Salutare!
Am incercat sa ajut un prieten cu CLK 1998 cu motor M111 230 Kompressor care se balbaie la relanti. Tester-ul spune codurile de eroare:
P0300, P0301, P0302, P0304 aleator. Am dat reset la ecu si cu borna scoasa si cu star-ul. Si star-ul si testerul din dotare arata ca singure erori cele de mai sus.
Masina are kompressor-ul schimbat si instalatie de gaz. Si pe benzina si pe gaz face la fel. Noi am mesterit la ea pe benzina, rar incercand si pe gaz.
As avea nevoie de sfaturi pentru ca nu prea mai stim incotro sa o apucam.
Pana acum am facut asa:
- bujii noi BERU
- fise noi NGK
- bobine noi NGK
- curatat injectoare pe banc
curatat clapeta de acceleratie, curatat admisia, epurator gaze, verificat tubulatura - nu pare sa traga aer fals pe undeva. Nu am curatat intercooler-ul. Debitmetrul curatat de ulei si alte impuritati cu spray de contact.
Cert e ca motorul NU se accelereaza, miroase esapamentul a benzina, pare
ca functioneaza in 2 cilindri si se opreste daca este accelerat sau nu se accelereaza, se aud lovituri metalice in motor. Sa fie supapele?
Am masurat debitmetrul si voltajul este corect cu motorul oprit: 12v pe pinul 2 si 5v pe pinul 5. In functionare valoarea citita se schimba, nu e constanta. Nu imi amintesc in clipa asta in ce interval jongla. Parca pleca de la 1.5v la relanti si crestea.
Motorul NU porneste cu debitmetrul scos desi ar trebui. Nu stiu de ce.
Becul check engine nu e aprins in bord, suspectez ori ca e ars becul ori ca e facuta maradona la el. N-am idee... nu am desfacut inca bordul sa vad.
Sugestii?
Am incercat sa ajut un prieten cu CLK 1998 cu motor M111 230 Kompressor care se balbaie la relanti. Tester-ul spune codurile de eroare:
P0300, P0301, P0302, P0304 aleator. Am dat reset la ecu si cu borna scoasa si cu star-ul. Si star-ul si testerul din dotare arata ca singure erori cele de mai sus.
Masina are kompressor-ul schimbat si instalatie de gaz. Si pe benzina si pe gaz face la fel. Noi am mesterit la ea pe benzina, rar incercand si pe gaz.
As avea nevoie de sfaturi pentru ca nu prea mai stim incotro sa o apucam.
Pana acum am facut asa:
- bujii noi BERU
- fise noi NGK
- bobine noi NGK
- curatat injectoare pe banc
curatat clapeta de acceleratie, curatat admisia, epurator gaze, verificat tubulatura - nu pare sa traga aer fals pe undeva. Nu am curatat intercooler-ul. Debitmetrul curatat de ulei si alte impuritati cu spray de contact.
Cert e ca motorul NU se accelereaza, miroase esapamentul a benzina, pare
ca functioneaza in 2 cilindri si se opreste daca este accelerat sau nu se accelereaza, se aud lovituri metalice in motor. Sa fie supapele?
Am masurat debitmetrul si voltajul este corect cu motorul oprit: 12v pe pinul 2 si 5v pe pinul 5. In functionare valoarea citita se schimba, nu e constanta. Nu imi amintesc in clipa asta in ce interval jongla. Parca pleca de la 1.5v la relanti si crestea.
Motorul NU porneste cu debitmetrul scos desi ar trebui. Nu stiu de ce.
Becul check engine nu e aprins in bord, suspectez ori ca e ars becul ori ca e facuta maradona la el. N-am idee... nu am desfacut inca bordul sa vad.
Sugestii?
Comment