Salutare.
Masina: MB CLK 200 Kompressor 141kw 1998cmc an 1999 achizitionata de catre mine acum 1 luna in stare optica si mecanica impecabila
Revizie acum 2000km: ulei, filtre, placute fata, cred ca si bujii in proportie de 90%
Problema: La pornirea la rece(-2* C), daca tot a dat frigul, n-am ce sa mentionez totul este ok, in schimb pana se incalzeste primele 7 minute, probabil in functie de frig, daca incerc sa ma pun in miscare si accelerez usor spre mediu intrerupe de la 1800 ture(da in nas), in regula n-ar fi o problema existentiala astept peste 7 minute sa zicem. La relanti oscileaza usor intre 700 si 800 rpm si am zis ok ,nu e problema exitentiala , sa fie de la bujii etc. , mai nou am reusit sa fac motorul sa-mi moara efectiv de 3 ori daca incerc sa merg la consum( consumul fiind undeva la 15-16 %) , insemnand sa nu depasesc 2000 de ture chair uneori sa o las in viteza a 4 sau a 5-a la 60km?h fara a apasa pedala de acceleratie si surpriza daca o scot pe liber in vreo 5 secunde estimativ se oprete motorul(banuiesc ca se inneaca?!).
Rezolvare: O pot duce la service chiar la mercedes dar nu vreau sa fiu luat cu rezolvari de genul "hai sa schimbam una alta sa vedem daca se rezolva " , lucru care l-am patit cu bmw-ul si nu mai doresc sa trec prin asa ceva si evident nu pot cheltui bani deoarece se apropie sarbatorile si stim cu totii cat de greu e sa imparti banii.
Multumesc.
Masina: MB CLK 200 Kompressor 141kw 1998cmc an 1999 achizitionata de catre mine acum 1 luna in stare optica si mecanica impecabila
Revizie acum 2000km: ulei, filtre, placute fata, cred ca si bujii in proportie de 90%
Problema: La pornirea la rece(-2* C), daca tot a dat frigul, n-am ce sa mentionez totul este ok, in schimb pana se incalzeste primele 7 minute, probabil in functie de frig, daca incerc sa ma pun in miscare si accelerez usor spre mediu intrerupe de la 1800 ture(da in nas), in regula n-ar fi o problema existentiala astept peste 7 minute sa zicem. La relanti oscileaza usor intre 700 si 800 rpm si am zis ok ,nu e problema exitentiala , sa fie de la bujii etc. , mai nou am reusit sa fac motorul sa-mi moara efectiv de 3 ori daca incerc sa merg la consum( consumul fiind undeva la 15-16 %) , insemnand sa nu depasesc 2000 de ture chair uneori sa o las in viteza a 4 sau a 5-a la 60km?h fara a apasa pedala de acceleratie si surpriza daca o scot pe liber in vreo 5 secunde estimativ se oprete motorul(banuiesc ca se inneaca?!).
Rezolvare: O pot duce la service chiar la mercedes dar nu vreau sa fiu luat cu rezolvari de genul "hai sa schimbam una alta sa vedem daca se rezolva " , lucru care l-am patit cu bmw-ul si nu mai doresc sa trec prin asa ceva si evident nu pot cheltui bani deoarece se apropie sarbatorile si stim cu totii cat de greu e sa imparti banii.
Multumesc.
Comment