Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cl 600 AMG

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cl 600 AMG

    Ca tot ziceam ca vreau sa caut cva de recarosat,am gasit aceasta masina pe autovit in sibiu.Masina este cam "lighean",are grila rupta bara din fata ciupita,parbrizul crapat,dar partea eletrica merge perfect insa partea mecanica.........a pus cnv testeru pe ea si merg 7/12 pistoane.Cred ca se poate repara motorul,mai ales ca a fost "pomana" la pretul de 3300 E inmatriculat,si daca nu ma insel masina are bodykit de AMG :-?

    IMG_1267.jpg

    IMG_1268.jpg

    IMG_1269.jpg

    IMG_1270.jpg

  • #2
    Originally posted by Ahuramazda View Post
    Ca tot ziceam ca vreau sa caut cva de recarosat,am gasit aceasta masina pe autovit in sibiu.Masina este cam "lighean",are grila rupta bara din fata ciupita,parbrizul crapat,dar partea eletrica merge perfect insa partea mecanica.........a pus cnv testeru pe ea si merg 7/12 pistoane.Cred ca se poate repara motorul,mai ales ca a fost "pomana" la pretul de 3300 E inmatriculat,si daca nu ma insel masina are bodykit de AMG :-?

    [ATTACH]85580[/ATTACH]

    [ATTACH]85581[/ATTACH]

    [ATTACH]85582[/ATTACH]

    [ATTACH]85583[/ATTACH]
    Acest motor V12, are un sistem numit: zylinderabschaltung, adica, lucreaza cilindrii in functie de sarcina: 6, 8, 12. Nu cred sa aiba vreo problema majora motorul ci doar acest sistem. Ramane de vazut.

    Comment


    • #3
      Mecanicul a desfacut amandoua bobinele,ca sa verifice bujiile,a scos toate cele 24 de bujii ) lea pus pe bobine si am dat la automat,si la o bobina cateva nu dadeau curent,am schimbat si bujiile intre ele si tot nmk,am dus acea bobina la un electrician,sa vedem ce poate sa faca...ca daca nu am incurcato.este 60 de milioane bobina la asta pe o parte

      Comment


      • #4
        Originally posted by priest View Post
        Acest motor V12, are un sistem numit: zylinderabschaltung, adica, lucreaza cilindrii in functie de sarcina: 6, 8, 12. Nu cred sa aiba vreo problema majora motorul ci doar acest sistem. Ramane de vazut.


        Si despre sistemu asta stiam cva,ca daca mergi pana in 100-120 injectoru nu da benzina in toate.dar problema e ca trepideaza motorul...se aude ca un tractor cand o accelerezi

        Comment


        • #5
          Nmk, cva, cnv - renunta la ele, forumul nu-i messenger.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ahuramazda View Post
            Si despre sistemu asta stiam cva,ca daca mergi pana in 100-120 injectoru nu da benzina in toate.dar problema e ca trepideaza motorul...se aude ca un tractor cand o accelerezi
            Am avut Cl 600, cu acelasi motor. Intai mi s-a ars prima bobina (se schimba cu tot cu pipele bujiilor) apoi si cea de-a doua. A fost un cosmar. Cadea incontinuu ceva la masina. Cea mai grea operatiune a fost schimbarea unei garnituri de 30 de Euro (garnitura dintre cilindrii), unde a trebuit sa dau jos chiulasele. Alte suruburi (ca la carte), etc...un cosmar!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ahuramazda View Post
              Ca tot ziceam ca vreau sa caut cva de recarosat,am gasit aceasta masina pe autovit in sibiu.Masina este cam "lighean",are grila rupta bara din fata ciupita,parbrizul crapat,dar partea eletrica merge perfect insa partea mecanica.........a pus cnv testeru pe ea si merg 7/12 pistoane.Cred ca se poate repara motorul,mai ales ca a fost "pomana" la pretul de 3300 E inmatriculat,si daca nu ma insel masina are bodykit de AMG :-?

              [ATTACH]85580[/ATTACH]

              [ATTACH]85581[/ATTACH]

              [ATTACH]85582[/ATTACH]

              [ATTACH]85583[/ATTACH]
              Pana la urma ai achizitionato pe aceasta de Sibiu sa o repara pe a ta sau o repara pe aceasta neagră ?

              Comment


              • #8
                Originally posted by edwardmihail View Post
                Pana la urma ai achizitionato pe aceasta de Sibiu sa o repara pe a ta sau o repara pe aceasta neagră ?

                Masina am duso la mine in tara,in Iran.In acest moment se afla acolo si am rezolvat tot la el...Revopsit,tinichighit pe unde mai era putin lovita.

                I-au umblat baietii si la tobe.Exact pe mijlocul masinii,pe dedesubt.Acolo se afla o chestie care unea tevile care vin de la galerie si au scos-o si au facuto pe direct :d....Se aude masina exact ca un lamborghini :X recomand sa faceti asta ) mai ales ca la mine in tara este f ieftina benzina si cand eram acolo...Atat de mult o acceleram ca imi placea foarte mult sunetul,incat bagam aproape 60 de litri pe zi benzina )

                Comment


                • #9
                  Da, ieftina insa putina si cu cartela.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Poti sa bagi si la liber :P cartela este pentru masinile inmatriculate acolo...Nu pot folosi eu cartela. Daca ai cartela litrul de benzina este 40 de bani,cel de motorina 16 bani ) si pe liber este 70 de bani litrul de benzina si 30 de bani cel de motorina :P
                    La cartela ai 400-600 de litri de benzina pe luna ( depinde de masina) si pe liber poti sa bagi cat vrei tuu :P

                    Comment


                    • #11
                      Eu stiam ca in Iran nu ai voie cu diesel doar la transport ca persoana fizica nu ai voie.Cand ai trecut in Iran vama cat ai platit si nu ti a dat numere de Iran asa stiam eu poate intre timp s-au mai schimbat si legile.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by steradulescu View Post
                        Eu stiam ca in Iran nu ai voie cu diesel doar la transport ca persoana fizica nu ai voie.Cand ai trecut in Iran vama cat ai platit si nu ti a dat numere de Iran asa stiam eu poate intre timp s-au mai schimbat si legile.
                        Ca strain poti sa intri in Iran cu diesel,dar nu exista masini inmatriculate diesel decat tiruri,camioane...astea utilitare

                        Am luat carte verde de la ACR care pui o garantie la ei si o inapoiezi cand intorci masina de acolo si la vama numai platesti nimic.Da si esti obligat sa pui numere "provizorii" cu litere si cifre iraniene.

                        Uite poze cum arata masina dupa ce au refacuto baietii acolo cu tot cu numerele din iran

                        IMG_1425.jpg

                        IMG_1426.jpg

                        IMG_1428.jpg

                        Comment


                        • #13
                          Da asa stiam si eu intri in Iran dai banu si apoi cand iesi ti-l inapoiaza, asta o stiu de la colegul meu ca el e persan(compatriot de-al tau).

                          Comment


                          • #14
                            Unde ai reparat bobina?
                            Am si eu una stricata la un CL 600.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF