Buna ziua dragi iubitori de Mercedes!
Detin un Mercedes CLK 240 din 2004.
De curand am facut revizia masinii(filtre+ulei) si mecanicul a spus ca ar fi bine sa schimb si cureaua de transmisie.
Am schimbat aceasta curea si odata cu ea, mi-a dat jos termo-cupla si a pus mastic pe oringuri, pentru ca arunca ulei pe acolo, acesta fiind motivul pentru care trebuia sa schimb cureaua; se deteriorase de la uleiul aruncat pe ea.
Problema este urmatoarea:
-astazi cand am accelerat peste 3000 de turatii, am observat ca se ridica foarte usor temperatura la apa: 90-100-110 grade, apoi scade treptat.
Nelamuri:
-se poate sa nu fi pus bine cureaua mecanicul?..pentru ca inainte sa puna mi-a cerut sa ii fac o poza cu telefonul si sa ii arat dupa.
-se poate sa se fi stricat pompa de apa? - este oare aceasta cauza?
-mai pot merge in conditiile acestea cu masina?
Daca puteti sa ma ajutati cu niste raspunsuri as aprecia acest lucru!
Va multumesc frumos!
Detin un Mercedes CLK 240 din 2004.
De curand am facut revizia masinii(filtre+ulei) si mecanicul a spus ca ar fi bine sa schimb si cureaua de transmisie.
Am schimbat aceasta curea si odata cu ea, mi-a dat jos termo-cupla si a pus mastic pe oringuri, pentru ca arunca ulei pe acolo, acesta fiind motivul pentru care trebuia sa schimb cureaua; se deteriorase de la uleiul aruncat pe ea.
Problema este urmatoarea:
-astazi cand am accelerat peste 3000 de turatii, am observat ca se ridica foarte usor temperatura la apa: 90-100-110 grade, apoi scade treptat.
Nelamuri:
-se poate sa nu fi pus bine cureaua mecanicul?..pentru ca inainte sa puna mi-a cerut sa ii fac o poza cu telefonul si sa ii arat dupa.
-se poate sa se fi stricat pompa de apa? - este oare aceasta cauza?
-mai pot merge in conditiile acestea cu masina?
Daca puteti sa ma ajutati cu niste raspunsuri as aprecia acest lucru!
Va multumesc frumos!
Comment