Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Check Engine

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Check Engine

    Salut,

    Conduc un CLK 200k din 2004 care nu mi-a facut nici o problema pana acu 2 luni cand, asteptand la un peco in Slovenia, am simtit o cadere de turatie urmata de aparitia martorului check engine. Nu am pierdut timpul si am mers imediat la reprezentanta Mercedes din Ljubljana. Masina a fost pusa pe test, dar nu s-a gasit nici o problema, baietii de acolo spunandu-mi ca s-ar putea sa fi prins aer fals pe undeva. Cateva saptamani nu am avut probleme, dar dupa o depasire in forta, martorul a reaparut. Am mers din nou la reprezentanta, de data asta in tara, dar dupa test, nici cei de acolo nu au gasit vreo problema, sugerandu-mi sa schimb bujiile si filtrul de benzina. Asta am si facut, dar din pacate fara succes. Am mai trecut si pe la alti mecanici si am pus masina pe test, singura problema care s-a descoperit fiind un amestec mai slab al combustibilului. Martorul aparea in urma unei turatii puternice a motorului (peste 3500 rpm) si disparea dupa o zi doua dar de vreo doua saptamani a ramas aprins, cu toate ca am condus cu grija. Pe langa asta, la relantiv, apar variatii de turatie. Mentionez ca pe test sonda lambda si restul senzorilor apar ca fiind ok.

    Se poate ca problema sa vina de la vreun furtun spart, sau ce ar putea fi?

  • #2
    Ma gandesc la clapetul de acceleratie.




    stima
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #3
      Pai daca ai martor check engine aprins ai si cod/uri de eroare. Pune intai codurile alea si apoi lumea isi poate da cu parerea.

      Comment


      • #4
        Nu cunosc codurile. Cert este ca cei de la reprezentanta nu au vazut vreo problema, iar la ultimul test care l-am facut la un service neautorizat, mecanicul mi-a spus ca "e cam sarac amestecul de combustibil" si mi-a aratat ceva grafic pe laptop cum ca amestecul era undeva la 85% fata de normal.

        Va multumesc Zavelk si Siegfried.

        Comment


        • #5
          Ai sub carcasa de la filtru de aer un furtun de la epurator care cred ca e spart

          Comment


          • #6
            o sa verific Bazil. Mersi!

            Comment


            • #7
              Am acceasi masina dar diesel. Imi facea asa cand alimentam de la Petrom. E din cauza conbustibilului. Numai dupa alimentare imi facea asa, vreo 2-3 porniri, dup-aia disparea fara urma!
              E ok ;-)

              Comment


              • #8
                Asa am crezut si eu initial, dar in cazul meu apar si variatii de turatie. In plus de 2 saptamani nu a mai disparut martorul. De aceea suspectez ceva.
                De alimentat e adevarat ca alimentez de obicei de la OMV sau Petrom, care practic sunt unu si acelasi. Tu de unde alimentezi?

                Comment


                • #9
                  Tot petrom. Nu am niciun fel de variatie si nici nu mi se mai aprinde ala. S-a intamplat dupa vreo 2-3 alimentari, si atat.
                  Last edited by vegeftw; 03-27-2013, 13:46 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Eu fiind unul dintre cei care au patit cam acelasi lucru, sunt de acord cu Bazil_mb si iti sugerez sa verifici furtunul de sub cutia filtrului de aer. La mine era crapat, tot acelasi martor se aprindea, mai ales cand mergeam foarte mult in oras, in aglomeratie. Succes !

                    Comment


                    • #11
                      Salut. Am avut si eu un w209 1.8K, si am avut furtunul de la epurator spart de 2 ori cu aceleasi simptome ca la tine. Deci asta ar fi primul lucru care ar trebui sa il verifici!

                      Comment


                      • #12
                        Ieri am pus masina pe tester si a iesit amestecul prea bogat. Saptamana viitoare o sa merg sa verific furtunul de la epurator. Va multumesc pentru informatiile pretioase!
                        Revin cu detalii.

                        Comment


                        • #13
                          A trecut ceva vreme de cand am discutat problema martorului "check engine", si acum am reusit sa imi fac timp a va multumi pentru informatiile pe care mi le-ati oferit. Bazil_mb, florio1960, WTZ, ati avut dreptate. Furtunul de la epurator era spart urat de tot, problema rezolvandu-se odata cu inlocuirea lui. Toata stima!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF