Am achizitionat recent un CLK 230 si cred ca am luat-o in barba; partea electronica este la pamant; in prima faza avea probleme cheia si anume partea care se introducea in contact(partea rosie transparenta) era roasa si nu se mai "vedea" cu contactul. Am scos partea rosie transparenta si a functionat normal. Apoi nu mai mergeau geamurile de la usi, oglinzile. Am inghitit-o si pe asta. Dar cand nu mai mergea ventilatorul sa imi bage caldura in masina, am luat foc si am mers la un "specialist" am bagat testerul pe ea dar,spre disperarea mea, am plecat de acolo si fara vetilatie ,si fara geamuri functionale si fara oglinzi functionale si fara bani. Deoarece nu am scos cheia din contact pe timpul testarilor, cand am ajuns acasa am scos cheia din contact si cand sa plec nu mai accepta cheia, porneste alarma (bine ca e doar cu avariile) si ca urmare am scos borna de la baterie si acum ma uit si la cheie si la masina.
Si atat!!!
Este cineva sa ma lumineze ce este de facut? Ce trebuie schimbat?
Contactul, cheia sau masina?
Mii de multumiri anticipat celui care reuseste sa ma lumineze...
Si atat!!!
Este cineva sa ma lumineze ce este de facut? Ce trebuie schimbat?
Contactul, cheia sau masina?
Mii de multumiri anticipat celui care reuseste sa ma lumineze...
Comment