , dupa ce opresc si pornesc motorul numai apare se intampla aliatoriu cand apas frana dar fff rar( o data la cateva zile) imi poate spune cineva ce este? inca ceva, se aude un tronc,tronc,tronc cand iau cate o groapa pe partea dreapta ce poate fi? amortizor sau flansa?
                            cu respect bogdan
                            Telescop,flansa,semibieleta in cele mai dese cazuri,bucsi de la bara..etc.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF