Salutari.
Tocmai mi-am facut si eu cont pe forum. Sunt in prag de a pune mana pe un cl 500 din 2004 cu cutie 7g-tronic dar inainte as vrea sa vad si parerea voastra despre acest model.......m-am mai informat si de pe alte forumuri dar cred ca este bine sa iau inconsiderare si unele sfaturi. Eu ma aflu acum in Germania si la sfarsitul anului voi veni acasa......am gasit aceasta masina intr-un anunt in apropierea zonei unde am lucrat si intentionez sa o iau ......pacat ca nu am poze sa va pun, am cautato si pe net dar se pare ca neamtul nu a puso.
Sa va dau niste detalii:
W215 cl 500
Fabricata in 04 2004; masina este la al doilea proprietar; verificarea recent facuta; manual de servis in jur de 160.000km, doua seturi de jante iarna/vara cele de vara sunt originale 55amg pe 18 care le-a pus el dupa achizitionare, culoare: negru, interior: piele perforata bej foarte deschis si lemn de nuanta ceva cam portocaliu.
Masina este facelift are cutie 7g-tronic si navigatia este altfel fata de cele din 2003 tot cu facelift. 2004-2006 au navigatie diferita (nu stiu de ce.....voi pune si niste poze informative ca sa vedeti la ce ma refer)
Ca si dotari suplimentare sunt multe de spus.
Nu dispune de: Keyles-go, frigider pt. locurile din spate, incalzire/ventilatie auxiliara cu teleconanda, si buton la portbagaj pt. inchidere elecrica.
Dispune de: Distronic, Liguatronic, Parktronic, scaune ventilate cu masaj, etc.
Am mai inteles de pe forumuri straine ca are caroserie din aliminiu si plastic, doar sasiul este din otel, iar la modelele 2004 in sus sasiul din otel a fost bagat in baie de cupru si astfel este invelit cu un strat usor de cupru pt. a preveni ruginirea acestuia....corectatima daca gresesc, cel putin asta am inteles.
Masina arata ingrijita ,fara zgarieturi, fara interior jegos, motorul si cutia merg perfect, suspensia la fel.(din ce am mai citit pe net, am inteles ca modelul w215 are suspensie hidraulica activa numita ABC care ofera stabilitate si confort de exceptie, numai ca este si foarte sensibila si costa mult reparatia.....din fericire aceasta masina nu a avut pana acum probleme.)
Pretul este de 12.000 euro.....inca nu am discutat cu neamtul despre pret dar din ce l-am citit pare ca nu ar mai lasa ....sper totus sa mai lese vreo 200-300 euro.
Merita bani sau nu?
As vrea sa stiu ce parere avet despre cl 500 cu 7g-tronic .....am inteles pana acum ca are un consum mai bun , dar fiabilitatea?
Si ca veni vorba de consum ......cam cat credeti ca ar lua? Cartea zice ca 8 extra, 11,4 mixt, 17,3 urban.........Dar va rog eu mult nu imi dat consum de Bucuresti.......eu voi utiliza masina la drum lung si intr-o localitate de cateva mii de persoane unde sunt f putine intersectii, 0 semafoare, si aglomeratie f mica.
Timbrul de mediu ar fi cam 3000 de euro la care se mai adauga anual impozitul, verificarea, asigurarea, rovinieta= aprox.2000 euro/an......cam mult pt. un om de rand, dar spre fericirea mea nu sunt chiar de rand
, insa merge si Bulgaria, unde locuiesc eu acasa am multi prieteni care si le-au trecut la Bulgari pe firma, si cu totul m-ar costa cam 700 euro/an la Bulgari....am timp sa ma gandesc la asta .....acuma vreau sa o vad cumparata.
Tocmai mi-am facut si eu cont pe forum. Sunt in prag de a pune mana pe un cl 500 din 2004 cu cutie 7g-tronic dar inainte as vrea sa vad si parerea voastra despre acest model.......m-am mai informat si de pe alte forumuri dar cred ca este bine sa iau inconsiderare si unele sfaturi. Eu ma aflu acum in Germania si la sfarsitul anului voi veni acasa......am gasit aceasta masina intr-un anunt in apropierea zonei unde am lucrat si intentionez sa o iau ......pacat ca nu am poze sa va pun, am cautato si pe net dar se pare ca neamtul nu a puso.
Sa va dau niste detalii:
W215 cl 500
Fabricata in 04 2004; masina este la al doilea proprietar; verificarea recent facuta; manual de servis in jur de 160.000km, doua seturi de jante iarna/vara cele de vara sunt originale 55amg pe 18 care le-a pus el dupa achizitionare, culoare: negru, interior: piele perforata bej foarte deschis si lemn de nuanta ceva cam portocaliu.
Masina este facelift are cutie 7g-tronic si navigatia este altfel fata de cele din 2003 tot cu facelift. 2004-2006 au navigatie diferita (nu stiu de ce.....voi pune si niste poze informative ca sa vedeti la ce ma refer)
Ca si dotari suplimentare sunt multe de spus.
Nu dispune de: Keyles-go, frigider pt. locurile din spate, incalzire/ventilatie auxiliara cu teleconanda, si buton la portbagaj pt. inchidere elecrica.
Dispune de: Distronic, Liguatronic, Parktronic, scaune ventilate cu masaj, etc.
Am mai inteles de pe forumuri straine ca are caroserie din aliminiu si plastic, doar sasiul este din otel, iar la modelele 2004 in sus sasiul din otel a fost bagat in baie de cupru si astfel este invelit cu un strat usor de cupru pt. a preveni ruginirea acestuia....corectatima daca gresesc, cel putin asta am inteles.
Masina arata ingrijita ,fara zgarieturi, fara interior jegos, motorul si cutia merg perfect, suspensia la fel.(din ce am mai citit pe net, am inteles ca modelul w215 are suspensie hidraulica activa numita ABC care ofera stabilitate si confort de exceptie, numai ca este si foarte sensibila si costa mult reparatia.....din fericire aceasta masina nu a avut pana acum probleme.)
Pretul este de 12.000 euro.....inca nu am discutat cu neamtul despre pret dar din ce l-am citit pare ca nu ar mai lasa ....sper totus sa mai lese vreo 200-300 euro.
Merita bani sau nu?
As vrea sa stiu ce parere avet despre cl 500 cu 7g-tronic .....am inteles pana acum ca are un consum mai bun , dar fiabilitatea?
Si ca veni vorba de consum ......cam cat credeti ca ar lua? Cartea zice ca 8 extra, 11,4 mixt, 17,3 urban.........Dar va rog eu mult nu imi dat consum de Bucuresti.......eu voi utiliza masina la drum lung si intr-o localitate de cateva mii de persoane unde sunt f putine intersectii, 0 semafoare, si aglomeratie f mica.
Timbrul de mediu ar fi cam 3000 de euro la care se mai adauga anual impozitul, verificarea, asigurarea, rovinieta= aprox.2000 euro/an......cam mult pt. un om de rand, dar spre fericirea mea nu sunt chiar de rand

Comment