Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Temperatura Aer Condintionat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Temperatura Aer Condintionat

    Salut am un clk 270 din 2004 cu clima, de anul trecut mi se pare ca nu mai baga aerul asa de rece, am fost la service instalatia e ok, freonul l-am completat, dar tot degeaba. Imi poate da cineva niste sfaturi ce sa ii fac?

  • #2
    In aeste cazuri, nu ai suficient freon in instalatie, compresorul este uzat si nu mai face presiunea necesara sau nu-ti inchide cum trebuie circuitul pentru caldura. In primele doua cazuri, mergi la un alt atelier specializat in clima si mai fa o verificare a freonului si a presiunii din instalatie. Verificarea se face destul de simplu, cu robotul, iar presiunea este indicata de ceasurile aflate pe robot. Mai poate fi si din cauza filtrului uscator, acest filtru este un consumabil si se schimba cam la 2-3 ani.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Originally posted by nora-marian View Post
      In aeste cazuri, nu ai suficient freon in instalatie, compresorul este uzat si nu mai face presiunea necesara sau nu-ti inchide cum trebuie circuitul pentru caldura. In primele doua cazuri, mergi la un alt atelier specializat in clima si mai fa o verificare a freonului si a presiunii din instalatie. Verificarea se face destul de simplu, cu robotul, iar presiunea este indicata de ceasurile aflate pe robot. Mai poate fi si din cauza filtrului uscator, acest filtru este un consumabil si se schimba cam la 2-3 ani.
      Poti sa imi dai mai multe detalii despre inchisu circuitului de aer pt caldura si filtru uscator(presupun ca nu este vb despre cel de polen), instalatia mi-au verificat-o si e totul ok, la freon lipseau cam 45 g pe care iau completat.
      Last edited by b0gy; 07-15-2013, 19:36 PM.

      Comment


      • #4
        Iarna dai drumul la caldura in masina, aceasta caldura vine prin fantele respective si este realizata cu ajutorul lichidului de racire al motorului, care ajunge la o temperatura de aproximativ 85 grade si intra intr-un radiator aflat in bord. Cand opresti caldura, apa calda nu mai intra in radiatorul din bord, se realizeaza cu ajutorul unui electroventil (supapa) Acest electroventil inchide si deschide circuitul de caldura in masina.
        Filtrul uscator este o butelie care se monteaza pe circuitul instalatiei AC sau clima. Asta are rolul de a usca aerul din instalatie. In butelia asta este un filtru care retine orice umiditate din instalatie, dupa un timp de folosinta, acest filtru se satureaza si nu mai permite cisculatia freonului in instalatie cum trebuie (se inbacseste). Filtrul de polen este cu totul altceva, are rolul de filtrare a aerului care vine de afara (opreste praful, mirosurile). Filtrul de polen se schimba o data cu celelalte filtre (aer,carburant) cam o data pe an.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Originally posted by nora-marian View Post
          Iarna dai drumul la caldura in masina, aceasta caldura vine prin fantele respective si este realizata cu ajutorul lichidului de racire al motorului, care ajunge la o temperatura de aproximativ 85 grade si intra intr-un radiator aflat in bord. Cand opresti caldura, apa calda nu mai intra in radiatorul din bord, se realizeaza cu ajutorul unui electroventil (supapa) Acest electroventil inchide si deschide circuitul de caldura in masina.
          Filtrul uscator este o butelie care se monteaza pe circuitul instalatiei AC sau clima. Asta are rolul de a usca aerul din instalatie. In butelia asta este un filtru care retine orice umiditate din instalatie, dupa un timp de folosinta, acest filtru se satureaza si nu mai permite cisculatia freonului in instalatie cum trebuie (se inbacseste). Filtrul de polen este cu totul altceva, are rolul de filtrare a aerului care vine de afara (opreste praful, mirosurile). Filtrul de polen se schimba o data cu celelalte filtre (aer,carburant) cam o data pe an.
          Filtrul care spui tu ca este "uscator" s-ar numi in AC "filtru deshidrator" pe traseul lichidului (freon...inainte de laminare) dar, acest sistem nu are asa ceva. Butelia asta de care spui tu, se numeste "rezervor de lichid" si unele autoturisme detin si un "vizor de lichid" aflat la partea superioara a "buteliei" respective, vizor care ajuta la umplerea instalatiei dpdvd frigorific. Din punctul meu de vedere trebuie eliminat agentul, vacuumat, reumplut sistemul si vazut de unde e problema. S-ar putea ca sistemul lui sa aiba umiditate datorata proastei incarcari (fara vacuum).
          Last edited by priest; 07-15-2013, 21:52 PM.

          Comment


          • #6
            Eu am o problema poate asemanatoare, nu stiu exact... Si anume mie imi baga doar aer cald. Chiar daca dau pe 17 si activez AC-ul. Si baga caldura calumea. Doar daca dau pe LO atunci baga aer rece.

            Apreciez orice ajutor. Ms anticipat.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF