Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bas asr eroare in bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bas asr eroare in bord

    Buna ziua, am o problema care cred ca este din vina mea si anume: BAS ASR mi-sa aprins in bord. Inainte ca acestea sa se aprinda, masina a dat cateva rateuri (mentionez ca mi se aprinsese becul de benzina dar nu am facut mai mult de 20 km pe rosu) dupa care am continuat drumul pana la benzinarie. Am alimentat dupa care masina a mers ok, dupa circa 2 km la o franare masina a inceput sa dea rateuri mult mai mari si se aprinsese de aceasta data martorul BAS ASR. Am oprit in fata casei lasand masina pornit am deschis capota iar masina trepida toata (parca mergea in 3 pistoane). Dupa ce am oprit masina a stat un pic eroarea a disparut si merge dar tot mai are rateuri.

    Intrebarea mea este: Poate fi aceasta eroare din cauza ca am mers pe rosu? (mentionez ca nu am facut mai mult de 20/25km pana am alimentat)
    Va multumesc.

  • #2
    Nu cred ca are vreo treaba faptul ca ai mers pe rosu cu eroarea aia. Cred ca e doar o coincidentza.

    Comment


    • #3
      Eroarea aparuta este normala in cazul lipsei alimentarii. Te sfatuiesc sa scoti borna de la baterie (cea de - de la bancheta spate) si sa o lasi cateva minute. Apoi o recuplezi, pornesti, iei pe loc volan maxim dreapta si stanga si ar trebui sa dispara trepidatiile. Vezi ca se vor reseta geamurile si trapa daca ai, le deschizi maxim si le imchizi maxim manual. Te asteptam sa revii cu problema. Iti spun asta nu din povesti, ci pentru ca am patit-o si eu. A ramas fara alimentare cam 2 minute si nu si-a mai revenit din tremurat fara resetare din baterie.

      Sent from my ST18i using Tapatalk

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #4
        Buna seara revin cu ceva noutati. Azi am fost la doi tipi unul imi este prieten care are tester original cu modul mercedes iar celalat are un modul facut plus ceva soft.
        1. Prima diagnoza cu tester original mercedes imi dadea eroare doar la ceva pompa de recirculare apa.
        2. A doua diagnoza cu tester custom mi-a dat eroarrea MAP Sensor 1586 daca bine retin codul.
        Practic ce se intampla clapeta care se afla montata pe filtrul de aer cea care inchide si deschide pentru Kompresor ramane deschisa astfel presiunea care o produce Kompressorul vine impinsa in filtru de aer si masina nu mai trage am incercat si sa decuplez mufa de la kompressor dar nici un efect practic sper sa fie doar acel senzor si nu si debitmetrul de aer. Nush cine are de aici Kompressor dar daca il accererezi pe loc furtunul din partea dreapta de obicei se umfla usor de la presiunea produsa de kompressor acum acesta la mine nu mai se umfla ceea ce inseamna ca acel senzor MAP de presiune poate fi defectul.
        Astept pareri. Multumesc

        Comment


        • #5
          Revin cu o intrebare :d

          Stiti cumva unde este situat acest senzor MAP - pt ca am cautat dar nu l-am observat ar trebui sa fie pe tuburile ce duc la kompressor ?

          Debitmetrul l-am vazut dar acest senzor nu

          Comment


          • #6
            Scuze am uitat sa iti spun ca am scos borna am lasat masina circa 5 minute dupa care am facut chiar cum ai spus tu dar ideea este in felul urmator la mine de fiecare data cand opresc motorul si repornesc trepidatile dispar (ca si cum ar merge in 3 pistoane nu se mai simnte) insa daca merg cu masina si incerc sa o fortez mai mult imi apare acea eroare BAS ASR si masina deabea mai trage dupa ce o opresc si repornesc eroarea dispare.. Ciudat este ca aceea eroare nu o da pe tester desi a disparut ea ar trebui sa fie inregistrata din cate stiu.
            Oricum maine aflu mai multe si revin cu detalii.
            Multumesc de sprijin tuturor.

            Comment


            • #7
              Revin dupa inca o zi de investigatii si am aflat ca masina nu are senzor MAP . Acum nush ce sa fac am curatat clapeta de accereratie am pus de la un alt mercedes clapeta de pe filtru la un moment dat crezand ca e aceea devina . Nu inteleg de ce masina la apasarea accereratie se ineaca nu trage kompresorul cupleaza dar nu baga presiune cum trebuie daca o fortez apare eoare in bord din nou BAS ASR si masina tremura e parca ar merge in 3 cilindri. Ii posibil sa aiba legatura cu pompa de vacum? Daca e cineva din oradea as dorii sa fac o diagnoza completa sau ar trebui sa merg in reprezentanta doar ca imi este frica de preturile de acolo? Astept un rasp. Va multumesc

              Comment


              • #8
                Originally posted by RemusCLK View Post
                Revin dupa inca o zi de investigatii si am aflat ca masina nu are senzor MAP . Acum nush ce sa fac am curatat clapeta de accereratie am pus de la un alt mercedes clapeta de pe filtru la un moment dat crezand ca e aceea devina . Nu inteleg de ce masina la apasarea accereratie se ineaca nu trage kompresorul cupleaza dar nu baga presiune cum trebuie daca o fortez apare eoare in bord din nou BAS ASR si masina tremura e parca ar merge in 3 cilindri. Ii posibil sa aiba legatura cu pompa de vacum? Daca e cineva din oradea as dorii sa fac o diagnoza completa sau ar trebui sa merg in reprezentanta doar ca imi este frica de preturile de acolo? Astept un rasp. Va multumesc
                Salut!Si eu am o problema de genul acesta....doar ca mie nu mi se aprinde becul...meentionez ca amea are si gaz.Pe benzina merge foarte bine,dar cand o accelerez pe gaz atunci imi trepideaza tot si imi merge in 3 pistoane.Opresc masina,o pornesc si merge perfect!Am fost la multe testere si nu iam dat de cap deocamdata!Un singur mecanic mi-a spus k ii posibil sa fie de la fise sau de la bobine....sa nu deie scanteie perfecta!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by RemusCLK View Post
                  Revin dupa inca o zi de investigatii si am aflat ca masina nu are senzor MAP . Acum nush ce sa fac am curatat clapeta de accereratie am pus de la un alt mercedes clapeta de pe filtru la un moment dat crezand ca e aceea devina . Nu inteleg de ce masina la apasarea accereratie se ineaca nu trage kompresorul cupleaza dar nu baga presiune cum trebuie daca o fortez apare eoare in bord din nou BAS ASR si masina tremura e parca ar merge in 3 cilindri. Ii posibil sa aiba legatura cu pompa de vacum? Daca e cineva din oradea as dorii sa fac o diagnoza completa sau ar trebui sa merg in reprezentanta doar ca imi este frica de preturile de acolo? Astept un rasp. Va multumesc
                  Noutati cu masina?
                  Din detaliile pe care le-ai dat, miroase mai degraba a probleme de configurare. Daca dupa ce resetezi erorile, iti merge dupa care intra iar in avarie...baga musai star pe dansa si vezi exact care-ti sunt erorile in ME2-SFI-motor electronics 2. La mb sub 2003, can bus'ul are o mica problema...totul functioneaza pe prioritati, si prioritatea nr.1 o au modulele de pornire, pe 2 ar fi cele ce tin de motor dupa care urmeaza bas/asr...si restul de optionale. Daca ai o eroare grava in electronica motorului (eroare maf de ex+missfire sau depistare de batai) calculatorul fuge automat in limp mode, si ignora restul de date pe celelalte module, si nu-ti mai da voie sa o pisti. Ideal ar fi sa-i faci o diagnoza...si sa pornesti cu incepul.
                  In opinia mea, din ce ai descris, pare sa-ti fi inregistrat batai in motor datorita rateurilor lipsa carburant, le-a bagat in stored si acum ori de cate ori pornesti masina cand face verificarea lor se opreste la ele nereusind sa le recalibreze. Baga star, sterge erori...fa readaptare circuit alimentare gaz/clapeta avans etc...si ar trebui sa fie ok daca nu cumva mai ai si altele ascunse.

                  PS: toate au MAF si MAP. Map'ul este o mizerie mica prinsa pe galeria de admisie (manifold air presure)...si dupa cum ii spune numele masoara presiunea pe admisie. Nu cred ca el ar putea fi cauza, doarece este in clasa de senzori cu refresh timp real, si nu necesita re-learn.
                  toate cele bune

                  Comment


                  • #10
                    La tine trage aer fals, mai exact intre compresor si galeria de admisie ai un furtun care este rupt de obicei se rupe la galerie.Ca sa poti ajunge la el trebuie sa dai carcasa de la filtrul de aer jos.Asta e codul de piesa de la furtun A2710181282

                    Comment


                    • #11
                      Buna tuturor, dupa cam mult timp revin cu rezolvarea. Problema era clapeta de accereratie.
                      Am pus o alta clapeta de la un alt Clk si mergea perfect. Cu clapeta defecta m-am dus la un prieten care a dezmontato. Dupa ce a facut-o bucati a scos motorasul clapetei care era si devina dealtfel. Acesta a curatat locul unde sunt periile motorasului mai exact axul unde ajung perile care avea depunderi de calamina. dupa curatare am pus clapeta inapoi si masina functioneaza perfect. A trebuit doar pusa pe tester si recalibrata.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF