Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cl 600 pareri..sfaturi achizitie.

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cl 600 pareri..sfaturi achizitie.

    Salut , vreau sa achizitionez masina din urmatorul link http://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C26409598.html ,,vreau niste sfaturi ,,propietarul spune ca nu porneste din cauza ca a intrat apa la motor,

  • #2
    Salutare colegu, daca vrei pot da o fuga sa o vad , sa-mi dau cu parerea, e la 2.minute de mine.

    Comment


    • #3
      Si marmota invelea ciocolata.,.....

      Asa ma distreaza anunturile astea tampite, ca personal le-as transfera la sectiunea divertisment, umor etc.....

      1. Troaca aia are 500cp cum sunt eu Radu Mazare.
      2. Faza cu apa e penala rau )))

      Parerea mea e ca.....stai locului. Masina e buna doar pt piese.

      Comment


      • #4
        Salut WILLY,, daca esti asa aproape si nu te deranjaza poti da o fuga sa o vezi, asa ca sa iti faci si tu o parere si ce zice propietaru,, sincer mie la telefon a fost foarte scurt la dat explicatii )..,,

        Comment


        • #5
          Maine cum scap de la facultate merg sa o vad, fac 3 minute cu masina, merg mai ales sa vad cum arata un motor v12 de 5000 cm cubi sau cat are.Sa-mi zici ce aspecte te intereseaza cel mai mult ca sa stiu pe ce pun accent.

          Comment


          • #6
            Daca a intrat apa in motor...ala nu mai e motor,l-a luat dracu !!!

            Comment


            • #7
              Originally posted by ediskan89 View Post
              Daca a intrat apa in motor...ala nu mai e motor,l-a luat dracu !!!
              Adica? Filosofie mare asta de ai spus-o. Am avut la service un W204, C300 4matic cu o biela indoita din cauza apei. Patru luni s-a dibacit la motorul ala, acum e gata, au costat cam 2000 euro numai piesele.
              Eu zic sa nu te bagi la asa ceva. Oricum, ce vrei sa faci cu masina? Ai bani de impozit, de benzina? Intreb nu sa te jignesc, dar nu inteleg rostul intregii discutii, vrei sa o iei ca sa ce?

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Motorul de (an fab 2000-2006)5786cc are 367cp iar motorul de (an fab 2002-2006)5513cc are 500cp.In anunt e trecuta 2001.

                Comment


                • #9
                  Eu n-am mai intrat in detalii...dar daca apa ajunge in capul pistonului,in timpul comprimarii apa nu are unde sa se duca si atunci e ca si cum intre piston si supape exista un material dur (apa),lovind mai usor se indoaie biela,sparge pistonul/blocul motor,etc.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gmihai24 View Post
                    Motorul de (an fab 2000-2006)5786cc are 367cp iar motorul de (an fab 2002-2006)5513cc are 500cp.In anunt e trecuta 2001.
                    Iara vorbesti prostii. Sincer, decat sa postezi balarii, mai bine te-ai abtine sa informezi gresit lumea.
                    Motorul M137 de 367 cp a fost fabricat incepand din 1998 pana la sfarsitul lui 2002, apoi fiind inlocuit de M275 ce a fost fabricat pana aproape de zilele noastre.

                    Deci, toate modelele W215 CL600 cu facelift au fost dotate cu motoare bi-turbo.

                    Comment


                    • #11
                      The second generation of the CL is the W215-chassis coupé of 2000–2006. It is based on the 2000–2006 Mercedes-Benz S-Class, though it rides on an 8-inch (203 mm) shorter wheelbase. The CL's front fascia of four oval headlights is shared with the W210 and W211 E-Class. The CL is offered as four models: the V8-powered CL 500, the supercharged V8-powered CL 55 AMG, the NA V12-powered CL 600 (2000-2002), the limited production (about 200 per year world wide), 5.5 litre V12 bi-turbo CL600 (2003-2006), the very rare limited-edition NA CL 63 AMG (26 examples only), and the limited production (196 total) 6.0 litre V12 bi-turbo CL 65 AMG (2004-2006). All models seat four. Development took place from 1993 to 1999, with final design being approved in circa 1995-1996.

                      The CL 63 AMG is the rarest W215 CL of all. It was produced only in November 2001 and just 26 examples were ever built for sale. Some UK examples were registered in March 2002. The V12-powered CL 63 AMG was only sold in Europe and Asia. Mercedes-Benz never offered the W215 CL 63 for sale; all were sold exclusively through AMG.

                      From 2000 through 2002, the V12-equipped cars featured a cylinder deactivation system called Active Cylinder Control. The feature was dropped when the 500 PS (368 kW; 493 hp) bi-turbo V12 was introduced. This disactivation feature allowed the CL 600 to get better fuel economy than the comparable CL500, especially on the road where the six-cylinder operation could be effectively used. Basically this engine is two Mercedes six-cylinder series engines mated to a common crank with appropriate engine monitoring systems.

                      In 2003 the engine options changed. The CL55 AMG became supercharged allowing the car to accelerate from 0-60 mph in 4.27sec according to Motor Trend and the V12 CL 600 had 2 turbochargers added and a slight engine reduction, from 5980 cc to 5513 cc. Both cars produced 500 PS (368 kW; 493 hp) the distinction, again, was the ghost like quietness of the CL 600 as compared to rather noisy CL 55 AMG. The CL 600 hp was conservatively rated as not to take sales away from the AMG CL 55. A dyno tested stock CL 600 was closer to 525 hp. Car & Drivers acceleration test delivered a 0-60 time of 4.3 seconds. Re-programming the ECU to remove the governing restrictions of the CL 600 bi-turbo would increase output by 100 hp, and torque by 100 lf/ft. The top speed would improve to the 200 MPH range, and a 0-60 acceleration in less than 4 seconds. The more powerful CL 65 produced 612 PS (450 kW; 604 hp). The top speed of the car was limited to 250 km/h (160 mph). These numbers are the stock performance ratings for the AMG CL 65.

                      Acuma eu vorbesc prostii sau fabricantul?

                      Engine Power Torque 0–100 km/h (62 mph) Top speed
                      CL 500 5.0 L V8 225 kW (306 PS; 302 hp) 460 N·m (339 lb·ft) 6.1 seconds 250 km/h (155 mph)
                      CL 600
                      (2000) 5.8 L V12 270 kW (367 PS; 362 hp) 530 N·m (391 lb·ft) 5.8 seconds 250 km/h (155 mph)
                      CL 600
                      (2003) Turbocharged
                      5.5 L V12 368 kW (500 PS; 493 hp) 800 N·m (590 lb·ft) 4.8 seconds 4.3 seconds C&D 250 km/h (155 mph)
                      CL 55 AMG
                      (2001) 5.5 L V8 265 kW (360 PS; 355 hp) 530 N·m (391 lb·ft) 5.8 seconds 250 km/h (155 mph)
                      CL55 AMG
                      (2003) Supercharged
                      5.5 L V8 368 kW (500 PS; 493 hp) 700 N·m (516 lb·ft) 4.8 seconds 250 km/h (155 mph)
                      CL 63 AMG 6.3 L V12 327 kW (445 PS; 439 hp) 730 N·m (538 lb·ft) 5.4 seconds 250 km/h (155 mph)
                      CL 65 AMG Turbocharged
                      6.0L V12 450 kW (612 PS; 603 hp) 1,000 N·m (738 lb·ft) 4.4 seconds 250 km/h (155 mph)
                      Last edited by mircea600sel; 10-14-2012, 23:27 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Si tu te iei dupa mancatorii de hamburgeri ?

                        I-a citeste varianta Nazi : http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_C_215

                        Oricum fara facelift = motor aspirat
                        cu facelift = motor biturbo

                        Toata lumea stie asta.

                        La fel ca la 55 OMG .
                        fara facelift = motor aspirat
                        cu facelift = motor cu compresor mecanic
                        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                        Comment


                        • #13
                          In tabelul din josul paginii din linkul arian asa apare:
                          1999–2002: M 137 E 58
                          2002–2006: M 275 E 55 AL
                          Iar in anunt, masina apare din 2001 cu motorul de 5.5.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Siegfried View Post
                            Iar in anunt, masina apare din 2001 cu motorul de 5.5.

                            Si anuntul are poza , iar motorul este cel aspirat. (si normal tinand cont ca masina e prefacelift...)

                            La fel scrie si ca este "avariata putin frontal" de parca ar avea bara "putin" zgariata , nu mormoloci in motor.

                            Oricum topicul asta e pierdere de vreme
                            Last edited by w124researcher; 10-15-2012, 01:35 AM.
                            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                            Comment


                            • #15
                              Ideea e ca nu trebuie sa dau o mie de explicatii la intrebari de genu ai bani de impozit ,,sti cat consuma sau alte chesti aberante si acum sa va raspund de ce vroiam sa o cumpar : am una identica avariata si am nevoie de piese .. oricum rog moderatori sa inchida acest topic, o sa imi achzitionez una din germania e mult mai simplu,,

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF