Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vand Mercedes S300 w140 1991 diesel

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Tudor_88 View Post
    Vreau sa precizez ca am fost si am vazut masina.. am condus-o, la exterior se prezinta bine...iar pielea e din punctu meu de vedere OK. motoru functioneaza iarasi bine...iar la banii astia nu cred ca gasesti vreun W 140 inmatriculat in Ro si cu motor diesel. Intradevar mai este de lucrat la instalatia electrica, dar un electrician bun o pune la punct. E o masina cu actele in regula.. asta pot sa o zic cu mare incredere !!! pretul fiind negociabil...sper sa ma inteleg cu omu cat mai repede !!!
    Tudor, daca zici ca ai vazut masina,are compresorul si radiatorul de aer?....si nu e cam puturoasa cu motorul aspirat?

    Comment


    • #17
      Grupul a ramas cel original de benzina sau a fost inlocuit cu unul pentru diesel? ASR-ul mai functioneaza?

      Comment


      • #18
        Originally posted by claudiu.g View Post
        Aoelu, cat am asteptat sa comentez si eu offtopic pentru masina asta...
        Sincer, le-as taia mainile jos lu' aia care au pus motorul asta pe masina asta. Si mai ales cutie automata. Ba nu, le-as taia mainile si limba si celor care au comandat lucrul asta.

        Si faza cu "un electrician bun o pune la cap" nu se aplica.
        Credeti-ma, am avut una la fel; am cumparat-o in aceeasi idee, mai bag cativa bani in ea si o fac masina.... NEVER ....
        Am bagat in ea vreo 2500 euro, nu stiu in ce, si tot o coaja de masina a ramas.


        Personal, as da maxim 600 euro pe masina asta, numai asa, sa vad cat e de rezistent un w140 cand ii dai drumul peste cap din varful unui deal.


        Sper ca nu am suparat pe nimeni, dar asta e adevarul.
        In plus, nu sunt singurul off-topic de aici.


        TM XX LEU avea numerele masina?

        Comment


        • #19
          Ramaneti la subiect va rog.
          Nu ofer radiere financiara.

          Comment


          • #20
            2500e fix.
            masina pleaca la cheie, poate fi condusa prin tara

            Comment


            • #21
              Nenica lasa tu pretul fix si incearca sa raspunzi la intrebari daca vrei sa vinzi masina... lumea vrea detalii nu discutii la subiect.

              Comment


              • #22
                Aia cu TM xx LEU era 350 turbodiesel, si era ceva nuanta de albastru(scuzati de offtopic)
                Ontopic:bafta la vanzare, pretul ii foarte bun!
                - 2543 Actros 2001-
                -1843 Actros 2000-
                -1223 Atego 2003-
                -818 Atego 2007-
                -111CDI Vito 2005-
                BMW 320i 05/1995
                si visez la un Mercedes CE.

                Comment


                • #23
                  Bai fratilor sunteti culmea... cu riscul de a lua ban la mesajul asta ar trebui sa lasati omul sa isi vanda masina in pace. Si-a prezentat problemele la ea, cere un pret mai mult decat corect pe ea. Ati vrea sa va dea bani numai sa il scapati de ea? pe un cotetz de cobra cu toate praf unii mai au curajul sa ceara banii pe care omul asta ii cere pe o balena, care cum ii cum nu ii, porneste si de duce din punctul A in punctul B. Cu putina pasiune se pot repara o parte din probleme. Niciunul nu aveti intentia de a cumpara aceasta masina, dar cu o rautate iesita din comun il luati la rost.

                  Numai bine si bafta la vanzare. Apreciez faptul ca nu ceri pe o masina cu probleme banii pe care altii ii cer pe o masina in stare buna.

                  Comment


                  • #24
                    Mi se pare un pret cinstit dc actele-s in regula,restul reparatiilor se pot face in timp.
                    Bafta la vinzare.
                    Viteza nu ucide mai mult ca prostia.

                    Comment


                    • #25
                      Voi nu intelegeti ca NU sunt actele in regula.Omul nu ofera radiere fiscala.Deci masina nu o puteti trece pe numele vostru si poate are impozitul neplatit de 10 ani + ca poate nici motorul nu e omologat in acte.Daca erau bune actele se dadea de mult la pretul asta.
                      Mercedes W202 C180 Sport
                      Mercedes W245 B180 cdi

                      Comment


                      • #26
                        Daca mai este valabil anuntul as face un schimb cu un citroen bx trd intercooler, sau alte combinatii.

                        Comment


                        • #27
                          facem schimb,am un bmw 318 de austria

                          Comment


                          • #28
                            Despre masina de la proprietar

                            Salut baieti,

                            Eu sunt proprietarul masinii si l-am rugat pe tintome sa ma ajute si sa se ocupe el de vanzare pentru ca eu nu am timp sa fac asta. Pentru ca nu s-a dat o vand eu direct la 2000 euro fara comisioane sau o sa o tin si o fac asa cum merita sa fie facuta.

                            Am mai multe masini noi sau noute (Pajero, seria 5, A6 etc.) si nu ma ocup cu "combinatii", masina am luat-o pentru ca am o dragoste mare pentru W140 si de cand ma stiu si am vrut unul.

                            In esenta masina nu e rea deloc si merita fara discutie banii (perfect obiectiv vorbind) pentru cineva care are timp sa se ocupe putin de ea. Cel mai ieftin o faci cap-coada daca gasesti un S350TD sau S300TD (preferabil) cu nr. de anglia/italia/etc neinmatriculat sau accidentat (sau ambele) si asa poti sa o faci si turbo daca vrei, schimbi cutia si dif-ul, orice electrice, orice interior, pus ac, clima etc. plus iti ramane restul masinii de piese, ceea ce fie se poate vinde fie se tine. Daca gasesti masina potrivita te costa cam 1000 maxim dupa ce valorifici ce-ti ramane sau poti chiar sa ajungi pe 0 daca ai rabdare la vandut piesele si faci iti faci tu schimb-ul de pe o masina pe alta. Varianta fara alta masina poate deveni costisitoare daca esti pretentios si vrei sa-i pui turbo si ac. Daca poti trai fara turbo si ac nu te costa mare lucru.

                            O sa va insir in mare parte istoria si toate defectele in cele mai mici detalii, chestie care nu se face de obicei si poate lumea are impresia ca masinile chiar is impecabile si la fata locului sunt niste cazane rupte pe care se cere 4-5 mii, am vazut suficiente S-uri din astea la viata mea sa-mi dau seama cam in ce stare e al meu. Macar pe asta eu cer 2000 fix.

                            In masina s-au bagat ceva bani pe la suspensie si frane, schimbat uleiul si filtru in cutie, ceva lucru pe la electrice (era chiar tragic cand am luat-o) insa din lipsa de timp nu am terminat ce mi-am propus.

                            Motorul e OM603.912 de pe W124 nu e de cobra sau alte prostii, are 110 cai (ma rog... dupa MB) dar sunt de diesel aspirat deci e relativ lenesa insa se poate merge cu ea normal. Cum se stie, e un motor extrem de fiabil cu consum rezonabil si performante acceptabile pentru un condus relaxat. Nu ovalizeaza cilindrii sau rupe rod-urile ca 350td

                            Estetic nu arata rau deloc si nu a avut vreodata accident urat (e dreapta pe dedesupt, sasiu/lonjeroane asa cum trebuie), poate evenimente minore. Ceva zgarieturi si sarita vopseaua in cateva locuri pe spoilerul fata.

                            Pielea e in stare generala buna, cam ce te-ai astepta de la anii ei, nimic mai mult sau mai putin.

                            Cutia din ce stiu eu schimba toate vitezele, marsarier etc. dar intr-adevar sta mult intr-o viteza daca ii dai blana si de asemenea schimba brutal (doar la blana).

                            Compresorul AC, radiatorul AC si ventilatoarele AC lipsesc.

                            Inchiderea vacuumatica uneori merge, uneori nu. Are inchiderea centralizata pe telecomanda cu motorase electrice, nu mai e pe vacuumatic.

                            Climatizarea cat si alte chestii nu cred ca functioneaza cum trebuie pt. ca lipseste pompa de vacuumatic de sub bancheta spate.

                            E posibil sa fie nevoie de schimbat un suport la motor. Cu toate ca motorul suna ff. bine si rotund, vibreaza totusi la relanti, doar de la un suport motor poate fi.

                            Posibil sa fie pe undeva putin sparta evacuarea, stiu ca suna putin cam tare.

                            Scaunele incalzite nici nu-s conectate, nu s-a uitat nimeni la ele.

                            Pe spate arcurile sunt cam tasate, de aia este cam cazuta de fund (nu atinge sau ceva). Tocmai am pierdut pe ebay o licitatie cu set complet 4 arcuri H&R-uri la 21 euro si se mai gasesc ocazii (am licitat la 1s si cu lag de pe telefon ... you lost). 2 arcuri noi sunt 3.5 mil aftermarket si oem vreo 6 am impresia.

                            Atentie : Eu nu am lasat-o (inca) la electrician sa vada de ce nu merg toate jucariile din ea, cu siguranta mare parte din ele se rezolva usor, nu trebuie sa fie totul o "tragedie", e imposibil sa pice toate device-urile de pe o masina de-odata, aici e vorba de cineva cat de cat priceput care sa stea sa verifice.

                            In esenta, oamenii care au pus diesel-ul pe masina asta au fost cel putin "taranei" si nu s-au ocupat cum trebuie de dansa, e nevoie ca cineva sa "termine" lucrarea inceputa de ei si in parerea mea neterminata.

                            Eu am cautat proprietara (da era femeie ...) din BC, am fost si la adresa ei dar nu era acasa si nu pot sa stau in bacau sa o astept. Sunt convins ca nu ar fi nici o problema sa faca actele cu cineva. Masina a fost inmatriculata pe numele ei in 2008 deci daca e de platit impozit (se poate ocoli daca e in alt oras, in fine, sa presupunem ca se plateste) e maxim 18 milioane presupunand ca a dat-o cum a luat-o. Din ce am inteles eu de la cine am cumparat-o, era recent luata de la tipul care a luat-o de la ea deci cel mai probabil are tot cam 1 an si ceva de plata la impozit.

                            In urmatoarele zile o sa o sa-i iau o bateria (a ei a murit de stat iarna asta), o duc in service sa arunce un ochi pe electrice, macar motoarele de la geamuri sa le faca si sa vada ce-i cu incalzirea in scaune si trapa dupa care pun masina la vanzare cu 2000 euro fix in mana. Daca nu se da, o sa o tin si o sa o fac pt. ca sincer masina nu e o baza rea mai ales la banii astia. Gasesti un 350TD accidentat sau cu nr. de anglia si ai facut-o toata cap-coada (inclusiv kilometraj/bord schimbat) fara nici o problema si fara mare bataie de cap.

                            Lipsa de timp m-a facut sa nu ma pot ocupa de masina, nici ca proiect, nici de vanzare, nimic. De asemenea nu prea am mers cu ea pentru ca am masini noi si bune, o mai luam din cand in cand la o plimbare sa simt cum e sa mergi cu vaporul.

                            Motorul e omologat in 2006, deci s-a mers in configuratia asta de diesel multa vreme.

                            Acum cateva zile m-am ofticat ca nu se da si am zis ca o tin si o fac, ca urmare i-am facut si asigurarea pe 6 luni (3 mil). Dupa aia mi-am dat seama ca daca nu am avut timp pana acum, nu o sa am nici de acum incolo asa ca o sa-mi iau un S300 TD 24v 96-98 si o sa-l fac pe ala un S de care sa pot fi mandru, daca tot sunt indragostit de W140. De aia il voi tine la vanzare cu 2000 euro cash fix si daca nu-l dau intr-o luna ma apuc de el. Asigurarea a ramas insa platita :P

                            Avantajele masinii sunt simple : daca nu te grabesti prea tare sa ai nevoie de turbo, beneficiezi de consum de diesel, impozit de 9 mil in loc de 20 cat e la 350TD si dai 2000 in loc de 5-7000 cat e un 300TD in timp ce ai aceeasi masina. De asemenea e una din cele doua culori dorite pe S, gri inchis sau negru, un factor foarte important daca vrei sa-ti arate bine masina. In 2500 ii faci cam toate defectele inafara de AC si pe bani de Opel Astra ai una din cele mai bune masini facut vreodata. Daca te mananca, poti pune turbo pe ea de pe 350TD (e unul la culoare in Suceava la dezmembrari si are preturi ok omul) dar sincer mai bine schimbi motorul cu un OM606 (3.0td 24v 177cp) cu tot cu cutie si diferential de la un S avariat sau un E (chiar era unul la 1500 neinmatriculat si motorul+calculator+cutie+dif erau ok) si vinzi restul masinii dezmembrata ca sa recuperezi din bani.

                            Deja m-am speriat cat am scris, asa ca o sa fac un rezumat.

                            - Treaba cu certificatul fiscal nu vad de ce e asa panicata lumea, daca gasesti proprietarul va fi tot timpul mai mult decat dornic sa faca actele si in cel mai rau caz ai de platit MAXIM 18 mil impozit pe 2 ani (tind sa cred ca e 9 pt. un sg an dar in fine). Deci 2400 euro S diesel inmatriculat pe numele tau. Daca cauti ieftineala, mergi cu ea pe numele doamnei si nu platesti impozit deloc.

                            - Masina optic arata chiar foarte bine, evident nu este perfecta, dar cu siguranta arata mai bine ca fff. multe S-uri. Cum se stie reparatiile mecanice sunt in general mai ieftine decat cele optice nasoale, de ex. un revopsit cum trebuie e cat toata masina deci conteaza ..

                            - Se poate merge/plimba cu ea chiar din momentul cumpararii, majoritatea defectele au legatura cu confortul nu cu mersul masinii

                            Cateva cuvinte de bine :
                            - acte 100% in regula, motor omologat pe carte din 2006, itp 2011, asigurare inca 6 luni abia facuta, proprietar in carte femeie (deci sanse minime sa fie samsar sau sa ai probleme daca-l gasesti sa faci actele).
                            - impozit (relativ) mic 9 mil/an fata de 20 mil la S350TD sau S320 benzina. Doar S280 benzina are impozitul asta dar fiind benzina te arde rau la consumul urban.
                            - e dreapta, are linie, nu a avut accidente majore, lonjeroane/sasiu/spate nu au fost atinse vreodata
                            - jante originale AMG (sau Lorensen) 16" si vopseaua originala o fac sa arate chiar excelent. doar cateva zgarieturi si locuri unde a sarit vopseaua pe spoiler-ul fata.
                            - culoare perfecta pt. un S, desireable cum ar zice englezii
                            - motor bun si fiabil
                            - consum relativ mic
                            - gata de drum, nu are nici o problema care sa o faca inoperabila (de ex. electricele importante toate merg - faruri, stopuri, semnalizari, stergatoare etc.)
                            - tehnic in stare destul de buna inafara de cutia care smunceste putin cand schimba la acceleratii maxime
                            - doar 2000 euro

                            Lista COMPLETA de defecte (nu va speriati ca nu e nici un S impecabil la un pret ok, diferenta este ca nimeni nu o sa va zica toate astea cand isi vinde masina) :

                            Electrice (nu am dus-o la mecanic sa le rezolv deci pot fi usor sau greu de reparat):
                            - nu functioneaza 3 geamuri electrice, se aude zumzet in motorase dar nu se misca geamul. Fie trebuie lipit geamul de macara fie (cum a sugerat un user pe un forum) dat cu spray degripant in motorase pt. ca acumuleaza murdarie. Geamul dreapta fata functioneaza ok.
                            - oglinzile electrice tin minte ca merg ok
                            - reglaj volan electric functioneaza ok
                            - trapa electrica nu merge si nu se aude nici un zumzet (probabil e un contact, butonul (ieftine de facut) sau in cel mai rau caz motorasul de la trapa)
                            - incalzirea in scaunele fata si in scaunele spate nu este conectata, nu am testat-o vreodata sa vad daca merge, sa presupunem ca nu merge din cauze necunoscute.
                            - controalele de la clima se aprind si poti misca de rotite gradele dar nu merge controlul ventilatiei, presupun pentru ca desteptii care au avut masina au tras pe direct un fir la ventilatorul de clima si naiba stie ce-i acolo. Momentan daca vrei aer rece sau cald trebuie sa deschizi capota si sa setezi pe inchis sau deschis caloriferul interior.
                            - tetierele spate de dat jos functioneaza ok din ce tin minte
                            - dvd player-ul "Majestic" care era pe masina cand am luat-o (si e sincer un rahat, mai bine il schimbi) nu citeste dvd-uri si nu se mai aude (mergea si de-o data s-a linistit).
                            - ceasurile de bord nu sunt legate cum trebuie. Ceasul de combustibil merge iar kilometrajul e legat pe turometru (idioti, mai tata !) restul nu prea misca din ce tin minte. Are lumini in bord noaptea. Cand pui faza lunga parca (sau cand aprinzi farurile, nu mai tin minte) se aprind semnalizarile verzi in bord (ciudat).

                            Vacuum :
                            - lipseste pompa de vacuum de sub bancheta spate, ceea ce face ca antenele de mars-arriere sa nu se ridice, soft-close-ul (cand iti trage singur daca nu ai inchis bine) de la portbagaj nu merge, soft-close-ul vacuumatic la usi merge din cand in cand (deci cealalta pompa de vacuum e ok), inchiderea centralizata pe vacuumatic nu merge nici ea (dar e pusa inchidere centralizata electrica after-market cu telecomanda), probabil si motivul pt. care climatizarea a fost pusa pe direct pt. ca are legatura cu vacuumul. Practic pompa am gasit-o sh la 5 mil si rezolva toate problemele astea daca vrei sa le rezolvi.

                            Tehnic :
                            - In conditii normale motorul porneste fest dar mi-a spus tintome ca a invartit mai mult motorul la -10 sau cat a mai fost iarna asta, deci posibil 1-2-3 bujii incandescente sa fie pe moarte sau deja sa fi dat coltul.
                            - cand ii dai blana cutia schimba cam brutal, cand mergi linistit schimba mai ok. Acum poate pt. ca e de benzina sau poate e ceva in neregula cu ea nu ma pricep. Schimba toate vitezele, marsarier etc. Are ulei si filtru noi si face la fel.
                            - posibil ceva bucse sa fie nevoie sa fie schimbate, nu am mai mers de mult cu ea si nu mai tin minte. Stiu totusi ca am schimbat si eu niste bucse si furtune de frana la ea inainte sa fie facut itp-ul.
                            - Parbrizul e fisurat, nu deranjeaza la vizibilitate deci nu e urgent si se mai poate merge cu el daca vreti. De schimbat costa aprox 6 mil (in iasi la Ager de la un producator ok), dar aici depinde mult de ce parbriz vrei, normal.
                            - posibil sa fie nevoie de un suport la motor, vibreaza mai mult decat (zic eu ca) ar trebui la relanti si in rest nu vibreaza. vreo 1 mil, nu am cautat pret exact.
                            - undeva cred ca este spart esapamentul sau s-au slabit colierele pt. ca nu suna tare cand am luat-o. Fie se strage la loc, fie se sudeaza (varianta ieftina) fie se schimba cu sh sau nou, dupa bugetul fiecaruia.
                            - cam atat din ce tin minte, acum sper sa nu fi omis ceva, dar daca am omis e sigur minor.

                            Defecte optice :
                            - lipseste saritoarea de plastic de la calandru (cea care iese la deschiderea capotei), momentan e doar sarma.
                            - pe spoilerul fata e sarita vopseaua in cateva locuri si are cateva zgarieturi
                            - sunt cateva zgarieturi si pe restul masinii, insa din ce tin minte nimic grav
                            - lipseste un "dop" de la pragul dreapta fata, de asemenea e sarita vopseaua in jurul lui. Avand in vedere ca toate defectele optice exterioare sunt in partea inferioara gri deschis, fie se poate folia (solutia ieftina) fie se poate revopsi (mai scumpel) fie se poate face schimb+diferenta la un alt spoiler fata la culoare (am gasit in SV) si luat dopul de la prag si iesi in vreo 2 mil.
                            - jantele au ceva zgarieturi mai serioase, insa nu sunt din ce tin minte crapate, sudate etc. Cauciucurile (la fel, din ce tin minte) sunt ok pe ea, nu-s "piele".
                            - lipsesc vreo 2 prezoane pe spate (probabil motivul pt. care tintome a zis ca are un joc pe spate la viteza, eu nu tin minte sa fi facut urat, voi verifica)
                            - pielea (ca la orice masina de varsta asta) nu e ca noua, are ceva zgarieturi etc. dar fata de alte masini similare e in stare chiar buna.
                            - scrumiera interior nu se mai inchide si am impresia ca e desprins lemnul de pe ea (se poate lipi)
                            - plasticul din dreapta consolei (partea pasager, genunchi) are nenumarate gauri in el, nu stiu cum dumnezeu s-a intamplat asta, sper ca nu de la un sex in masina cu tot cu tocuri - se poate imbraca in piele neagra pt. 1 milion si arata fest
                            - pielea de pe volan are urme normale de uzura. si asta se poate imbraca in piele, inca 1 mil si arata ca nou.
                            - nu se mai inchide compartimentul de pe bord, e rupta clema care-l tinea inchis (am observat ca asta patesc majoritatea S-urilor insa). Se poate lipi inchis si problema e rezolvata.
                            - schimbatorul nu este cel original si nu prea se imbina ok cu atmosfera interioara (e de aluminiu). am si schimbatorul original insa e crapat in 2. Fie se poate lipi la ieftineala fie luat unul din dezmembrari sau nou de pe ebay cu 40 euro.
                            - nu imi vin altele in cap dar evident la o masina din 91 mai sunt unele lucruri care sunt uzate, nu e noua si nu e 100.000 euro cat a costat cand era noua

                            Am pus poze complete cu masina, originale, ne-alterate, fara nici un defect "ascuns" si cu toate vizibile. Ce vezi e ce primesti si sper ca se vede din poze ca totusi masina nu este un cazan pt. banii astia :
                            http://cardriver.ro/w140/

                            Pretul este complet fix 2000 EURO la cursul bnr sau in euro.

                            Daca nu o dau la banii astia, fie o fac eu cum vreau si nu mai iau un 300 td, fie o dau cadou la un prieten inebunit dupa w140 dar care nu prea are bani dar macar stiu ca masina asta va fi readusa la ce trebuie ea sa fie. W140-urile nu ar trebui sa fie lasate sa "moara".

                            Tineti minte ca nici un S care-l vedeti ieftin nu e impecabil si vor intra bani in el. Doar de la 7 mii in sus poti avea sansa sa gasesti unul bun fara probleme si care nu necesita bani in primele luni, insa si acolo unele ori sunt fara piele, ori fara trapa, ori sunt verzi, rosii, maro sau alte culori de "nota 10". Asta sa zicem in 3000 euro il ai cu actele pe numele tau si toate problemutele rezolvate si incepi sa-ti scoti banii din impozit si consum mici.

                            Nu accept variante auto pt. ca am suficiente masini noi si bune , nu am ce face cu inca o masina veche (poate doar variante mai exotice, sport sau limuzine etc. fara golf-uri, astra sau "pisicute" cu diferenta din partea mea, nu mai ieftine). Accept doar variante cu motociclete, numai Fireblade 929 sau 954, GSXR 1000, Super Black-Bird 1100xx, Hayabusa sau ZX12 (diferentele le discutam, masina pt. schimb e la valoare de 3 mii).

                            Telefon : 0788 182 448 (eu) sau 0742 094 758 (asociatul meu). Noi avem o firma de IT si tinem legatura cu clientii din US deci avem un program mai .. diferit de somn. Daca nu raspund, incearca mai tarziu sau da un sms ca nu m-ai gasit si te sun eu. E-mail octav [at] oxylus.ro

                            PS : Cam asa vreau eu sa o fac iar in poza are doar arcurile spate schimbate sa fie la nivel 100E, jante 19" 600-250 ale ei 350E, grila fata schimbata 40E, semnalizari fata laterale led cu crom 35E. Asta inseamna 175 euro fara jante respectiv 525 euro cu tot cu jante. Nu tocmai un capat de tara ca bani pentru cum ar arata masina. Preturile sunt de pe ebay pt. piese noi, jatele sh. Asta e varianta ieftina, eu am in plan chestii mult mai marete si scumpe (22", interior complet retapitat piele custom, faruri clare, DVD cu navi etc. - fie pe asta fie pe un S300td pe care vreau sa iau, oricum nu scapa un W140 de mine). ATENTIE : poza aceasta este tuning virtual in photoshop, adica asa ar arata, pentru pozele ei curente vedeti anuntul original sau si mai bine link-ul la toate pozele care le am cu ea mai sus.
                            Attached Files
                            Last edited by XSD; 03-01-2010, 06:00 AM.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by tintome View Post
                              Observatie: a fost s600, acum are motor diesel omologat, trecut in carte.
                              Masina nu a fost S 600 nici acu 20 de ani, in alta viata. Asta este VIN-ul WDB1400321A036906, si uite ce zice site-ul rusesc.

                              VIN WDB1400321A036906
                              Model 300 SE 3.2 / S 320
                              Chassis 1400321A036906
                              Engine 104990 12 016107
                              Transmission 722502 03 630372
                              Order 0 1 230 02473
                              Delivery date 08.11.91
                              Dealer Schwaebisch-gmuend branch (230)
                              Interior leather black or anthracite (261)
                              Paint
                              199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
                              Options
                              211 automatic limited slip differential (ASD) (с 01.07.1984)
                              rear axle with automatic limited slip differential (ASD)
                              213 parameter steering (с 01.07.1989)
                              260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
                              282 ski bag (inboard loading facility) (с 01.07.1989)
                              291 airbag for front passenger
                              airbag for driver and front passenger (с 01.07.1987 по 30.09.1993)
                              airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)
                              306 activated charcoal filter (odor filter) (с 01.01.1990)
                              310 antenna with splitter for car phone net C, on left rear fender (с 01.02.1986)
                              antenna with splitter for car phone net C, on left rear fender; s 124, on right rear fender
                              326 front armrest for car phone with keyboard integrated handset (BDH) (с 01.03.1989)
                              412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
                              425 5-speed automatic transmission (с 01.02.1988)
                              443 tempomat (cruise control), and steering column, electrically adjustable (с 01.07.1984)
                              540 roller blind, electric, for rear window (с 01.05.1985)
                              551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998)
                              581 automatic climate control (с 01.01.1977)
                              590 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), Germany
                              green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - Germany (с 01.01.1972)
                              600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
                              652 8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)
                              682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
                              731 wood trim, burred walnut root (с 01.08.1980)
                              751 Becker radio Grand Prix 2000 vk RDS (с 01.06.1990 по 31.03.1994)
                              872 electric seat heater for rear seat bench, left and right (с 01.10.1972)
                              873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
                              877 reading lamp in the rear (с 01.11.1963)
                              883 closed aid for doors and trunk lid (с 01.07.1989)
                              200A Unknown code

                              Faptul ca s-a spus ca masina a fost S600 si ca din acest motiv s-a schimbat motorul iar de fapt vedem ca a fost S320 zice multe. Cel putin eo inteleg ori ca vanzatorul nu avea habar (ceea ce nu prea cred) ori a ascus aceasta informatie intentionat.
                              As ruga frumos pe colegul w320lb sa ne spuna cum sta cu dotarile, apropo de afirmatia "full".

                              Comment


                              • #30
                                Un om batran mia spus odata o vorba despre masini
                                "Daca masina are tabla buna merita sa o iei, restul se poate repara"
                                foarte intelept omul in ceea ce a spus, srry pentru off
                                on: foarte frumoasa la exterior masina, bft la vanzare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF