Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Debitmetru aer ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Debitmetru aer ?

    Salut! detin un Mercedes CLK 208.335 fabricat in anul 2000, 100kw, 208.335

    De cateva luni, la pornire - cand motorul este rece iar masina a stat mai mult dimp pe loc- in special dimineata, motorul are un mers neregulat, are detonatii iar masina se misca foarte tare. Opresc motorul, imediat pornesc din nou si merge fara probleme. In mers - la accelerari bruste, cum trece de 4000 rpm nu se mai accelereaza sau urca in ture foarte greu iar motorul nu are putere. Deloc !!! Da impresia ca merge in 3 cilindrii iar masina trepideaza (asemanator unui Oltcit, daca stiti....).

    Am facut diagnoza:
    Code Text Sta tus
    116 Component Y3/6b1 (Transmission oil temperature sensor) or component Y3/6s1 (Starter
    lockout contact) is sporadically faulty or both.
    STORED
    135 CAN communication with the engine system is sporadically disturbed. STORED

    Code Text Sta tus
    P0170-022 Selfadaptation of mixture formation ME-SFI control module (N3/10): 'part load' for right
    bank of cylinders at limit value
    Current and stored
    P0130-015 G3/4 (Right O2 sensor, before TWC [KAT]) Not defined
    P0300-080 Misfiring Damages TWC Current and stored
    P0301-081 Misfiring of cylinder 1 Damages TWC Current and stored


    Code Text Sta tus
    B1417 A31y1 (left dual valve) STORED
    B1416 A31m1 (Coolant circulation pump) STORED
    B1422 Serial interface K1 from instrument cluster to operating unit STORED
    B1418 A31y2 (right dual valve) STORED


    Am schimbat bujiile (am pus NGK cu 3 "craci"), toate filtrele, uleiul chiar, am inversat fisele de la bujii, de la bobine - si da aceleasi erori -pe cilindrul 1.
    Am fost la doi mecanici. Unul a spus ca un injector nu functioneaza iar altul - ca aceste probleme ar fi de la debitmetrul de aer. Ambele piese sunt destul de scumpe si nu vreau sa cumpar degeaba...
    Voi ce parere aveti? Care ar fi cauza problemei pe care am expus-o mai sus? Ce ar trebui sa fac in continuare?
    http://www.w204.ro

  • #2
    Poate fi o bobina "crapata". Reseteaza erorile, apoi schimba bobinele intre ele,mergi 10 - 15 km , dupa care fa iar o diagnoza. E o problema de aprindere, si daca zici ca ai scimbat bujiile si ai inversat fisele ( cu toate ca unele sunt mai lungi, altele mai scurte) , atunci incearca si cu bobinele. Daca se schimba eroarea la unul din cilndrii pe care ai bobina schimbata, atunci trebuie bobina noua. E posibil sa fie si un injector... totusi putin probabil.
    -Din debitmetru, nu ai fi avut eroare la un cilindru, aprindere defectuoasa si restul erorilor la sonda de oxigen... ablabla. Scoate fisa debitmetrului, apoi porneste motorul, si vezi unde-ti sta acul la turometru, da o tura cu ea fara fisa debitmetru, si vezi cum trage, apoi opreste motorul, baga fisa la loc, si vezi daca e vre-o diferenta in mers si in relanti.
    -Ai instalatie GPL pe masina?
    Eu am avut ceva probleme asemanatoare cu ale tale, si am avut o bobina crapata, am inlocuit piesa, si s-a rezolvat problema.
    200 CLK; 1998cc; 100Kw;

    Comment


    • #3
      multumesc pentru raspuns!

      nu, masina nu are GPL. voi incerca sa schimb bobinele intre ele (daca se poate) apoi voi face o noua diagnoza. Cand scot mufa de la debitmetru porneste ventilatorul de la radioator.Cu mufa scoasa, cand masina sta pe loc motorul nu isi schimba mersul iar in mers se accelereaza, trece de 4000 rpm. Cu acceleratia tinuta la podea, schimba treptele cand acul turometrului ajunge in zona rosie. Cutia de viteze este automata
      http://www.w204.ro

      Comment


      • #4
        problema rezolvata cu brio!

        voi reveni cu poze si detalii
        http://www.w204.ro

        Comment


        • #5
          Sa stii ca INCA MAI ASTEPTAM: foto, detalii despre rezolvarea problemei!
          200 CLK; 1998cc; 100Kw;

          Comment


          • #6
            In bord nu aveam nicio eroare ceea ce m-a dus cu gandul ca partea electronica a debitmetrului nu este defecta. Asa ca m-am gandit sa il curat. Si bine am facut!
            Am curatat debitmetrul cu un spray pt componente PC (ce contine alcool izopropilic). Initial am dat un singur jet, am asteptat aprox 2 minute dupa care am dat din abundenta, pulverizand aproape de "sarma" (aprox jumatate din recipient). Sarma aceea - din captatul debitmetrului, a devenit argintie, culoarea initiala fiind gri inchis.
            Acum masina merge foarte bine. Extraordinar de bine.

            Deci am "salvat" debitmetrul, nu a trebuit sa cumpar altul nou. Si cand ma gandesc cati bani am cheltuit la diagnoze, service-uri - la care am primit sfaturi "costisitoare" ... Am rezolvat singur problema cu un cost infim de 11 RON
            Attached Files
            http://www.w204.ro

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF