Salut,
Conduc un CLK 200k din 2004 care nu mi-a facut nici o problema pana acu 2 luni cand, asteptand la un peco in Slovenia, am simtit o cadere de turatie urmata de aparitia martorului check engine. Nu am pierdut timpul si am mers imediat la reprezentanta Mercedes din Ljubljana. Masina a fost pusa pe test, dar nu s-a gasit nici o problema, baietii de acolo spunandu-mi ca s-ar putea sa fi prins aer fals pe undeva. Cateva saptamani nu am avut probleme, dar dupa o depasire in forta, martorul a reaparut. Am mers din nou la reprezentanta, de data asta in tara, dar dupa test, nici cei de acolo nu au gasit vreo problema, sugerandu-mi sa schimb bujiile si filtrul de benzina. Asta am si facut, dar din pacate fara succes. Am mai trecut si pe la alti mecanici si am pus masina pe test, singura problema care s-a descoperit fiind un amestec mai slab al combustibilului. Martorul aparea in urma unei turatii puternice a motorului (peste 3500 rpm) si disparea dupa o zi doua dar de vreo doua saptamani a ramas aprins, cu toate ca am condus cu grija. Pe langa asta, la relantiv, apar variatii de turatie. Mentionez ca pe test sonda lambda si restul senzorilor apar ca fiind ok.
Se poate ca problema sa vina de la vreun furtun spart, sau ce ar putea fi?
Conduc un CLK 200k din 2004 care nu mi-a facut nici o problema pana acu 2 luni cand, asteptand la un peco in Slovenia, am simtit o cadere de turatie urmata de aparitia martorului check engine. Nu am pierdut timpul si am mers imediat la reprezentanta Mercedes din Ljubljana. Masina a fost pusa pe test, dar nu s-a gasit nici o problema, baietii de acolo spunandu-mi ca s-ar putea sa fi prins aer fals pe undeva. Cateva saptamani nu am avut probleme, dar dupa o depasire in forta, martorul a reaparut. Am mers din nou la reprezentanta, de data asta in tara, dar dupa test, nici cei de acolo nu au gasit vreo problema, sugerandu-mi sa schimb bujiile si filtrul de benzina. Asta am si facut, dar din pacate fara succes. Am mai trecut si pe la alti mecanici si am pus masina pe test, singura problema care s-a descoperit fiind un amestec mai slab al combustibilului. Martorul aparea in urma unei turatii puternice a motorului (peste 3500 rpm) si disparea dupa o zi doua dar de vreo doua saptamani a ramas aprins, cu toate ca am condus cu grija. Pe langa asta, la relantiv, apar variatii de turatie. Mentionez ca pe test sonda lambda si restul senzorilor apar ca fiind ok.
Se poate ca problema sa vina de la vreun furtun spart, sau ce ar putea fi?
Comment