Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Prima data pe tester a apărut într-adevăr o eroare la un furtun la care mecanicul mai apoi a umblat la el , din nou a pus o pe tester si a verificat filtrul de particule spunând ca e înfundat , eroarea s a sters si masina acum merge la fel ca la inceput , Adica fara probleme . Mecanicul susține ca trebuie schimbat filtrul de particule . Are cineva idee , mai pot circula cu masina asa ? Cat mai pot circula . Exact maine avem planificat cu familia concediul in România Si exact acum s a intamplat minunăția .

    Comment


    • #17
      A umblat la el ce inseamna?Restul ti s-a raspuns deja mai sus!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #18
        Originally posted by cl600 View Post
        Garantie ai sigur, intreaba de unde ai cumparat-o, insa concluzia cu filtrul de particule este sigur eronata.

        Daca ai mers f mult timp cu motorina f putina, probabil procesul de regenerare a tot fost amanat si cand ai pus motorina suficienta a pornit. Dintr-o anumita cauza ( senzori, furtune, etc ) acelasi proces nu a putut continua si ti-a aprins martorul motor.

        Sincer va spun ca nu am lasat o niciodata pe roșu de cand am luat-o . Mereu a fost un sfert de rezervor inainte sa alimentez ... nu obișnuiesc sa o las fara combustibil

        Comment


        • #19
          Originally posted by broscutza2001 View Post
          A umblat la el ce inseamna?Restul ti s-a raspuns deja mai sus!

          A strâns un șurub . Atat . Este un furtun negru in dreapta motorului , nu ma pricep exact sa ca zic ce era . Doar am vazut unde era poziționat si ce i a facut

          Comment


          • #20
            In condițiile acestea nu pot merge cu ea in România , in concluzie ?

            Comment


            • #21
              Originally posted by John 666 View Post
              Sincer va spun ca nu am lasat o niciodata pe roșu de cand am luat-o . Mereu a fost un sfert de rezervor inainte sa alimentez ... nu obișnuiesc sa o las fara combustibil
              Masina nu face regenerare cand are mai putin de jumatate de rezervor deobicei la ce am mai vazut eu de la 3 sferturi in sus sau imediat ce ii faci plinul face regenerarea.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #22
                Am discutat acum cu mecanicul meu din România , iar el a spus ca regenerarea se face la un drum lung , nu este un consumabil dupa cum ati spus . Si mi a spus sa plec spre România ca se va regenera ...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by broscutza2001 View Post
                  Masina nu face regenerare cand are mai putin de jumatate de rezervor deobicei la ce am mai vazut eu de la 3 sferturi in sus sau imediat ce ii faci plinul face regenerarea.

                  Într-adevăr ultima data i am facut full ul pana a dat afara , ceea ce pana acum nu am mai facut , am mai facut full ul pana acum da nu sa dea pe afara ..

                  Comment


                  • #24
                    Pai nu face regenerarea daca problema nu a fost rezolvata sigur...
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by broscutza2001 View Post
                      Pai nu face regenerarea daca problema nu a fost rezolvata sigur...
                      Pai daca mie pe tester mi a spus doar de filtrul de particule si mi a sters eroarea din bord si funcționează perfect normal acum , nici nu stiu exact daca prob a fost rezolvată sau nu . am parcurs astazi in jur de 150 de km si a mers perfect . Cu cine m am sfătuit spun ca nu e necesară schimbarea , ptr ca la un drum lung s ar regenera . Traficul urban nu permite regenerarea . Iar sincer aici in Germania indiferent daca ceva mai merge inca tot trebuie schimbat , pe premiza asta merg . In principal acum am schimbat doar filtrul de motorina ptr ca este cel original ...

                      Comment


                      • #26
                        Atata timp cat pe tester apare incarcare 170% la filtrul de particule nu e ca o eroare oarecare sa o stergi si aia e.Filtrul de particule asa cum sa spus si mai sus nu face regenerare cand e oprit de anumiti factori care la fel au fost deja specificati!Pe langa eroarea de grad de incarcare prea mare in mod sigur mai era cel putin o alta eroare.La fel cand apare o eroare cu Star-ul se poate vedea cand a aparut prima data, turatia si parametrii motorului in momentul aparitiei daca a continuat sa persiste etc...Dar toate astea depind de mesterul care e in spatele ecranului la monentul respectiv ca sa descalceasca povestea.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF