Va salut, ma bucur ca am gasit acest forum si sunt convins ca am sa gasesc sfaturi utile aici. Deci, masina este clk 200 kompressor, an 2001. Am achizitionat-o cam de 4 luni si in primele 2 luni a functionat perfect. Apoi au inceput problemele: Pentru inceput nu i-am schimbat uleiul la timp pentru ca intelesesm ca nu trebuie ( evident intelesesm rau ). In loc sa schimb uleiul la 10-15000 km l-am schimbat cam la 20000. Chiar in ziua in care ma hotarasc sa ma duc sa il schimb mi se aprinde martorul check engine in mijlocul intersectiei. Habar nu aveam ce semnificatie are, dar masina mergea la fel deci nu m-am agitat. Ma duc cu ea la service imi baga baietii testerul si da eroare pe lambda1 bank1. Schimb uleiul, filtrele, se scoate eroarea din bord, plec, fac 20 km si se aprinde iar martorul. Zic ok, am sa schimb sonda lambda. Intre timp am mai mers cu masina, consumul a crescut cam cu 2l/100. Apoi am avut de facut un drum pana in Franta si prin Austria( cand ma intorceam ) am bagat benzina dintr-un peco noname si surpriza: bum buf poc, se tura motorul, ii scadea turatia, acceleram murea, pe la jumatea pedalei iarasi invia, deci mergeam din hac in hac. Am oprit motorul, am pornit din nou, am dat pe manual si am turat mai tare si si-a revenit. Pe autostrada a mers bine, apoi am intrat in Ro si am dormit cam jumate de ora cu motorul pornit intr-un peco. Dau sa plec si iarasi. Cu chiu cu vai am ajuns acasa, am schimbat sonda lambda, si simtomele au disparut, dar peste vreo 50 km facuti s-a aprins iar martorul.
Acum urmeaza celelalte probleme: Pierd antigel, nu mult dar pierd (cam 500 ml la 5000 km). Am putut vedea si ceva urme in spatele motorului chiar pe bloc. 2 mecanici la o vedere rapida mi-au zis ca pierde pe la garnitura de la chiulasa dar tind sa nu ii cred pentru ca nu am apa in ulei si invers.
Alta problema: Cand alimentez imi curge benzina pe la roata dreapta spate( pe partea cu alimentarea). Banuiesc ca e furtunul de la alimentare la rezervor fisurat. Imi curge doar cand alimentez( cu cat alimentez mai mult cu atat curge mai mult, apogeul fiind la plin cand pierd cam 2l )
V-as fi recunoscator pentru niste sfaturi, niste pareri si eventual recomandari de mecanici buni, care sa stie ce fac pentru ca din cate vad majoritatea bajbaie.
Acum urmeaza celelalte probleme: Pierd antigel, nu mult dar pierd (cam 500 ml la 5000 km). Am putut vedea si ceva urme in spatele motorului chiar pe bloc. 2 mecanici la o vedere rapida mi-au zis ca pierde pe la garnitura de la chiulasa dar tind sa nu ii cred pentru ca nu am apa in ulei si invers.
Alta problema: Cand alimentez imi curge benzina pe la roata dreapta spate( pe partea cu alimentarea). Banuiesc ca e furtunul de la alimentare la rezervor fisurat. Imi curge doar cand alimentez( cu cat alimentez mai mult cu atat curge mai mult, apogeul fiind la plin cand pierd cam 2l )
V-as fi recunoscator pentru niste sfaturi, niste pareri si eventual recomandari de mecanici buni, care sa stie ce fac pentru ca din cate vad majoritatea bajbaie.
Comment