Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

CL500 w215 2003 ABC visit workshop

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am facut schimbu de ulei (5litri pentosim chf 11s) si de filtru abs si filtru servo.Am schimbat si acel filtru pentru servo deoarece idiotii si imbecilii de la mercedes autoclass pipera cand am comandat filtru de abc ei mi au adus dupa 4 zile cat a durat comanda pe cel de servo(ca sa va dati seama ce cretini si nepriceputi) iar eu ne stiind l am luat,a trebuit sa merg la mercedes tiriac langa hotel parc sa cumpar ce trebuie.
    Domnu Cristian Nedelcu este un om deosebit de bun si foarte de treaba.
    Va multumesc tuturor pentru ajutor.

    Comment


    • #17
      Sa iti spun parerea mea. In primul rand am si postat pe forum reparatia pompei ABC, pe care, am facut-o de unul singur. Acum masina merge fara probleme. Ce sfat iti dau. In primul rand, schimba lichidul ABC ptr ca daca are impuritati, cat de mici ar fi ele, fac ca acele valve care costa ridicol de mult sa scape si sa se lase masina. Nu te speria...pompa oricum merge incontinuu (fiind antrenata de curea), deci, nu are nimic. Schimba lichidul si filtrul ABC. Faci o purjare a sistemului scotand furtunul care intra in vasul de ABC. Daca vrei sa-ti explic procedura, spune-mi si o voi face. In cazul in care dupa ce schimbi lichidul tot se lasa, problema e de la valve. Dar pana acolo fa ce ti-am spus eu. Nu mai arunca cu bani pe Rodeo si alte balarii. Bafta!

      Comment


      • #18
        Scuze. Acum am vazut ca ai schimbat lichidul...oricum 5 litri sunt putini. Capacitatea sistemului e de 5 litri dar, dupa o purjare, ca sa speli sistemul trebuie sa bagi cam 8 litri (3 se pierd). Si, apropos, nu stiam ca servo are filtru. Te rog, spune-mi si mie unde se afla, sunt foarte curios. Multumesc.

        Comment


        • #19
          Originally posted by priest View Post
          Scuze. Acum am vazut ca ai schimbat lichidul...oricum 5 litri sunt putini. Capacitatea sistemului e de 5 litri dar, dupa o purjare, ca sa speli sistemul trebuie sa bagi cam 8 litri (3 se pierd). Si, apropos, nu stiam ca servo are filtru. Te rog, spune-mi si mie unde se afla, sunt foarte curios. Multumesc.

          Bazinu de servo se afla exact langa cel de ABC in stanga umpic mai jos.E un filtru mic care la pipera costa 40 de lei si la tiriac langa hotel parc 20.Eu lam schimbat din caza ca il aveam dar nu e obligatoriu.

          Pentru spalarea intregului sistem asa ii spusesem si eu mecanicului de cateva ori chiar ca ar trebui vro 7 8 litri de lichid dar el a zis ca ajunge si 4....eu am adus totusi 5 litri si in timpu operatiunii chiar a inceput sa curga verde.Treaba e ca iaar a inceput sa scrie acuma pe ecran ABC visit worksop cu alb si ma enerveaza de numai pot ma voi duce iar la service.Pompa mea este noua a schimbato neamtu de la care am luat masina mam uitat pe hartii dar ma gandesc ca daca pierde presiune pe acolo pompa se chinuie mai mult sa lucreze la putere mare sa tina masina sus pe unde pierde...Uneori cand stau muult la semafor sau intr o coloana de masini sau chiar pe loc cu motoru pornit se lasa deodata coltu fata stanga si apoi se ridica,incepe sa ma enerveze rau ABCu asta.E grav?Ce ar trebui sa mai fac?Mai bine imi cumparam CL w140 si numai aveam astfel de probleme si conduceam linistit prin toate gropile.
          Merci mult de tot de sfat si daca nu gasesti vasu de servo incerc sa iti trimit o poza.

          Comment


          • #20
            Originally posted by capdecal View Post
            Bazinu de servo se afla exact langa cel de ABC in stanga umpic mai jos.E un filtru mic care la pipera costa 40 de lei si la tiriac langa hotel parc 20.Eu lam schimbat din caza ca il aveam dar nu e obligatoriu.

            Pentru spalarea intregului sistem asa ii spusesem si eu mecanicului de cateva ori chiar ca ar trebui vro 7 8 litri de lichid dar el a zis ca ajunge si 4....eu am adus totusi 5 litri si in timpu operatiunii chiar a inceput sa curga verde.Treaba e ca iaar a inceput sa scrie acuma pe ecran ABC visit worksop cu alb si ma enerveaza de numai pot ma voi duce iar la service.Pompa mea este noua a schimbato neamtu de la care am luat masina mam uitat pe hartii dar ma gandesc ca daca pierde presiune pe acolo pompa se chinuie mai mult sa lucreze la putere mare sa tina masina sus pe unde pierde...Uneori cand stau muult la semafor sau intr o coloana de masini sau chiar pe loc cu motoru pornit se lasa deodata coltu fata stanga si apoi se ridica,incepe sa ma enerveze rau ABCu asta.E grav?Ce ar trebui sa mai fac?Mai bine imi cumparam CL w140 si numai aveam astfel de probleme si conduceam linistit prin toate gropile.
            Merci mult de tot de sfat si daca nu gasesti vasu de servo incerc sa iti trimit o poza.
            Vasul de servo stiu unde este iti dai seama, dar , nu stiu unde e filtrul. Fa o poza si inseamna cu o sageata daca poti.
            Dupa tot ce-mi spui, tu ai impuritati in sistem. Cateodata se lasa, cateodata nu. Asa face. Iti spun sincer. 5 litri sunt putin. Trebuie flushuit (purjat) calumea. Pompa , cand nu baga in amortizoare (prin valve), trimite lichid in radiatorul ala mic din fata si apoi vine pe retur in vas. In momentul cand trebuie ridicata vreo suspensie, computerul deschide valvele. Daca dupa un nou schimb - flush(iti repet cu 8 litri) tot se lasa, demonteaza grupul de valve pe fata si curata-l...sau poti face asta inainte de a spala din nou sistemul.Bafta si te rog fa o poza filtrului.

            Comment


            • #21
              Originally posted by priest View Post
              Vasul de servo stiu unde este iti dai seama, dar , nu stiu unde e filtrul. Fa o poza si inseamna cu o sageata daca poti.
              Dupa tot ce-mi spui, tu ai impuritati in sistem. Cateodata se lasa, cateodata nu. Asa face. Iti spun sincer. 5 litri sunt putin. Trebuie flushuit (purjat) calumea. Pompa , cand nu baga in amortizoare (prin valve), trimite lichid in radiatorul ala mic din fata si apoi vine pe retur in vas. In momentul cand trebuie ridicata vreo suspensie, computerul deschide valvele. Daca dupa un nou schimb - flush(iti repet cu 8 litri) tot se lasa, demonteaza grupul de valve pe fata si curata-l...sau poti face asta inainte de a spala din nou sistemul.Bafta si te rog fa o poza filtrului.
              Hai ca am facut o poza acuma pe noapte in garaj de nu se vede nimica da iti dai seama usor de tot unde e,e chiar sub vasu de abc e un vas identic cu un capac identic care se desface si dedesupt e filtru(exact ca la abc),capacu are pe el un actibild verde si chiar langa este joja.
              Inteleg ce mi ai zis tu da asta ar fi trebui sa fac de la inceput si chiar iam spus mecanicului daca nu cumva ar fi bine sa scoatem si sa curatam blocu de valve si a zis ca nu e nevoie si iam spus de cateva ori daca nu cumva e nevoie de mai mult lichid.Acuma nu imi vine deloc sa dau iar 2 milioane jumate doar pe manopera si alte multe milioane pe lichid ca sa fac aceiasi operatiune ea nefiind facuta cum trebuie de la inceput.Eu doar conduc masina nu sunt mecanic mam luat dupa spusele dansului.In orice caz daca se mai alsa este vrun pericol?Daca mai sunt multe probleme sau e pericol chiar am de gand sa vand masina pentru ca oricum e prea sensibila pentru drumurile noastre si o conduc ca si cum as avea in brate un carton plin cu oua!nu stiu ce sa fac si la ce sa ma astept
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Originally posted by capdecal View Post
                Hai ca am facut o poza acuma pe noapte in garaj de nu se vede nimica da iti dai seama usor de tot unde e,e chiar sub vasu de abc e un vas identic cu un capac identic care se desface si dedesupt e filtru(exact ca la abc),capacu are pe el un actibild verde si chiar langa este joja.
                Inteleg ce mi ai zis tu da asta ar fi trebui sa fac de la inceput si chiar iam spus mecanicului daca nu cumva ar fi bine sa scoatem si sa curatam blocu de valve si a zis ca nu e nevoie si iam spus de cateva ori daca nu cumva e nevoie de mai mult lichid.Acuma nu imi vine deloc sa dau iar 2 milioane jumate doar pe manopera si alte multe milioane pe lichid ca sa fac aceiasi operatiune ea nefiind facuta cum trebuie de la inceput.Eu doar conduc masina nu sunt mecanic mam luat dupa spusele dansului.In orice caz daca se mai alsa este vrun pericol?Daca mai sunt multe probleme sau e pericol chiar am de gand sa vand masina pentru ca oricum e prea sensibila pentru drumurile noastre si o conduc ca si cum as avea in brate un carton plin cu oua!nu stiu ce sa fac si la ce sa ma astept
                La o asemenea bijuterie de masina din cate vad te a cam costat ceva reparatiile,dar banuiesc ca o data ce ai achizitionato nu te incurca consumul de carburant deci cred ca o spalatura ca la mama ei bine facuta la blocul de valve cred ca ar merita si sa te bucuri de ea apoi fara nici o grija,nu vreau sa ma intelegi gresit.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by edwardmihail View Post
                  La o asemenea bijuterie de masina din cate vad te a cam costat ceva reparatiile,dar banuiesc ca o data ce ai achizitionato nu te incurca consumul de carburant deci cred ca o spalatura ca la mama ei bine facuta la blocul de valve cred ca ar merita si sa te bucuri de ea apoi fara nici o grija,nu vreau sa ma intelegi gresit.

                  Nu sunt reparatii astea aia e,e doar intretinere.Reparatiile doamne fereste,costa mult mai mult.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by capdecal View Post
                    Nu sunt reparatii astea aia e,e doar intretinere.Reparatiile doamne fereste,costa mult mai mult.
                    Asta inseamna ca ai o masina buna pe mana dar care necesita si ea intretinere dar la pret de ...reprezentanta

                    Comment


                    • #25
                      Pana la urma cum s-a rezolvat problema? Sunt interesat pt ca am si eu un cl 500 si tot la fel se lasa! E vreo problema daca circul cu ea si asa?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by robert_clk View Post
                        Pana la urma cum s-a rezolvat problema? Sunt interesat pt ca am si eu un cl 500 si tot la fel se lasa! E vreo problema daca circul cu ea si asa?
                        Vad ca e vechi postul dar eu pot ajuta daca va mai intereseaza.

                        Comment


                        • #27
                          salut!! are cineva idee de unde sa cumpar si eu niste piese pentru un cl 500 din 2002 facelift?? am nevoie de o capota fata cu grila, aripa stanga fata si un stop spate pe partea stanga!!?
                          multumesc

                          Comment


                          • #28
                            Va salut, am si eu o problema cu ABC ul, dupa ce se ridica o opresc si cand o repornesc se lasa instantaneu, si ii ia cam o juma de ora sa se ridice.
                            ca si paranteza, cate blocuri de valve are? Cl500 an 2001

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF