hi all!
in primul rand ma prezint, sunt nou venit si intre posesori MB si pe forum.
Ma numesc Victor sunt din oradea si am cumparat recent un CLK prefacelift 230 kompressor.
e ceva abolut nou pt mine dar intotdeauna am fost indragostit de forma masinni. dar cand visam eu de asaceva, costa undeva la 10-12 mii de euro
deci abia acum am ajuns la faza sa-mi premit una asa batranica
bineinteles sunt multe chestii de rezolvat sa fie si bine si frumos, dar deocamdata va intreb din ce cauza poate fi "dansarea" turometrului la relantiu. nu e grav, apoximativ 50-100 de ture plus si minus, dar ma gandesc ca totusi nu e bine.
ceea ce am mai observat ca are un miros foarte puternic de benzina nearsa sa toba si consuma destul de mult, cam 15 poate si mai mult.
ma ajuta cineva cu niste sfaturi?
multumesc frumos!
in primul rand ma prezint, sunt nou venit si intre posesori MB si pe forum.
Ma numesc Victor sunt din oradea si am cumparat recent un CLK prefacelift 230 kompressor.
e ceva abolut nou pt mine dar intotdeauna am fost indragostit de forma masinni. dar cand visam eu de asaceva, costa undeva la 10-12 mii de euro
deci abia acum am ajuns la faza sa-mi premit una asa batranica
bineinteles sunt multe chestii de rezolvat sa fie si bine si frumos, dar deocamdata va intreb din ce cauza poate fi "dansarea" turometrului la relantiu. nu e grav, apoximativ 50-100 de ture plus si minus, dar ma gandesc ca totusi nu e bine.
ceea ce am mai observat ca are un miros foarte puternic de benzina nearsa sa toba si consuma destul de mult, cam 15 poate si mai mult.
ma ajuta cineva cu niste sfaturi?
multumesc frumos!
Comment