...am o problema cu CLK-ul si anume ,in urma cu cateva zile eram in a 3-a pe la 2000 rot/min si apas pedala de acceleratie si dintr-o data "BUM !" .Duc masina a acasa si a doua zi deschid capota si constat ca furtunul ce iese din turbo si duce la intercooler sarise de la imbinare ,il remontez cu un pic de silicon ptr ca i-a rupt buza aceea de plastic ,ii schimb debitmetrul si un senzor de pe la EGR si masina nu mai da nimic pe tester dar da cu foarte mult fum si merge cam urat adica trage bine dar in momentul cand demarezi si chiar si in viteza a 2-a merge ca si cum nu ar functioana o bujie la motorul pe benzina .Daca o pornesc merge bine si nu da gram de fum dar dupa aprox 10 minute incepe "distractia" .
Am dus-o la Mercedes in Bulgaria si mi-au zis sa schimb intercoolerul si ambele furtune dar nu se aude nici un suierat la ea atat ca intercoolerul are un pic de ulei intr-o parte .
...are momente cand merge bine si nu da cu fum si ma gandesc sa nu fie clapetele acelea actionate de motorasul de pe admisie !
Daca a mai patit cineva asa ceva sau are idee ce poate fi il rog sa posteze !
RIMG0037.JPG
Am dus-o la Mercedes in Bulgaria si mi-au zis sa schimb intercoolerul si ambele furtune dar nu se aude nici un suierat la ea atat ca intercoolerul are un pic de ulei intr-o parte .
...are momente cand merge bine si nu da cu fum si ma gandesc sa nu fie clapetele acelea actionate de motorasul de pe admisie !
Daca a mai patit cineva asa ceva sau are idee ce poate fi il rog sa posteze !
RIMG0037.JPG
Comment