Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor

    Buna seara . Am si eu o mica/mare problema ... Am un CLA 220 2013 DIESEL , iar ieri am alimentat dintr un peco si cred eu motorina de proasta calitate .. deoarece pana sa alimentez masina mergea perfect normal .. dupa ce am alimentat la vreo 3 km de peco a inceput masina sa traga foarte greu , se tura foarte tare cand schimba vitezele (masina fiind hidramata) , iar la 140 km/h pedala era la fund si mai mult de atat nu mai mergea accelerata , foarte greu . am incercat sa o bag pe sport nu mai merge nici asa .. nici manual . iar astazi am mers din nou cu ea , comportandu se la fel , in plus chiar mi s a aprins martorul de motor in bord ... nu vad alta problema decat motorina , deoarece pana la peco nu au existat niciun fel de probleme .Are cineva idee ce este de fapt ? Mentionez ca am sunat la peco astazi sa fac reclamatie , iar domnul de acolo mi a spus ca pe ziua de ieri nu a avut nici o reclamatie din 2000 de clienti Multumesc anticipat . Seara buna
    Last edited by John 666; 06-18-2017, 17:43 PM.

  • #2
    Salut!
    Pune-o pe un tester(Star).
    S-ar putea sa fie filtrul de motorina infundat...
    Statia are "pedigree" sau e a unui inteprid? Daca esti convins ca motorina e vinovata cred ca se poate trimite o mostra O.P.C.-ului. Bonul il mai ai?
    Last edited by Dethave; 06-18-2017, 18:40 PM.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dethave View Post
      Salut!
      Pune-o pe un tester(Star).
      S-ar putea sa fie filtrul de motorina infundat...
      Statia are "pedigree" sau e a unui inteprid? Daca esti convins ca motorina e vinovata cred ca se poate trimite o mostra O.P.C.-ului. Bonul il mai ai?

      Locuiesc in Germania , dar ieri am alimentat din LUXEMBOURG . majoritatea alimenteaza acolo ptr ca e mai ok la pret decat in Germania .. este un peco destul de mare , renumit sa zic asa . dar dupa cum am mai zis , pana sa alimentez de acolo , nu am avut niciun fel de probleme cu masina . mergea in parametrii normali , totul normal .. si brusc deodata nu a mai functionat ok , imediat la 10 min dupa alimentare . Ma gandesc ca filtrul era deja cu particule , si aceasta motorina poate nefiind atat de calitativa , l a infundat de tot .. maine ma voi duce la mecanic sa scoata toata motorina si eventual schimbat filtrul . si intradevar service ul imi arata ca treb sa l fac in 26 de zile , dar nu cred ca de aici e vreo problema .

      Comment


      • #4
        Problema nu e neparat sa fie legata de alimentarea de la respectivul peco poate fi doar o coincidenta.Mergi si pune masina pe tester si vezi ce probleme semnaleaza apoi daca vrei posteaza codurile de eroare aici si te ajutam cu interpretarea noi.Filtrul de particule nu se infunda dintr-o data si nicidecum asa rapid si mai ales de la plinul asta.El nu mai face regenare din pricina anumitor factori: motorina putina in rezervor, ceva piese senzori defecti, etc.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Originally posted by broscutza2001 View Post
          Problema nu e neparat sa fie legata de alimentarea de la respectivul peco poate fi doar o coincidenta.Mergi si pune masina pe tester si vezi ce probleme semnaleaza apoi daca vrei posteaza codurile de eroare aici si te ajutam cu interpretarea noi.Filtrul de particule nu se infunda dintr-o data si nicidecum asa rapid si mai ales de la plinul asta.El nu mai face regenare din pricina anumitor factori: motorina putina in rezervor, ceva piese senzori defecti, etc.

          da poate fii o coincidenta , totusi destul cam dubioasa . ceea ce cred eu , masina e cumparata la 60.000 de km , sunt facute toate inspectiile la reprezentata , totul arata ok, imediat dupa ce am cumparat-o am dus-o la un service sa i fac verificare si totul era ok , numai ca nu a fost schimbat niciodata filtrul de motorina . Iar din ce am citit in cartea ei filtrul se schimba la 75.000 de mii sau ceva in genul cred , numai tin minte exact , iar in prezent masina are 70.000 . sper si cred sa fie filtrul

          Comment


          • #6
            Diagnoza te va lamuri!Totusi 70000 km e cam mult pentru un filtru.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Confuzii mari aici, intre filtru de combustibil si DPF...
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Eu as' verifica bonul, poate e benzina si atunci se complica lucrurile...
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cl600 View Post
                  Eu as' verifica bonul, poate e benzina si atunci se complica lucrurile...

                  pe bon este verificat , este disel , nu s a pus problema deloc sa fie benzina .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by broscutza2001 View Post
                    Diagnoza te va lamuri!Totusi 70000 km e cam mult pentru un filtru.

                    Maine am programat sa o duc la serivce . in cartea tehnica scrie 70.000 sau la 4 ani .

                    Comment


                    • #11
                      Si daca e filtrul de combustibil, tot vei mai fi de parere ca e ok sa-l schimbi la 70 de mii?
                      Mie mi se pare enorm de mult. Poate sunt eu mai maniac de-l schimb la maxim 20000 dar cert este ca al tau (care inca nu are 70) face niste probleme destul de mari. Este totusi un reper de 20-30 de euro.
                      Si eu m-am gandit la benzina initial.
                      Sper sa gasesti problema si sa se rezolve cu schimbarea filtrului de motorina (nu cel de particule = DPF)
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adidc View Post
                        Si daca e filtrul de combustibil, tot vei mai fi de parere ca e ok sa-l schimbi la 70 de mii?
                        Mie mi se pare enorm de mult. Poate sunt eu mai maniac de-l schimb la maxim 20000 dar cert este ca al tau (care inca nu are 70) face niste probleme destul de mari. Este totusi un reper de 20-30 de euro.
                        Si eu m-am gandit la benzina initial.
                        Sper sa gasesti problema si sa se rezolve cu schimbarea filtrului de motorina (nu cel de particule = DPF)

                        clar nu , la restul masinilor schimbam la 15 mii , multumesc , si eu sper sa se rezolve si sa fie filtrul de combustibil nu DPF

                        Comment


                        • #13
                          Deci concluzia este filtrul de particule infundat in proportie de 170% . Intrrbarea mea este acum , acesta costa 1000 de euro , masina este achizitionata dintr un autohaus de 3 luni de zile , am cumparat o cu 61.000 km si in prezent are 71.000 . Am garantie un an de zile la acel autohaus ... aveti idee dc asta pot schimba pe garantie ? Si daca cunoaste cineva cat are mercedes cla garantie intr o reprezentanta mercedes ? Multumesc anticipat

                          Comment


                          • #14
                            Garantie ai sigur, intreaba de unde ai cumparat-o, insa concluzia cu filtrul de particule este sigur eronata.

                            Daca ai mers f mult timp cu motorina f putina, probabil procesul de regenerare a tot fost amanat si cand ai pus motorina suficienta a pornit. Dintr-o anumita cauza ( senzori, furtune, etc ) acelasi proces nu a putut continua si ti-a aprins martorul motor.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Pai filtrul ala de particule nu e un consumabil!Cum spuneam si ieri daca s-a infundat trebuie gasita problema si rezolvata.La el se mai poate face si regenerare fortata etc.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF