Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Amorsare Pompa Motorina CLK W209

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amorsare Pompa Motorina CLK W209

    Salut.

    Am adus masina de vreo 2 luni. Pana in ROmania nu mi-a facut probleme, desi pe autobanda am mers cu indicatorul de motorina pe rosu pana la rezerva.
    Problema e ca de vreo luna, mi se opreste in mers cand mai are vreo 2-3 liniute pana la golirea rezervorului. Ultima data mi-a facut la vreo 10 KM dupa ce s-a aprins becul rosu de la motorina. Azi dimineata s-a oprit iar, dar fara sa mi se mai aprinda becul ala. Pe bord imi arata ca mai pot sa merg inca 120km cu motorina din rezervor.
    Problema se rezolva daca bag motorina in masina si chem pe cineva sa amorseze iar pompa, ceea ce inseamna sa dau de fiecare data cate 50lei si sa o rezolve in 2 minute. E cam mult
    Stie cineva de ce face asa si cum as putea sa-mi amorsez pompa de motorina?

    Va multumesc.

    P.S. Modelul masinii e CLK W209 an 2004

  • #2
    salut.am avut si eu un w203 cu aceias problema.sub bancheta din spate sunt 2 rezervoare si intre ele e ceva care blocheaza unu din ele care face vidul.suna l pe doktoru ca te rezolva

    Comment


    • #3
      Cum nimeni nu posteaza niciun fel de rezolvare la probleme de genul asta, am sa incerc eu sa va spun cum s-a desfasurat investigatia la mecanic si cum s-ar rezolva problema, asta daca nu ar mai aparea si altele pe langa.

      Odata ramas fara motorina, pompa trage aer. Ca sa iasa aeru tre sa dai la cheie fie pana porneste, fie pana lesina bateria.
      Daca v-a lasat bateria si tot nu a pornit, incarcati bateria sau rugati pe cineva sa va dea curent de la alta masina, desfaceti capacu de plastic deasupra motorului si slabiti piulitele de la injectoare. unu sta cu cheia pe injectoare si altu` da la automat. CUm incepe sa iasa motorina pe injector, cum se strange piulita. Asa la fiecare piston. Dupa asta, va trebui sa porneasca.

      Daca nici asa nu merge, va trebui sa faceti rost de o pompa de amorsare, sa verificati filtrul, sa nu cumva sa fi prins ceva gunoi (daca tot ati mers fara motorina), sa trageti cu pompa pentru amorsare pana se umple filtrul samd. Dupa partea cu injectoarele, totul e la dibuiala, din aproape in aproape.

      Va reamintesc ca vorbesc despre un CLK 270 W209 din 2004.

      Eu am ramas fara motorina ca nu-mi indica ceasu de pe bord cum trebuie, si se pare ca singura rezolvare e sa schimb plutitorul ala din rezervor, care se apropie de vreo 250euro din ce am inteles (OEM). Se aduce pe comanda si vine cam in 5-6 zile. Cica nu se fac aftermarket sau nu aduceau cei la care am intrebat, nu stiu exact.
      Daca stiti de unde s-ar putea procura la un pret mai mic, postati aici.
      Masina inca nu a pornit. Va tin la curent

      Salut

      Comment


      • #4
        Noroc!

        Masina a pornit. N-au fost probleme cu filtrul si cu nimic altceva.
        Amorsarea s-a facut cu gura, in lipsa unei pompe de amorsare si a durat 10 secunde. Au fost stranse injectoarele si totul merge ca uns.
        Maine am sa fac o poza unde ar trebui sa aspirati ca sa amorsati pompa.

        Salut.

        Comment


        • #5
          Originally posted by puffulete2002 View Post
          salut.am avut si eu un w203 cu aceias problema.sub bancheta din spate sunt 2 rezervoare si intre ele e ceva care blocheaza unu din ele care face vidul.suna l pe doktoru ca te rezolva
          Lasa-mi un nr de telefon al tau sau al Dr-ului :-)

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF