Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema Mercedes Clk 230 Kompressor !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Mercedes Clk 230 Kompressor !!!

    Buna ziua ! Am un Mercedes Clk 230 Kompressor an fabricatie 1999 ai am o problema: Masina cand este turata nu se tureaza cum trebuie practic da sa se inece, nu primeste destul aer sau nu stiu ce se intampla :-??. O pornesc merge dupa care incepe sa fac par par par... si Motorul nu mai merge rotund,o opresc si dupa o pornesc iar si incepe sa isi mai dea drumul,iar in timpul mersului trebuie accelerata usor altfel da sa se inece si motorul nu mai merge rotund.
    Daca ma puteti ajuta, niste sfaturi.! Multumesc frumos

  • #2
    Sa fie cumva compresorul de vina sa nu mai functioneze?

    Comment


    • #3
      Poti incepe cu o diagnoza cu scula dedicata, STAR. La reprezentanta intre 80-200 ron, insa au si multe service-uri STAR-ul. Colegi prin Dolj, cu STAR, nu cunosc...
      Are debitmetru modelul tau? Cutia e automata sau manuala?
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Cutia este manuala, da are debitmetru! Am incercat sa pun testerul dar nu am gasit mufa care sa se potriveasca
        Last edited by Daniel01; 11-30-2012, 18:58 PM.

        Comment


        • #5
          Din cate descrii, poate fi din alimentare: pompa benzina,filtru benzina(cand la-i schimbat ultima data), injectoare sau electric: din bujii, fise, bobine. La relanti merge ok? Oricum o diagnoza ar reduce multe din aceste probabilitati. Cand ajungi la mecanic, dupa diagnoza roaga-l sa reseteze toate erorile si apoi mai mergi cu masina 10-20 km , dupa care refa diagnoza si vezi atunci ce erori iti arata. De obicei de la o eroare ex: se opreste unu injector, calculatorul masinii mai sesizeaza si alte erori pe care le memoreaza datorita primei erori. Tu trebuie sa inlaturi doar cauza prima ,care provoaca restul erorilor. Mergi la o diagnoza Star, nu te combina la chinezarii sau rusisme.
          200 CLK; 1998cc; 100Kw;

          Comment


          • #6
            aceeasi problema si la mine , am fost azi la mercedes si a fost diagnosticat debitmetrul defect, maine il schimb cu unul nou si te anunt daca am scapat.

            Comment


            • #7
              Ok, eu pe al meu l-am schimbat si tot aceleasi simptome,nu este din el

              Comment


              • #8
                eu am avut noroc, a fost de la debitmetru. Stiu ce inseamna deoarece acelasi lucru l-am patit la bmw-ul meu pe care il am inca si nu i-a dat de cap nici un mecanic bun ori electrician , inclusiv nici eu care deja pot spune ca sunt expert in 2.5 l 24v m50b25(tipul motorului). Am schimbat absolut orice senzor iti trece prin cap , inclusiv calculator, 2 debitmetre etc etc.....la orice va puteti gandi raspunsul meu este ca da a fost schimbat sau verificat!
                Iti urez mult noroc si cand rezolvi problema sa ne dai si noua de stire!

                Comment


                • #9
                  Salut, ai rezolvat ceva? Eu am un w210 2000 kompressor si de cateva zile sesizes cam aceleasi probleme, adica uneori in mers am caderi de putere, pierd undeva la 80cp, avand in vedere ca la mecanica ma pricep cat de cat am ridicat capota si...surpriza...accelerand kompressorul nu cupleaza...sau o face cand si cand, azi am desfacut-o si am vazut ca bobina are o crapatura in izolatie, banuiesc ca are o pierdere de curent ceva pe acolo. M-am interesat pe net si se gasesc foarte greu piese pentru compresorul volumetric, acesta fiind produs in America de Etanon.

                  M-am gandit:

                  1. Sa "umplu" acea crapatura cu lac(nu de unghii), sau ceva de genul si sa montez pe firul de pozitiv o rezistenta pentru a evita daune majore in caz de scurt-circuit.
                  2. Daca nu gesesc aceasta bobina la un pret bun si nu reusesc sa o regenerez, sa blochez ambreajul pe cuplat si sa exclud alimentarea bobina.

                  Al tau ce fel de compressor e, cu sau fara ambreaj?
                  Daca cineva a mai avut problema asta sa spuna cum a rezolvat, am postat aici pentru ca toti avem motoare cu kompressor.

                  Bafta

                  Comment


                  • #10
                    Salut, in legatura cu problema ta eu am avut aceleasi probleme si era clapetavde acereratie, aceasta se poate desface si trebuie dusa la un electricia fiind actionata electric are un motoras care are niste perii, pe acele perii se depune murdarie si se pot curata usor cu smirghel fin la fel si axul unde ajung acele perii dupa recomand sa il conecteze la o baterie si sa il faca sa ruleze in gol vreo 10 minute. Eu personal am rezolvat problema in 10 minute a trebui dupa aceea pusa pe tester sa o recalibreze daca vrei ma poti suna sa iti explic..

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF