Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema relanti 200 Kompressor w208

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema relanti 200 Kompressor w208

    Salutare.
    Masina: MB CLK 200 Kompressor 141kw 1998cmc an 1999 achizitionata de catre mine acum 1 luna in stare optica si mecanica impecabila
    Revizie acum 2000km: ulei, filtre, placute fata, cred ca si bujii in proportie de 90%
    Problema: La pornirea la rece(-2* C), daca tot a dat frigul, n-am ce sa mentionez totul este ok, in schimb pana se incalzeste primele 7 minute, probabil in functie de frig, daca incerc sa ma pun in miscare si accelerez usor spre mediu intrerupe de la 1800 ture(da in nas), in regula n-ar fi o problema existentiala astept peste 7 minute sa zicem. La relanti oscileaza usor intre 700 si 800 rpm si am zis ok ,nu e problema exitentiala , sa fie de la bujii etc. , mai nou am reusit sa fac motorul sa-mi moara efectiv de 3 ori daca incerc sa merg la consum( consumul fiind undeva la 15-16 %) , insemnand sa nu depasesc 2000 de ture chair uneori sa o las in viteza a 4 sau a 5-a la 60km?h fara a apasa pedala de acceleratie si surpriza daca o scot pe liber in vreo 5 secunde estimativ se oprete motorul(banuiesc ca se inneaca?!).
    Rezolvare: O pot duce la service chiar la mercedes dar nu vreau sa fiu luat cu rezolvari de genul "hai sa schimbam una alta sa vedem daca se rezolva " , lucru care l-am patit cu bmw-ul si nu mai doresc sa trec prin asa ceva si evident nu pot cheltui bani deoarece se apropie sarbatorile si stim cu totii cat de greu e sa imparti banii.
    Multumesc.

  • #2
    In primul rand daca nu esti sigur daca au fost schimbate bujiile parerea mea este sa incepi cu ele te costa maxim 100 ron .
    “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
    Dr. Laurence J. Peter

    Comment


    • #3
      Da ice, in principiu asta vreau sa fac dar sunt sceptic in privinta bujiilor deoarece nu cred ca e de la ele(in proportie de 99% sunt sigur ca nu e de la bujii)

      Comment


      • #4
        noi simptome: am pornit masina si s.a oprit, am pornit iar si se tot chnuie sa stea pornita, moare la relanti(7*c afara)

        Comment


        • #5
          Originally posted by ice83 View Post
          In primul rand daca nu esti sigur daca au fost schimbate bujiile parerea mea este sa incepi cu ele te costa maxim 100 ron .
          apropo bujiile sunt peste 50 ron bucata. asa ca astept si alte pareri. stima

          Comment


          • #6
            Mai exact este 28,33 ron o bujie NGK ca si complectare. stima
            “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
            Dr. Laurence J. Peter

            Comment


            • #7
              Originally posted by ice83 View Post
              Mai exact este 28,33 ron o bujie NGK ca si complectare. stima
              Da, am observat si eu dupa cautari mai amanuntite dar m-am dus direct la sursa . Autoklass Constanta a diagnosticat masina cu debitmetru defect, am primit si o oferta de pret 2000ron, am sapat mai adanc si am gasit meat&doria , vdo , eps - facet si unix intre 400 si 600 , acum intrebare: sa cumpar nou after-market sau sa apelez la parcurile de dezmembrari? stima

              Comment


              • #8

                Maine dimineata imi vine senzorul acesta , il pun si revin cu informatii (sper ca pozitive)

                Comment


                • #9
                  Gata!! problema rezolvata!

                  Comment


                  • #10
                    Salut!Debitmetrul a fost problema?
                    W124 E220 din 95

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dan12101983 View Post
                      Salut!Debitmetrul a fost problema?
                      Culmea din punctu meu de vedere dar da! L-am schimbat si totul este bine.
                      Cauza (pararerea mea personala) a plouat 2 zile si cand am iesit cu masina am luat vreo 3 balti mari pe la 50-60km/h si cred ca a intrat apa spre el pe tubulatura si s-a ars.

                      Comment


                      • #12
                        buna...am un mercedes CLK 200 Kompressor model 2000...de cateva luni a inceput sa nu se mai tureze bine..am facut cu el un drum in germania dupa care am ajuns acasa si dupa 2 zile nu mai staea nici la relantiu si nici nu se tura mai mult de 1500 si atunci numa daca faceam multe pedale des,,,deci mult gaz.intro zi sia revenit pt cateva minute dupa care nu mai deschidea releul de la pompa de benzina nu mai dadea nici un semn ca si cum ar fi fost ars.lam pus pe direct sai dea benzina mereu ..nici asa nu vrea....iam pus fise noi...bujii noi ,,tot nu vrea,,,stie cineva ce ar putea avea
                        eu ma gandesc ca e din bordul comp..cred ca are prea multe eroari

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF