Eu cand m-am dus sa o vad l-am intrebat pe proprietar daca este vehicul istoric, insa cel ce mi-a prezentat masina mi-a spus ca nu este. Insa s-au depus actele, sau urmeaza sa se depuna, sau dracu stie, ca nici el nu avea habar.
Poate am exagerat cand am spus 800-1000, hai poate 1500.
Insa sunt costuri mari la capitolul crom. De aceea rog frumos proprietar sa posteze pozele cu cromul masinii (inclusiv bari) ca sa stie fiecare la ce sa se astepte.
Eu am vrut sa iau o bara cromata pt al meu VW t2 si era 600 lire, fara transport. Doar bara fata. Ambele erau 1300 lire, adica aproximativ 1500 euro pentru o masina ce nu este chiar asa pretentioasa. La opel de ex, am luat SH cu 600 euro!!!
De asemenea chederele sunt foarte scumpe si tot trimul masinii.
Ca mai are vopseaua sarita, asta chiar nu mai conteaza. Alti 1000 euro intr-o vopsitorie corespunzatoare merita!
Este in stare buna, pt anii ei, da. Insa nu este o masina cu care sa poti functiona inca.
Din ce-am facut eu socoteala, asa, groso-modo, mai necesita undeva la 3000 euro, cu cele mai ieftine piese cu putinta.
Cine e mai darnic, mai are de scos
PS: cam asa trebuie sa arate o masina de 3000-5000 euro, la interior (masina de fata are interiorul original, perfect conservat!)
Sau cum este duba, cu costuri mici, si reparatii foarte ieftine. (masina de 2000 euro, insa rara)
Poate am exagerat cand am spus 800-1000, hai poate 1500.
Insa sunt costuri mari la capitolul crom. De aceea rog frumos proprietar sa posteze pozele cu cromul masinii (inclusiv bari) ca sa stie fiecare la ce sa se astepte.
Eu am vrut sa iau o bara cromata pt al meu VW t2 si era 600 lire, fara transport. Doar bara fata. Ambele erau 1300 lire, adica aproximativ 1500 euro pentru o masina ce nu este chiar asa pretentioasa. La opel de ex, am luat SH cu 600 euro!!!
De asemenea chederele sunt foarte scumpe si tot trimul masinii.
Ca mai are vopseaua sarita, asta chiar nu mai conteaza. Alti 1000 euro intr-o vopsitorie corespunzatoare merita!
Este in stare buna, pt anii ei, da. Insa nu este o masina cu care sa poti functiona inca.
Din ce-am facut eu socoteala, asa, groso-modo, mai necesita undeva la 3000 euro, cu cele mai ieftine piese cu putinta.
Cine e mai darnic, mai are de scos
PS: cam asa trebuie sa arate o masina de 3000-5000 euro, la interior (masina de fata are interiorul original, perfect conservat!)
Sau cum este duba, cu costuri mici, si reparatii foarte ieftine. (masina de 2000 euro, insa rara)
Comment