Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

CLK 200 kompressor probleme motor !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CLK 200 kompressor probleme motor !

    Salutare , dețin un clk 200 kompressor din 99 varianta de Italia 192 de cai , vreau sa precizez ca mașina am achizițonat'o acum o luna , când am luat-o , îmi dãdea ușor rateuri iar se auzea un fel de pocnituri in motor cu întreruperi (Ma zmuncea ) pana intr-o seara dupã ce am fãcut vreo 200 de km cu ea conducând agresiv , practic îmi tremura motorul (întreruperi) , am scos mufa de la debit metru și îmi mergea OK , nu mai tremura dar tot mai avea uneori pocnituri in zona motorului când o acceleram din scurt , iar ușoare rateuri , l-am pus mufa din nou , nu mai tremura așa tare dar in schimb nu mai tragea ca înainte ,nici turbina nu se mai activeaza ,precizez ca turbina înainte se activa la 3500 de rotații iar acum numai in a 3 și a 4 se mai simte puțin de tot , acum cu ea defecta o conduc încet , practic dacã ii dau talpa îmi tremura , dacã o iau ușor îmi merge normal , nu trage iar de la 3000 de rotații pana la 4000 îmi trage cât de cât apoi dupã 4000 îmi taie pedala , turbina o mai simt doar in a 3 și a 4 și a 5 in prima și a doua îmi merge înfundat , am pus'o pe 2 testere , și mi-a dat miss fire 2-3-4 din câte îmi amintesc , apoi la diagnoza
    Mercedes , mi-a dat debit metru defect și clapeta , mecanicul mi-a zis ca e posibil ca kompressorul sa fie pe moarte , va rog din tot sufletul sa Ma ajutați cu niște informații , nu-i dau de cap (bujii și bobina schimbate + sonda upstream)
    Last edited by Pavel97; 06-05-2017, 04:37 AM. Reason: Greșeli gramaticale

  • #2
    In primul rand tu nu ai turbina ci kompressor. E diferenta intre cele doua in sensul ca turbina este rotita de gazele din evacuare iar kompressorul de arborele cotit.
    In al doilea rand pentru tremurat si probleme la accelerare rapida poti verifica regulatorul de injectie benzina si debitmetrul. Cauta pe cineva sa-ti curete clapeta de acceleratie si in acelasi timp cauta si pe forum probleme legate de kompressor.
    Din cate imi amintesc s-a mai discutat si cred ca sunt si acolo ceva senzori.
    Eroarea aceea cu missfire o ai de pe tester star sau de pe universal?
    Asteptam sa intervina colegii mai experimentati la benzinare .
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Sunt doi bãieți in cartier la mine care dupã ora 7 mai fac un ciubuc la garajele lor , bãieții lucreazã la Mercedes presupun ca au o diagnoza destul de OK , țin minte ca pe laptop aveau toate modelele de Mercedes ,au stat aproximativ 40 de minute și s-au uitat detaliat la ea , ce mi-au putut spune e ca , kompressorul e pe moarte , iar apropo de kompressor , mulțumesc pentru informație , cineva mi-a spus total greșit ce înseamnã kompressorul asta ..

      Comment


      • #4
        Cum au dedus ca kompressor-ul e pe mparte?Deobicei devine foarte zgomotos si face zgomote exagerate.Kompressorul e pus pe cureaua de accesorii.Daca bujiile sunt de marca buna si sunt pentru modelul tau si la fel si bobinele trebuie verificate injectoarele presiunea de la pompa din rezervor etc...
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Scoate un sunet , un vâjâit ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Pavel97 View Post
            Salutare , dețin un clk 200 kompressor din 99 varianta de Italia 192 de cai , vreau sa precizez ca mașina am achizițonat'o acum o luna , când am luat-o , îmi dãdea ușor rateuri iar se auzea un fel de pocnituri in motor cu întreruperi (Ma zmuncea ) pana intr-o seara dupã ce am fãcut vreo 200 de km cu ea conducând agresiv , practic îmi tremura motorul (întreruperi) , am scos mufa de la debit metru și îmi mergea OK , nu mai tremura dar tot mai avea uneori pocnituri in zona motorului când o acceleram din scurt , iar ușoare rateuri , l-am pus mufa din nou , nu mai tremura așa tare dar in schimb nu mai tragea ca înainte ,nici turbina nu se mai activeaza ,precizez ca turbina înainte se activa la 3500 de rotații iar acum numai in a 3 și a 4 se mai simte puțin de tot , acum cu ea defecta o conduc încet , practic dacã ii dau talpa îmi tremura , dacã o iau ușor îmi merge normal , nu trage iar de la 3000 de rotații pana la 4000 îmi trage cât de cât apoi dupã 4000 îmi taie pedala , turbina o mai simt doar in a 3 și a 4 și a 5 in prima și a doua îmi merge înfundat , am pus'o pe 2 testere , și mi-a dat miss fire 2-3-4 din câte îmi amintesc , apoi la diagnoza
            Mercedes , mi-a dat debit metru defect și clapeta , mecanicul mi-a zis ca e posibil ca kompressorul sa fie pe moarte , va rog din tot sufletul sa Ma ajutați cu niște informații , nu-i dau de cap (bujii și bobina schimbate + sonda upstream)
            Deschide chat privat.Cunosc unde e buba.

            Comment


            • #7
              Chat-urile pe forum s-ar putea sa fie "interceptate" de moderatori. Daca e atat de secret mai bine va intalniti la ceas de seara intr-un loc mai putin frecventat si stabiliti o strangere de mana secreta sa nu existe confuzii.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF