Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cat consuma clk-urile... ???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by SomeOne View Post
    Multumesc pentru informatii si parere.
    Exista multe caluri, tevi, trase astfel incit sa para evident inestetic ?.
    Este absolut necesar sa fie plasat la vedere acel martor care indica statusul de functionare al instalatiei GPL ( nu am inteles exact ce simbolizeaza)?.
    Indicatorul in mod normal ar trebui sa fie vizibil pentru a vedea in mod special in ce regim fucntioneaza masina.....Nu am intrebat daca este dispensabil.
    La interior nu modifica absolut masina.
    Cablajul vine cu mufe standard,deci fara inadeli,lipituri si te mai miri ce.
    Indicatorul de gaz la mine e pe blocul de lumini o sa pun cateva poze maine ...

    Mercedes E200 / W211 - 2004
    Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

    Comment


    • #32
      Cam asa arata montata pe masina instalatia (cel putin asa am facut eu).
      Attached Files

      Mercedes E200 / W211 - 2004
      Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

      Comment


      • #33
        Poze cu alimentarea.
        Attached Files

        Mercedes E200 / W211 - 2004
        Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

        Comment


        • #34
          Interior .........
          Attached Files

          Mercedes E200 / W211 - 2004
          Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

          Comment


          • #35
            Motor............
            Attached Files

            Mercedes E200 / W211 - 2004
            Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

            Comment


            • #36
              Originally posted by Red_Bull View Post
              Motor............
              Nu imi palce aranjamentul... Nu se putea monta toata instalatia in partea dreapta? Imi pare ca era suficient loc. Si amplasarea deasupra carcasei motorului...

              E montata in Romanica?
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #37
                Originally posted by dan500se View Post
                Nu imi palce aranjamentul... Nu se putea monta toata instalatia in partea dreapta? Imi pare ca era suficient loc. Si amplasarea deasupra carcasei motorului...

                E montata in Romanica?
                Chestia ai se numeste vaporizator,si dupa cum stim toti cu cat un combutibil este mai cald inainte de a fi injectat in pistoane este mai bine asta e motivul instalarii in felul asta,profitand de spatiul liber de la claxon.(adica sa prizeze cat mai putin aer rece si sa fie cat mai aproape de galeria de evacuare si totodata de apa calda adica intrare in radiator de racire).Injectoarele de gaz trebuie fixate din 2 motive mari :
                1. Daca vibreaza foarte tare (zdruncinate) intra in protectie avand electrovalva de protectie.
                2. Trebuie sa fie orizontal asezate.

                Cat despre aranjament sper sa nu repet eu vreau sa fie fucntional si ergonomic .... fiindca pana la urma am o capota la masina + depinde de gusturi,ce vrea fiecare.......

                Da instalatia e montata in tara,mai exact in Timisoara,iar instalatia este in concordata cu specificatiile motor ale masini calibrata si reglata in acest sens.(amestec,compresie,ardere).

                Mercedes E200 / W211 - 2004
                Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

                Comment


                • #38
                  Nu vreau sa te contrazic, dar sunt unele chestii care nu se leaga...

                  De ce ar trebui sa fie orizontale?

                  "Plamanul" este oricum incalzit cu apa de la instalatia motorului, nu are treaba sa fie aproape de galerie sau deasupra motorului pentru a fi gazul (mai)cald la intrarea in sistemul de injectie.


                  Pentru evitarea zdruncinarilor exista suporti cu tampoane de cauciuc!

                  Inca odata, nu vreau sa ma contrazic, dar prin natura unor circumstante am ocazia sa vad n masini cu instalatie de GPL (origine Italia) dar lay-out ca la tine nu am vazut inca.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #39
                    In fine nu stiu ce sa zic..... mie asa mi-a explicat tipul care a facut instalarea,am mers la altcineva care face acelasi lucr, aceleasi explicatii, am un prieten cu statie ITP unde imi verific masina periodic si acelasi lucru....pe departe gandul de a ma certa cu cineva dar la fel cum eu nu stiam am explicat mai departe la oameni care vor sa afle mai multe informatii.
                    Pentru mine e logic,functioneaza fara probleme atat masina cat si intalatia.... si cam atat conteaza sincer sa fiu.

                    Mercedes E200 / W211 - 2004
                    Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Red_Bull View Post
                      In fine nu stiu ce sa zic..... mie asa mi-a explicat tipul care a facut instalarea,am mers la altcineva care face acelasi lucr, aceleasi explicatii, am un prieten cu statie ITP unde imi verific masina periodic si acelasi lucru...
                      Am inteles. Am mai cautat pe net si eu niste poze cu instalatii GPL. Intr-adevar, unele erau orizontale altele nu. Posibil sa fie in functie de producator, dar faza cu orizontalitatea tot nu o pot intelege...

                      Originally posted by Red_Bull View Post
                      ...pe departe gandul de a ma certa cu cineva...

                      Eu nu vroiam sa ma cert nici macar sa ma contrazic!!! Doar imi exprimasem mirarea si punctul de vedere! In fond, nu am nicio treaba cum e instalatia la tine, cum ai zis si tu, conteaza ca merge OK.


                      Bafta si multi km pe gaz!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                      W126 500SE Nautical Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #41
                        Multumesc la fel.Multi Km fara probleme.

                        Mercedes E200 / W211 - 2004
                        Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

                        Comment


                        • #42
                          CLK 320 2004 130.000 km ,un proprietar[eu],record la trip de 660 km 30.4 mpg sau cam 7.8 l/100km.consum mediu 25.5mpg[9.2l/100km] mai nasol iarna ,undeva la 12l/100km in oras si un 10l/100km afara.cauciucuri toyo proxes 4.jante nemodificate pe 17.ulei mobil 0-40 de cind o am si niciodata condusa in sport mode.cam aia e .foarte economica pentru 3.2l.si din cind in cind ,la 10000 km cite un shot de lucas engine treatment bagat in benzina[doar premium]

                          Comment


                          • #43
                            Dupa concediu - 2300km, jante pe 18, 255/35 si 225/40 consumul e de 6,2 Extern si 10,5-11% urban. Viteza in oras 58 maxim, extern 120-130. La fel mi-a dat si de la pompa la plin la plin, se pare ca ceasurile indica bine.

                            Comment


                            • #44
                              CLK320, drumul din germania pana in romania, cu perioade de viteza si perioade de mers linistit ±1600km consum 8.2/100km. Prin romania exclusiv inca nu am mers destul sa fac un consum cat de cat real.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF