Buna seara, dragi colegi si posesori ai autoturismului marca Mercedes-Benz!
De 3 luni de zile, sunt si eu posesorul unui Mercedes, model clk 200 kompressor, motorizare 1.8 benzina, 163 cp,an 2005. Din pacate,datorita entuziasmului la achizitionarea primului meu Mercedes am sarit multi pasi in verificarea tehnica a masinii....fapt ce m-a costat multi bani si multe batai de cap...pe care, din pacate...inca le am...Deci, sa incep: imediat dupa achizitionare, m-am urcat la volan si am plecat cu masina...dupa vreo 20 de km, mi se aprinde martorul in bord Check Engine,masina isi pierde din putere si incepe sa trepideze...sun proprietarul anterior si-mi spune ca este de la bobina numarul 2, care trebuia schimbata ( isi cere si scuze ca a uitat sa-mi mentioneze despre problema).Bun...asadar a 2 a zi achizitionez un set de bujii NGK si bobina in cauza,le schimb si motorul isi revine ca prin minune...pentru numai vreo 2 zile , din pacate..Incep un adevarat maraton prin mecanici, testere si, punct final, reprezentanta Mercedes...Las masina si revin dansii cu telefon spre seara...Ma infiintez la dansii si-mi spun ca masina imi da Missfire pe cilindrii 2, 3, 4, caz in care trebuie sa schimb din nou bujiile si bobinele cu cele de origine...Procedez asa, schimb din nou tot , de data aceasta marca Beru, marca recomandata...dar , din pacate, degeaba...Hotarasc sa renunt la cei de la reprezentanta si-mi continui maratonul pe la mecanici...Mi se descopera , in cele din urma,ulei in vasul de expansiune si antigel in motor...Las masina la mecanic, mi se schimba garnitura de chiulasa,se spala instalatia de racire,se schimba uleiul , mi se pun antigel si merg sa iau masina...Mentionez ca masina a mers asa cum nu a mers vreodata ( putere,sprint...o senzatie minunata cum din pacate n-am avut parte de cand am luat-o). M-am bucurat,sperand ca am scapat de problema...insa numai dupa 40 de km...martorul Check Engine mi s-a aprins din nou, masina tremurand la relanti din nou,fara fluctuatii pe turometru (as putea spune ca ai senzatia ca se zguduie motorul)...Nu stiu ce sa mai fac, mi-am eliminat toate optiunile posibile...Daca cineva dintre dv stie, va rog sa-mi dea o idee macar...Cat despre postul meu, sper ca administratorii sa-mi scuze eventualele erori sau abateri de la regulament, deoarece nu am mai postat niciodata.Va doresc o seara frumoasa si sa nu aveti parte de probleme cum am eu!
De 3 luni de zile, sunt si eu posesorul unui Mercedes, model clk 200 kompressor, motorizare 1.8 benzina, 163 cp,an 2005. Din pacate,datorita entuziasmului la achizitionarea primului meu Mercedes am sarit multi pasi in verificarea tehnica a masinii....fapt ce m-a costat multi bani si multe batai de cap...pe care, din pacate...inca le am...Deci, sa incep: imediat dupa achizitionare, m-am urcat la volan si am plecat cu masina...dupa vreo 20 de km, mi se aprinde martorul in bord Check Engine,masina isi pierde din putere si incepe sa trepideze...sun proprietarul anterior si-mi spune ca este de la bobina numarul 2, care trebuia schimbata ( isi cere si scuze ca a uitat sa-mi mentioneze despre problema).Bun...asadar a 2 a zi achizitionez un set de bujii NGK si bobina in cauza,le schimb si motorul isi revine ca prin minune...pentru numai vreo 2 zile , din pacate..Incep un adevarat maraton prin mecanici, testere si, punct final, reprezentanta Mercedes...Las masina si revin dansii cu telefon spre seara...Ma infiintez la dansii si-mi spun ca masina imi da Missfire pe cilindrii 2, 3, 4, caz in care trebuie sa schimb din nou bujiile si bobinele cu cele de origine...Procedez asa, schimb din nou tot , de data aceasta marca Beru, marca recomandata...dar , din pacate, degeaba...Hotarasc sa renunt la cei de la reprezentanta si-mi continui maratonul pe la mecanici...Mi se descopera , in cele din urma,ulei in vasul de expansiune si antigel in motor...Las masina la mecanic, mi se schimba garnitura de chiulasa,se spala instalatia de racire,se schimba uleiul , mi se pun antigel si merg sa iau masina...Mentionez ca masina a mers asa cum nu a mers vreodata ( putere,sprint...o senzatie minunata cum din pacate n-am avut parte de cand am luat-o). M-am bucurat,sperand ca am scapat de problema...insa numai dupa 40 de km...martorul Check Engine mi s-a aprins din nou, masina tremurand la relanti din nou,fara fluctuatii pe turometru (as putea spune ca ai senzatia ca se zguduie motorul)...Nu stiu ce sa mai fac, mi-am eliminat toate optiunile posibile...Daca cineva dintre dv stie, va rog sa-mi dea o idee macar...Cat despre postul meu, sper ca administratorii sa-mi scuze eventualele erori sau abateri de la regulament, deoarece nu am mai postat niciodata.Va doresc o seara frumoasa si sa nu aveti parte de probleme cum am eu!
Comment