Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

CLK 230 Kompressor pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Titel View Post
    Ei propun sa schimbi tot mecanismul sa scape de stres ,cred ca problema este ferodouri saboti-actionare.
    Multumesc pentru sugestie.
    Pare ca cei de la AutoKlass au facut ceva(adica au reglat/ajustat) dar nu mi-au spus.
    Am hotarit intr-o dimineata sa ma duc la un service de cartier sa vad si eu cu ochii mei ce este acolo, dar mi-am spus sa mai verific inca o data ciudata frana de mana, si am gasit surprins ca tinea comparativ cu starea anterior prezentei la AutoKlass.
    Am ajuns la o statie ITP, a verificat frana si mi-a spus ca tine cu un coeficient de 36% iar minim acceptabil este 16% !.

    Astfel concluzionez:
    1. AutoKlass are standarde de verificare superioare si au facut tot ce au putut sa tranga frana prin ajustari...etc, explicandu-mi ca trebuie schimbat totusi mecanismul.;
    2. Au vrut sa mai incarce in factura cu 1700 RON suplimentar uite asa...!.

    Mecanicul de la statia ITP Vitan mi-a spus asa repede ca ar fi o mica problema ca nu prea revine pedala de frana de mana, si sa nu ramana infranata(dar nu cred ca este cazul deoarece atunci cand frana este trasa nu poti merge deoarece scoate un beepait puternic din bord ...), si ca discurile pe spate sint departe de a fi uzate... .

    Mai departe ma voi duce la RAR asa.

    Deci cam asta la mine.... .
    Merci.

    Comment


    • #17
      Eu va recomand sa evitati serviceurile de reprezentanta si sa gasiti mecanici privati priceputi care nu iti cer 20 de milioane pe nimic sau 150 ron pentru o diagnoza care nici macar nu e interpretata corect.

      Comment


      • #18
        In primul post cred ca e problema legata de imobilizator/cheie, nicidecum de interval service. Banuiesc ca nu mai e de actualitate, dar pt referinte viitoare..

        Comment


        • #19
          In cazul meu , problema de pornire rezolvata doar prin : ...schimbare ulei motor cu ulei Mercedes-Benz cumparat de la ..ironic, Autoklass.
          Atit s-a facut. Am schimbat la alt service, respectiv Augsburg International. Am stat langa mecanic mereu. Nimic altceva nu s-a facut. Acum functioneaza impecabil.
          Avea Mobil. Nu stiu de ce, dar pare ca neamtul a pus mereu Mobil, sau cel putin asa scrie in cartea service. Nu exclud si sa fi mers cu ea mereu asa, insa nu ma pricep la mecanica. Poate doar cand s-a uzat uleiul sa fi aparut problema, desi avea service facut la timp conform cartii, la un service foarate serios din Germanaia , Stern Partner, care are baze in mare in nordul Germaniei.
          Si cand ma gandesc ca Autoklass service vroia sa-mi schimbe calculatorul de motor cu oferta de 3300 RON pentru ca "s-a deteliorat". Am spus ca si eu sint calculationist, si un calculator ori merge ori nu merge. Macar aici am nimerit-o .
          Last edited by SomeOne; 11-17-2015, 19:16 PM.

          Comment


          • #20
            Salut. Atentie frana de mana la clk nu are nici o treaaba cu discurile.Frana de mana e pe saboti si tambur si se gaseste in interior atunci cand demontezi discul. Da pe spate are disc si tambur la amandoua roti.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF