Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor !! Problema CLK 200 W209

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor !! Problema CLK 200 W209

    Va scriu aceste randuri cu nervii la pamant. As fi foarte recunoscator pentru orice raspuns la problema mea. Sa incep cu inceputul:

    Model: CLK 200
    An fab: 2003
    Motor: 1.8 Kompressor
    CP: 163
    Km: 173000

    Probleme:
    Masina tremura din toate incheieturile la relantii cum ar merge in 3.
    Se tureaza singura ramane un pic la 1100rpm, nu mai tremura iar apoi scade iar.
    Check engine aprins.
    Daca scot mufa debitmetrului, masina functioneaza in parametrii normali fara nici un tremurat.


    Ce am facut pana acum:
    Am fost la 2 teste diferite. Rezultatul acestora a fost ca Debitmetru este stricat si primeste informatii aiurea de la sonde. Am verificat si pinii acestuia, toate bune si frumoase, voltajul fiind cel care trebuie. ECU a fost desfacut pentru o verificare, toate bune si in acesta. Drept urmare i-am schimbat debitmetrul, fara absolut nici un rezultat, masina tot tremura si check engine este tot acolo.


    Next am fost la reprezentanta Auto Klass Mercedes. Raspunsuri in 2 peri, nu am primit nici o foaie cu rezultatele, doar o chitanta de 180lei si raspunsul din partea agentului de acolo: Eroare la Bobine/Bujii , Eroare la Sonda Lambda Upstream ( inainte de catalizator, wideband ). Am schimbat Bujii si Sonda Lambda wideband to fara nici un rezultat, martorul tot este acolo si masina are aceleasi simptome.

    Am cheltuit foarte multi bani si problema tot nu este rezolvata. Orice reply este binevenit.

    Va multumesc anticipat.
    Cosmin N.
    Last edited by coxmin; 01-30-2011, 10:15 AM.

  • #2
    Ce debitmetru ai pus ?

    Din cate am citit pe forum sunt unele modele care nu merg decat cu debitmetre originale Mercedes.

    Daca nu poti circula cu masina , eu zic sa scoti mufa de la debitmetru si sa umbli asa, pana iti rezolvi problema,

    Ia legatura cu userul Mercedes-Cdi, se are cu electronica , poate te rezolva el.

    Bafta !
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Este debitmetru Siemens pus. Dupa montaj, nu au aparut alte probleme sau modificari. Masina tot asa facea. Acum ii trimit un PM.

      Multumesc.

      Comment


      • #4
        Salut. Mai are putere motorul ? Sau trage cu intreruperi ? Daca este asa...e distributia care nu o sa iti iasa la nici un test.
        Sau corpul clapeta, incearca sa il cureti sau sa il schimbi cu un altul de proba.
        Last edited by WTZ; 02-11-2011, 14:38 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by coxmin View Post
          Este debitmetru Siemens pus. Dupa montaj, nu au aparut alte probleme sau modificari. Masina tot asa facea. Acum ii trimit un PM.

          Multumesc.


          Ce ai mai rezolvat intre timp ?
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Originally posted by WTZ View Post
            Salut. Mai are putere motorul ? Sau trage cu intreruperi ? Daca este asa...e distributia care nu o sa iti iasa la nici un test.
            Sau corpul clapeta, incearca sa il cureti sau sa il schimbi cu un altul de proba.
            Motorul are putere, trage perfect fara debitmetru. Daca ii bag mufa dupa un timp trage foarte aiurea si nu are putere, dar daca inchid motorul si deschid iar merge ok un timp.

            Originally posted by marele_alb View Post
            Ce ai mai rezolvat intre timp ?
            Mai nimic, incerc sa ma obisnuiesc cu ideea ca nimeni nu ii da de cap.


            Tin sa precizez ca fara mufa bagata masina functioneaza in parametrii cat se poate de normali fara tremuraturi la relanti sau caderi de putere, doar ca este aprins check engine si consumul este un pic mai mare 1l -1.5l/100km. Presupun ca informatiile care le primeste debitmetrul sunt eronate si de aceea amestecul nu este unul bun iar masina tremura din toate incheieturile. I-am schimbat doar sonda lambda wide band cea cu 4 sau 5 fire inainte de catalizator. Sa o schimb si pe cea dupa ( cu 2 fire parca ) ??
            Last edited by coxmin; 02-21-2011, 20:48 PM.

            Comment


            • #7
              Eu zic sa nu mai schimbi nimic pana nu ajungi la un coleg cu Star Diag. Daca ai drum prin Bucuresti ii poti contacta pe Mastermario71 (Podul Grant) sau Popeye_Pmm. Mai este un user, parca "testariauto". Mergi totusi pe Star Diag, nu Carsoft sau altele. Succes!
              PS ai vreun ciptuning sau vreun powerbox montat?
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Originally posted by cutaresku View Post
                Eu zic sa nu mai schimbi nimic pana nu ajungi la un coleg cu Star Diag. Daca ai drum prin Bucuresti ii poti contacta pe Mastermario71 (Podul Grant) sau Popeye_Pmm. Mai este un user, parca "testariauto". Mergi totusi pe Star Diag, nu Carsoft sau altele. Succes!
                PS ai vreun ciptuning sau vreun powerbox montat?

                Chiptuning/powerbox , clar nu, sunt total impotriva!
                Le-am trimis PM userilor. Astept raspuns.


                Multumesc mult pentru sfat!

                Comment


                • #9
                  man...cred ca te pot ajuta...ai pm de la mine

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mastermario71 View Post
                    man...cred ca te pot ajuta...ai pm de la mine
                    Toate laudele pentru tine Marian si Mohamed ( Giulesti ) !
                    10 cu felicitari !


                    Un furtun de sub cutia filtrului de aer care iese din admisie si se duce in motor era fisurat si tragea aer fals. S-a rezolvat problema si masina merge ca noua !


                    Recomand serviciile lui Marian !
                    Multumesc forumului Club Mercedes de asemenea !


                    Cu stima,
                    Cosmin!

                    Comment


                    • #11
                      Ma bucur ca s-a rezolvat problema ta.De cum te-am vazut mi-am amintit exact de ignoranta celor din service-urile autorizate mercedes si de modul lor elegant de a ne prezenta facturile nejustificate.Sunt convins ca astazi au mai pierdut definitiv inca un client.Bafta in continuare si la mai multi km linistiti.

                      Comment


                      • #12
                        Salut,
                        Mastermario71 am nevoie si eu de ajutorul tau cu aceeasi problema cred. Mecanicul nu a dat de cap problemei legata de amestecul oxigenului si zice ca nu vede furtune de vacuum fisurate. Masina merge normal, dar am martorul de check engine cu acea eroare si usor tremurat uneori la relanti.
                        Am incercat sa iti dau PM si nu ma lasa. Poti sa imi scrii tu la casuta_lui_postala@hotmail.com sau 0730077776?
                        Merci

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF