Am cateva nelamuriri legate de circuitul de vacuum:
1. La pornirea masinii, in momentul in care pun contactul porneste pompa de vacuum din portbagaj se aude sa zic 5 secunde ca lucreaza, se opreste o secunda, apoi porneste din nou 2 secunde, se opreste o secunda, apoi iar porneste 1-2 secunde, si uneori inca odata.
Cam cat de mult trebuie sa se auda lucrand pompa intr-un circuit etans ?
2. La motor, in zona aripii dreapta, langa cutia neagra cu mufa de diagnoza sunt cateva furtune de vacuum: unul gri, unul verde si unul violet.
Cel violet stiu ca este pentru reglajul farurilor, cel gri aduce vacuum de la motor, iar cel verde banuiesc ca are legatura cu aeroterma.
Cred ca imi lipseste de acolo un rezervor de vacuum, deoarece am in aer furtunul verde si cel violet.
Daca il astup pe cel violet imi functioneaza reglajul pe verticala al farurilor.
Cel verde insa nu face nimic nici daca suflu in el nici daca trag, banuiesc ca trebuia legat impreuna cu cel violet la rezervorul de vacuum. Atasez si o poza cu locul in care cred ca trebuia sa fie rezervorul de vacuum si schema in care apare aceasta componenta (rezervorul mare este pentru masinile dotate cu clima automata, cel mic pentru varianta cu controale manuale). Poate cineva sa imi confirme ca acolo trebuie sa fie? sau e ascuns prin alta parte..
3. Butonul de incuiat/descuiat usile din interior, in orice directie il apas, se aude pompa lucrand, dar doar descuie usile, nu si incuie. Banuiesc ca e defect butonul.. cum as putea sa probez ? se poate schimba individual? sau este bloc comun cu celelalte..
1. La pornirea masinii, in momentul in care pun contactul porneste pompa de vacuum din portbagaj se aude sa zic 5 secunde ca lucreaza, se opreste o secunda, apoi porneste din nou 2 secunde, se opreste o secunda, apoi iar porneste 1-2 secunde, si uneori inca odata.
Cam cat de mult trebuie sa se auda lucrand pompa intr-un circuit etans ?
2. La motor, in zona aripii dreapta, langa cutia neagra cu mufa de diagnoza sunt cateva furtune de vacuum: unul gri, unul verde si unul violet.
Cel violet stiu ca este pentru reglajul farurilor, cel gri aduce vacuum de la motor, iar cel verde banuiesc ca are legatura cu aeroterma.
Cred ca imi lipseste de acolo un rezervor de vacuum, deoarece am in aer furtunul verde si cel violet.
Daca il astup pe cel violet imi functioneaza reglajul pe verticala al farurilor.
Cel verde insa nu face nimic nici daca suflu in el nici daca trag, banuiesc ca trebuia legat impreuna cu cel violet la rezervorul de vacuum. Atasez si o poza cu locul in care cred ca trebuia sa fie rezervorul de vacuum si schema in care apare aceasta componenta (rezervorul mare este pentru masinile dotate cu clima automata, cel mic pentru varianta cu controale manuale). Poate cineva sa imi confirme ca acolo trebuie sa fie? sau e ascuns prin alta parte..
3. Butonul de incuiat/descuiat usile din interior, in orice directie il apas, se aude pompa lucrand, dar doar descuie usile, nu si incuie. Banuiesc ca e defect butonul.. cum as putea sa probez ? se poate schimba individual? sau este bloc comun cu celelalte..
Comment