Salut tuturor,
Am si eu un CLK 200 aspirat natural din '98. De curand mi s-a fisurat vasul de expansiune de pe radiator. Incidentul a avut loc dupa ce masina a mers in gol cam 20 min. , au iesit aburi de sub capota. Am mers la service si mi-au spus ca e defecta vasco-cupla (nu stiu daca am scris corect denumirea).Am luat alta vasco-cupla iar radiatorul l-am lipit pentru moment la o firma care se ocupa cu sudare plastic si prelucrare fibra de sticla. Urmeaza sa iau altul luna viitoare (de la dezmembrari e 300-400 lei, cu garantie sau unul nou e 800 lei). Problema e urmatoarea: dupa ce circul ziua cu masina, cand ajung acasa si opresc, se inchide totul sub capota, ventilatorul nu mai invarte, afara fiind cald, temperatura apei imi tot creste ( motorul fiind fierbinte mi se pare normal) si ajunge de la 80-85 cat are cand opresc pana pe la 100-110 grade dupa 10 15 minute, si din cauza acestei presiunii imi curge lichidul de racire ori pe unde a fost lipit ori pe la imbinarea dintre vasul de plastic si radiator nu stiu exact, oricum nu curge pe la furtunul de prea plin. Mentionez ca nu apar scurgeri in mers, sau daca vin acasa noaptea cand e rece afara.
Intrebarea mea este: E normal sa nu se mai invarta ventilatorul dupa ce opresc motorul? sa stiu daca trebuie sa inlocuiesc doar radiatorul sau trebuie sa mai verific si alte lucruri? Are rost sa o duc la diagnoza, poate sa imi arate acolo ceva in aceasta privinta?
Intreb pe sectiunea aceasta generala deoarece radiatorul meu e acelasi cu cel de pe modelele C180 C200 C220 pe benzina fara A/C modele W202 si pe E200 E220 fara A/C din aceeasi ani (aprox. 1997 - 2002).
Radiatorul meu este modelul acesta
Am si eu un CLK 200 aspirat natural din '98. De curand mi s-a fisurat vasul de expansiune de pe radiator. Incidentul a avut loc dupa ce masina a mers in gol cam 20 min. , au iesit aburi de sub capota. Am mers la service si mi-au spus ca e defecta vasco-cupla (nu stiu daca am scris corect denumirea).Am luat alta vasco-cupla iar radiatorul l-am lipit pentru moment la o firma care se ocupa cu sudare plastic si prelucrare fibra de sticla. Urmeaza sa iau altul luna viitoare (de la dezmembrari e 300-400 lei, cu garantie sau unul nou e 800 lei). Problema e urmatoarea: dupa ce circul ziua cu masina, cand ajung acasa si opresc, se inchide totul sub capota, ventilatorul nu mai invarte, afara fiind cald, temperatura apei imi tot creste ( motorul fiind fierbinte mi se pare normal) si ajunge de la 80-85 cat are cand opresc pana pe la 100-110 grade dupa 10 15 minute, si din cauza acestei presiunii imi curge lichidul de racire ori pe unde a fost lipit ori pe la imbinarea dintre vasul de plastic si radiator nu stiu exact, oricum nu curge pe la furtunul de prea plin. Mentionez ca nu apar scurgeri in mers, sau daca vin acasa noaptea cand e rece afara.
Intrebarea mea este: E normal sa nu se mai invarta ventilatorul dupa ce opresc motorul? sa stiu daca trebuie sa inlocuiesc doar radiatorul sau trebuie sa mai verific si alte lucruri? Are rost sa o duc la diagnoza, poate sa imi arate acolo ceva in aceasta privinta?
Intreb pe sectiunea aceasta generala deoarece radiatorul meu e acelasi cu cel de pe modelele C180 C200 C220 pe benzina fara A/C modele W202 si pe E200 E220 fara A/C din aceeasi ani (aprox. 1997 - 2002).
Radiatorul meu este modelul acesta
Comment